درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

خرداد مصادف با ورزش

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۲۰ ق.ظ

به نام خدا


یک سال قبل:

بعضی روزها بعداز افطار با پدرجان والیبال نگاه می‌کردیم. یک شب وسط والیبال بلند شدم رفتم.در این فاصله نبودنم مادرجان به پدرجان گفته: این والیبال رو خاموش کن، بچه بره درسش رو بخونه، شب بگیره بخوابه!
پدرجان هم گفته: من چیکارش دارم بره درسش رو بخونه!
چنددقیقه بعد که برگشتم::
پدرجان خطاب به من: بدو بیا سه تا جلو زدیم!!
مامان:|

امسال:

فینال لیگ قهرمانان اروپا بود! بابا داشت فوتبال می‌دید. من هم گوشه اتاق جزوه به دست نشسته بودم. کم کم غول خواب داشت سراغم می‌آمد که خطا شد! شروع به دوباره خواندن کردم، دوباره داشت خوابم می‌گرفت که گل زدند! آفساید شد! خوابم پرید، نشستم دوباره بخوانم، داشت خوابم می‌گرفت گل زدند! خواندن را از سر گرفتم، چشم هایم داشت روی هم می‌افتاد تیر دروازه لرزید! خودکار و کاغذ را دوباره دستم گرفتم، باز داشت خوابم می‌گرفت که گل زدند!
در نهایت خواب، در رقابت بین فوتبال و جزوه پیروز شد:|


*وَقَضَىٰ رَبُّکَ أَلَّا تَعْبُدُوا إِلَّا إِیَّاهُ وَبِالْوَالِدَیْنِ إِحْسَانًا ۚ إِمَّا یَبْلُغَنَّ عِنْدَکَ الْکِبَرَ أَحَدُهُمَا أَوْ کِلَاهُمَا فَلَا تَقُلْ لَهُمَا أُفٍّ وَلَا تَنْهَرْهُمَا وَقُلْ لَهُمَا قَوْلًا کَرِیمًا


و پروردگارت فرمان داده: جز او را نپرستید! و به پدر و مادر نیکی کنید! هرگاه یکی از آن دو، یا هر دوی آنها، نزد تو به سن پیری رسند، کمترین اهانتی به آنها روا مدار! و بر آنها فریاد مزن! و گفتار لطیف و سنجیده و بزرگوارانه به آنها بگو!

الإسراء/23
۹۷/۰۳/۰۹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۵)

اووف منم چندبار خواب و والیبال رقابت کردن که اخر خواب برد، صبح بیدار شدم دیدم دیشب باختیم:| دربی امسال هم تا نصف نگاه کردم وسطش گفتم من دیگه خستمه میرم یه کم بخوابم، تا به اتاقم رسیدم و سرم رو گذاشتم روی بالشت استقلال گل زد:| احتمالا من مراقب دروازه بودم، خودمو تو گلی که پرسپولیس خورد مقصر میدونم:)))
پاسخ:
بازی ایران_آرژانتین اونقدر من و بابام و خواهرم سروصدا کرده بودیم که مامان اومده بود نشسته بود صندلی کنار تلویزیون، بیشتر از فوتبال ادا و اطوار ما رو میدیدD:
آخرای بازی دقیقا چندلحظه قبل از گل مسی پا شد رفت! ما هم مامان رو مقصر اون گل میدونیم که سنگر رو ترک کرده:|
بابای منم میگه: یه توپ وردار بیا یه دور والیبال بزنیم. :)
این وسط عاشق نقش جزوه شدم. :))
پاسخ:
ما متاسفانه امکاناتِ یه توپ وردار بیار رو نداریم:-))
این جزوه دو هفته است داره نقش قصه شب رو بازی می‌کنهD:
۰۹ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۳ هلیا استاد
من عاشق بابات شدم و واکنش مامانت قطعا دیدنی بوده :)))
لعنت بر این خواب اصلا که همیشه پیروز و سربلند ه :))

چه دعای خوبی :) هیچوقت قدیمی نمیشه
پاسخ:
مامانم:-))))
چیه این خواب شیرین آخه!
آره:-)
اخ دیدن مسابقه والیبال و فوتبال با باباها چه کیفی میدع:)
پاسخ:
خیلی:-)
۰۹ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۴۹ بلوط خانوم
باباها کلا بر افزایش تقوا و خویشتن داری بچه ها تاکید زیادی دارند! 
همسر منم مثل بابای شما، میگه من چیکارش دارم. بره تو اتاقش بخوابه! یا درسشو بخونه! :)
پاسخ:
بعد هم تشویق میکنن بیا ببین چه خبرهD: 
جام جهانی نزدیک است :))
پاسخ:
بله مصادف با شب امتحانات:-)
۰۹ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۱۴ آسـوکـآ آآ
چیزی تا تکرار این صحنه ها نمونده:-D
پاسخ:
آره:-)))
:)))
پاسخ:
:-)
اصلا لذتی که در دیدن والیبال هست در هیچ چیز نیست. حتی گاهی بیشتر از فوتبال هم میچسبه.
شب های جزوه به دستی خوبی برایتان آرزومندیم :)
پاسخ:
امسال ندیدم من:/
سپاس گزاریم:-)
اُنلی اسلیپ:  فقط خواب!
پاسخ:
نمیشه که!
۱۰ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۹ قاسم صفایی نژاد
خدا برای هم نگهتون داره :)
پاسخ:
خدا سایه پدرومادرهامون رو از سرمون کم نکنه:-)
چرا؟
بیخیال همه چی بشید و بگیرید تخت گاز بخوابید
پاسخ:
من خوابم بیاد خود به خود بی خیال همه چی میشم:|

۱۱ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۴ عینکی عینکی
وای خدا چقدر خندیدم :)))
پاسخ:
:-))
۱۲ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۴ عینکی عینکی
کامنت فرشته و جوابت بهش از خود پستت بامزه تر بود 😂😂
پاسخ:
:-)))
خودش یه خاطره دیگه بود!
سایت بسیار خوبی دارید
با تشکر از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی