درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

تکنولوژی

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۲ ب.ظ

به نام خدا


آیا می دانید اگه توی تلگرام دستتون بخوره و به یکی زنگ بزنید، دیگه نمی تونید پیام حاوی میس کالتون رو پاک کنید تا طرف مقابل نبینه؟!

آیا می دانید این اتفاق می تونه تحت شرایط خاص برای آدم های خاص، ناگوار باشه؟!

آیا می دانید این تکنولوژی لعنتی پس کِی می خواد پیشرفت کنه و جلوی سوتی های ما رو بگیره؟!

۹۷/۰۴/۲۶
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۹)

اسیر شدیم به‌ مولانا :)))
پاسخ:
کسی رسیدگی نمیکنه که:/
۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۹:۳۴ مهــ ـــسا
شما چرا میرید اونجایی که ممکنه دستتون بخوره به دکمه تماس؟؟!
پاسخ:
اصلا چرا عاقل کند کاری؟! :-)))
ولی واقعا من اصلا نمیدونم اون دکمه کجاست؟! دستم هم نخورد فقط یهو دیدم یه تماسی برقرار شد:|
بسیار سوتی باید داد تا پخته شود خامی :))
پاسخ:
من پختم تموم شد، دارم می سوزم:-)))
۲۶ تیر ۹۷ ، ۲۰:۲۲ استاد بزرگ
هیچوقت ...
این تکنولوژی چرا همیشه به سمت نفهمی میره؟؟؟
:)
پاسخ:
:-(

۲۶ تیر ۹۷ ، ۲۰:۲۹ بهارنارنج :)
:)))
اصلا چه معنی میده ادم خاص بره تلگرام؟:))


پاسخ:
خاص نه به اون معنی:-))) شاید بهتره بگم آدم اشتباهی توی موقعیت اشتباهی!

۲۶ تیر ۹۷ ، ۲۰:۳۱ بانوچـ ـه
نصفه شب دستت خورده به تماس تلگرامی با استادت؟ نصف شب :/
پاسخ:
:-))))) وای نه!
 یه استادی داریم که کلکسیون سوتی های من در مقابلش تکمیله، فقط همین یه مورد مونده:-)))
اگه موبو داری توی تنظیمات موبو میشه گزینه تماس رو مسدود کرد 
پاسخ:
نه موبو نیست! 
آخه من دستم هم نخورد، اصلا نفهمیدم چی شد:/
:/
پاسخ:
بله:|
همون کامنت بهارنارنج :)))
پاسخ:
همون جواب:/
۲۷ تیر ۹۷ ، ۰۹:۳۴ آشنای غریب
خب کاری نداره زیرش بنویس :من نبودم دستم بود ،تقصیر آستینم بود :)))
پاسخ:
اگه همه چی اینقدر گل و بلبل بود که من مشکلی نداشتم:|
:||
حس خیلی بدی داره:(
پاسخ:
هی به خودم میگم اشکال نداره! هی یادم میفته...-_-
این مسئله ی خیلی مهمیه و باید رسیدگی بشه
پاسخ:
بله:/
جالبیش اینجاست که برای من این اتفاق روی اسم یه مزاحم تلگرامی رخ داد و طرف خیلی شیفته وار شماره اش رو داد و گفت که امکان زنگ زدن توی تلگرام هنوز فعال نیست به شماره ام زنگ بزن :)
پاسخ:
وااای:-))))))
نه خداروشکر طرف حساب من عاقل بود.
مسعولین رسیدگی کردن و فیلتر کردن  دیگه رسیدگی بیشتر از این؟:))
پاسخ:
:-)))) اصلا از ماست که برماست!
حالا واتساب یه پیام میدی بعد پشیمون میشی پاکش میکنی...کامل حذف میشه اما مینویسه یک پیام حذف شد...حالا طرف کنجکاو میشه این چی نوشته بود که حذف کرده:|
پاسخ:
:-))) آره. اصلا تکنولوژی اسیر کرده مارو
۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۲ مهدی صالح پور
من نمی‌دونم چرا باید از این بترسیم که طرف بفهمه که دستمون خورده روی اسمش و میسد‌کالی اتفاق افتاده... 
پاسخ:
ترس که نه! یه جور حس بیچارگی لحظه ای و آنی:/
خب بستگی داره چقدر با طرف رودربایستی داشته باشیم.
البته آخرش می رسیم به این که حق با شماست:-)
۲۹ تیر ۹۷ ، ۱۵:۱۱ آسـوکـآ آآ
این یارو دورف رو تگ کنیم؟:دی
پاسخ:
:-)))) آره. حرف کاربران رو به گوش مسئولین برسونید:-))
سرم اومده :-\
پاسخ:
پش میاد دیگه؛)
۰۴ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۲۶ بابا پنجعلی
سوتی هاتون مستدادم
پاسخ:
ممنون:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی