درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

هادی

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۳۱ ب.ظ

به نام خدا


♧ این ترم اصلا قسمت نمی‌شود که من کلاسی را دو در کنم! هر تصمیمی برای پیچاندن کلاس می‌گیرم با شکست مواجه می‌شوم! اصلا همین چهارشنبه که قرار بود برویم جشن که زد و صاحب جشن مریض شد! که ما هم برویم سر کلاس‌مان. تنها جلسه‌ای که این ترم غیبت خوردم یک کلاس حل تمرین بود که با استادش هم هماهنگ بودیم و دلیل غیبت‌مان هم علمی بود! قرار بود برویم سمینار علمی! و رفتیم. هر چند که هدف و نیت ما علمی بود اما دستاوردهای بسیار خوب غیر علمی داشتیم!

○دیروز بعد از کلاس به آخر جشن مهسا رسیدم تا وسایل‌ش را بگیرم. کنار در سالن منتظر دوست‌ش بودم. مهمان‌ها که قصد رفتن داشتند، به من تبریک و خسته نباشید می‌گفتند.D:

●تصمیم من برای نرفتن سر کلاس ۱۲ یکشنبه حتمی بود! بی برو برگرد! مهسا نبود! شش تایی ها نبودند ولی تصمیم‌ من پابرجا بود!
سر کلاس ۱۰ در نقش شیطان رجیم، دست راستی و دست چپی‌را قانع کردم که برای کلاس آذر نمانیم و برویم فیلم ببینیم!  تجربه ثابت کرده که من در قانع کردن دوستان برای نرفتن سر کلاس اغلب موفق بوده‌ام! چه دوران دبیرستان و چه دوران دانشگاه! تمام شدن کلاس همانا و سه تیر دانشجو از چله کمان کلاس دررفتن همانا!
از به فنا رفتن ناهار دست چپی در راه و گوشی من که از مرز متلاشی شدن جان سالم به در برد بگذریم و برسیم پشت در سالن که راه‌مان نمی‌دادند! ما هم سه جفت پا را کردیم در یک کفش که الا و بلا ما برنمی‌گردیم و برنگشتیم!

☆یک قانون حجازی‌فرانه هست که می گوید: هادی عوض نمی‌شود بلکه از یک فیلم خوب به فیلم خوب دیگر منتقل می‌شود!


◇وسط فیلم دیدن‌مان، دست چپی صفحه گوشی را جلوی چشمم گرفت تا پیامی را حاوی تشکیل نشدن کلاس آذر بخوانم! و در حالی که دوستان در مرز دست و جیغ و هورا بودند، من به ناتوانی‌م در دودر کردن کلاس‌ها می اندیشیدم!:|

♡امروز اول ماه مبارک است. دعاهای خوب یادمان نرود. وسط این همه جنگ و دعوا و نگرانی و دغدغه و نشدن‌ها و نرسیدن‌ها، دعاهای خوب بکنیم برای رسیدن به حالِ‌خوب!

*رمضان آمد و دل‌خوش که به اجبار صیام
خون دل خوردن‌مان تا دم افطار حرام


۹۷/۰۲/۲۷
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۲)

جالب بود مرسی 
پاسخ:
تشکر واسه چی؟ :|
زمان دانشجوییم یه بار جلو بوفه دونفر داشتن باهم گپ میزدن و گوشی تو دستشون تقویم نگاه میکردن
یهو یکیشون گفت : اوه اوه فلانی دو هفته مونده و من تو درس فلان استاد ،هنوز از غیبت هام استفاده نکردم.

*رمضان است و همه خوردنی ها هست حرام
من غمت را چه کنم گر نخورم می میرم

#التماس_دعا
پاسخ:
اون تصویری از ترم یک ما بود که دیدین!


درعوض من این ترم قششششنگ غیبت کردم!
پاسخ:
:-))))))
آخه از یه جایی به بعد حتی مهم نیست استاد حضورغیاب می‌کنه یا نه! مهم اینه چقدر حضورت تو کلاس موثره! من ترم قبل واسه یه درسی با وجود حضورغیابی که داشت کلی غیبت داشتم ولی واسه درسی که اصلا استادش لیست هم دستش نمی‌گیره یه جلسه هم غیبت نکردم!
شما وسط این جنگ و دعواهای سیاسی هستی
ما که این کنار نشستیم و داریم روزه مون رو میرسونیم به شب :)
پاسخ:
کامنت رو اشتباهی نگذاشتید احیانا؟ :|

یه بار صبح که کلاس داری نرو و بگیر تختتتت بخواب..گوشی هم خاموش کن  که کسی بیدارت نکنه 

انقددد لذت بخشه انقددد خوبه:))به به
پاسخ:
ما صبح بلند میشیم میریم دانشگاه و اونجا تصمیم می‌گیریم نریم کلاس:|
ولی تا دلت بخواد من در این امر خطیر موفق بودم:)
نه تنها خودم که سیلی از جمعیت رو هم راه مینداختم دنبالم :)
کدوم فیلم بود حالا؟ لاتاری یا به وقت شام؟
پاسخ:
منم تا ترم پیش آدم موفقی بودمD:
لاتاری بود*_*
به وقت شام رو نشد برم. واحدعملی داشتم، اگه نمی‌رفتم دیگه خلاصی نداشتم:/
"به وقت شام" رو هم نتونستی ببینی!
چه الکی الکی توفیق روزه گرفتن رو از دست دادیم.
پاسخ:
نگووو:-((
ان‌شاالله می‌گیری:-)
منم گاهی برام پیش میاد ولی خب زیاد کلاس پیچوندم ... اما استادا گرامیم کم لطفی نمیکنند میگن باید برای جبرانش با یه گروه دیگ بلندشی بیای سر کلاس://
پاسخ:
این استادی که میگی دقیقا شبیه همون استادی هست که تو پست قبلی دنبالش می‌گشتیم که تمرین بهش بدیم!!
از بس ذاتت بچه مثبته :)
پاسخ:
اون که بلهD:
نه نه :)
پاسخ:
باشه:|
شما باید تعقیب و پیگرد قانونی قرار بگیری بابت گول زدن بقیه و نرفتن سرکلاس :)
پاسخ:
من از این کارا زیاد کردمD:
و از اونجایی که ملت بهم اعتماد دارند. وقتی من نمیرم میگن فلانی نره ما برای چی بریم؟! :-))
۰۱ خرداد ۹۷ ، ۰۹:۳۳ هلیا استاد
ولی من این ترم فکر کنم بیشتر از نصف هر کلاسم رو غیبت داشتم. پیچش رو به اوج رسوندم در این ترم. :)))
پاسخ:
:-)))))) موفق باشی. مهم اینه نتیجه چی باشه؟! کلاس وسیله ست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی