درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

شاید هم پوست‌کلفت

جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۲۴ ب.ظ

به نام خدا


به فرزندان خود بیاموزید، موقع قرائت اخبار و نقل قول شخصیت‌های مختلفِ سیاسی و اجتماعی برای والدین، در حد توان، متن اخبار را سانسور نموده و جملات و اصطلاحات مورددار را اصلاح یا حذف کنند و یا جایگزین مناسبی برای رساندن منظور گوینده بیابند. نه اینکه بعد از خوندن متن با صدای بلند، بگن: راستی بابا اینی که خوندم یعنی چی؟! :|



رشته‌اش جامعه‌شناسی بود. برای پایان‌نامه‌ش باید 450 زن متاهل پرسش‌نامه‌ش را پر می‌کردند. آبجی یکی‌یکی سوال‌ها را از مادرجان می‌پرسید و علامت می‌زد.

- به نظر شما آیا شیطان وجود دارد؟

- خب معلومه. وقتی گول می‌زنه، پس هست دیگه.

- به نظر شما جامعه فاقد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به فساد کشیده می‌شود؟

- آره دیگه. مگه اینا رو خودش نمی دونه که از ما می‌پرسه؟!

D:



گفت: تو خیلی صبوری!

- شاید هم بی‌عُرضه‌م!




۹۷/۰۵/۰۵
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۶)

حق با مادرجان بود :)
_____________

اون آخری آتیشم زد (شاید هم بی عُرضه ام)
پاسخ:
بله:-)
______

:-(
خواهرم دقیقا چنین انتظاری از من داره
در برابر اخبار سیاسی !
پاسخ:
که سانسور کنی اخبار رو؟!
تحت شرایط خاص میتونه انتظار به جایی باشهD:
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۰۵ هلیا استاد
چقدر جالب که روی زن‌ها متاهل تحقیق میکرده. چون درگیر یه سری فاکتورهای زیستی جالب میشن! شایدم جالب نباشه و مخرب باشه.
بنظرم زن‌های خانه‌دار متاهل جزو قشرهای مهجوری هستن که آگاهیشون در حد سریال تلویزیونی و دورهمی‌ با زن‌هایی از همون تیپ باقی میمونه. (البته اکثریتشون و نه همه‌شون. قطعا مورد مخالف هم هست و همچنین میزان مختلفی هم داره)
پاسخ:
یکی از رشته‌های مورد علاقه من جامعه شناسی بود و هست. 
البته اون سری از زن‌های خانه‌دار  که ارتباطشون با دنیای بیرون فقط مجالس خودمونی خودشون بود و تلویزیون فکر کنم کم‌کم داره به اقلیت می‌رسه.
نه صبوری... میدونم
پاسخ:
:-) امیدوارم.
دوست ندارم رشته هایی مثل جامعه شناسی و روانشناسی و اینا رو آکادمیک یاد بگیرم!
پاسخ:
یکی از دلایلی که نخواستم علوم انسانی بخونم همین بود. فکر می‌کردم چیزی که من از علوم انسانی انتظار دارم توی دانشگاه نمی‌تونم بهش برسم!
و احتمالا کج یا ناقص برسیم.
اصلا درست هم برسیم تناقض هاش با ریکشن های معمول ما تو ذوق بزنه احتمالا.!
پاسخ:
ولی تنها مزیتی که می‌تونست داشته باشه این بود که می‌تونستم تمام وقتم رو صرف رشته‌م کنم. ولی حالا نمیشه. البته اینکه من از علاقه‌م به ریاضی و فیزیک هم نمی‌تونستم بگذرم قابل چشم پوشی نیست:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی