درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

Goli is in rel?!

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۱۷ ق.ظ

به نام خدا

گوشی زنگ  خورد.
-الو
-سلام
-سلام
-با..ع..
-ببخشید شما؟
-عمه‌ی گلی ام.
-اشتباه گرفتید.
-عه! ببخشید.

دوباره زنگ میخورد. ‌

-سلام
-سلام
-ببخشید من با سارا کار دارم بهش میگن گلی! من عمه ش هستم.
-این شماره ۰۹۹۰.... هست.
-عه پس ما اشتباه گرفتیم.
(لابد فکر می‌کرد من اشتباه برمی‌دارم!)
-بله
-الان آنلاین بود، گفتم بپرسم ببینم رل زده یا نه!
0_O
-ببخشید مزاحم شدم.
-خواهش میکنم.


۹۷/۰۲/۰۵
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۷)

چی زده؟ o_o
سنتیه یا صنعتی؟ 😂😆
پاسخ:
من همش حس میکنم دوربین مخفی بود:|
راستشو بگو خیالت رو راحت کن دیگه، گلی رل زده یا نه؟ :))
پاسخ:
من که خبر ندارم. منتشر کردم برسه به دست گلی بلکه خودش پاسخگو باشه:)
مگه بد کاری کرد که شمارو خندوند :))
پاسخ:
خدا دلشو شاد کنه:-))
وااای😂😂😂😂
پاسخ:
:-)))))
زنده موندین؟ :)

پاسخ:
بله زنده م.:-)) 
بغض میکردی میگفتی: نه هنوز سینگله :| 
عمه است دیگه جون به جونش کنی به فکر برادرزاده اشه :))
پاسخ:
:-)))))) بعدش هم می پرسیدم آیا مورد خوبی سراغ داره؟! یه چندتایی نشون‌بده:-)
دست به دست میکردی میرسید دست گلی دیگه چقد تو کم کاری دختر:)
پاسخ:
من تا بیام ببینم شنبه چه رنگیه، جمعه از راه میرسه! 
بعد میگن چرا عمه فحش میشه :/
پاسخ:
خب نگران برادرزادش بود بنده خدا:-)
خب بیا عروس شو رل بزن مردم معطل نکن😁😁مگه مردم حیرونتن؟😁😁
پاسخ:
@گلی
^_^
امیدوارم گلی بیاد بخونه اینجا و جوابشون رو هم یه جوری بده :)))
پاسخ:
عمه جان نگرانه به هرحال:-)
نه من منظورم حورا بود😁😁
شاید منظورش بوده حورا توگلی
پاسخ:
اون بنده خدا که کاری به من نداشت با گلی خودشون کار داشت:-))
مطمئنی اطرافیان به خودت نمیگن گلی؟ مطمئنی عمه‌ی خودت نبود؟ اصلا مطمئنی خودت رل نزدی؟:)))
پاسخ:
به جون گلی کسی به من نمیگه گلی:-)))
عمه هم که ندارمD:

"همه هم که ندارم" خیلی خوب بود:))
پاسخ:
ندارم دیگه:-))))
۰۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۱۷ نیوشا یعقوبی
گلی رل زده گفت من بیام اعلام کنم :)) 
پاسخ:
عه مبارکه^_^
بگو به عمه ش خبربده:-)
خیلی بانمک بود :)) کامنت ها و جواب کامنت ها هم
پاسخ:
:-)))) دوستان همیشه در صحنه
چرا به سارا میگن گلی؟؟!
پاسخ:
لابد خیلی گله! :-)

مرزهای عمه بودن رو جابجا کرد :)) 
پاسخ:
:-)))
نگران بوده بنده خدا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی