درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

معما

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۲ ب.ظ

به نام خودش

راستش مادر من نمی‌خواست بچه دومی داشته باشه. ترجیح می‌داد فقط یه بچه داشته باشه و منی وجود نداشته باشه.
قبل از اینکه به دنیا بیام دکتر احتمال سالم نبودنم رو داده بود و فرستاده بود واسه آزمایش که مطمئن بشن من ناقص و فلج و داغون نباشم! که خب ظاهرا سالم بودم!
وقتی بچه‌تر بودم یه چند باری قرار بود به طرق مختلف (سقوط از ارتفاع، برخورد سر با لبه در و...) دارفانی رو وداع کنم که قسمت نشده!
خلاصه خدای مهربونم سوالی که مطرح میشه اینه که، این همه جون سالم به در بردن برای چیه؟! واسه چی اومدم؟ واسه چی موندم؟ قراره چیکار کنم و چی بشه؟! بعضی وقت ها معماهات خیلی سخت میشن قربونت برم!

۹۷/۰۵/۱۶
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۶)

منم به طرز عجیب غریبی ناخواسته ام و مجوز سقط برام صادر شده بوده. :|
پاسخ:
خب خدا خیلی دوستمون داره مثل اینکه:-)
جواب معماتو پیدا کردی تو یه پست جدید اعلام کن :) شاید به درد ما هم خورد.
پاسخ:
جواب نهایی رو پیدا نکردم! جوابی که پیدا کردم فقط ۲۵ صدم بهش تعلق می‌گیره:-)
فکر کنم هرکسی باید بگرده دنبال جواب خودشD:
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۲۱ بهارنارنج :)
سلام:)همه یه قراری بوده به دنیا بیان..یه هدفی تا توی دنیا یه نقشی داشته باشن،تا بزرگ شن به هم نقش  بدن شکل  بدن،شاید دل یکیو ببرن جفت تننهاییای یکی بشن و تو زندگی همدم یه نفر دیگه..همدم و ارامش یکی دیگه:)و بتوونه شاید مادر بچه ای که تو زندگیش به خیلیا خدمت کنه،خیلی چیزا..
:)شاید همه زندگیه کس دیگه،شاید یه ادم موفق،شایدم مادر یه بچه که نقشی داره تودنیا
پاسخ:
:-)
بله همه اینا میتونه دلیل باشه. ببینیم ما چقدر می تونیم اونی بشیم که باید.
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۲۲ بهارنارنج :)
سلام:)همه یه قراری بوده به دنیا بیان..یه هدفی تا توی دنیا یه نقشی داشته باشن،تا بزرگ شن به هم نقش  بدن شکل  بدن،شاید دل یکیو ببرن جفت تننهاییای یکی بشن و تو زندگی همدم یه نفر دیگه..همدم و ارامش یکی دیگه:)و بتوونه شاید مادر بچه ای که تو زندگیش به خیلیا خدمت کنه،خیلی چیزا..
:)شاید همه زندگیه کس دیگه،شاید یه ادم موفق،شایدم مادر یه بچه که نقشی داره تودنیا
پاسخ:
:-)
من خیلی بلاها رو از سر گذروندم از بچگی تا حالا... هر وقت جون سالم به در میبرم به این باور میرسم که زنده ام به دلیلی یا دلایلی... ولی نمیدونم چیه
پاسخ:
هممون به دلیلی/به دلایلی هستیم! خوش به حال اونی که می‌دونه جوال رو!
منم جزء اونام که جان سالم به در بردم از دار فانی. نمی‌دونم حکمتش چی بوده؟ :|
پاسخ:
تعدادمون زیاده می‌تونیم کمپین بزنیم:/
منم مثل بانوچه بودم ...
پاسخ:
شما رو هم عضو کمپین می‌کنیم:-)
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۳۴ پریسا سادات ..
شاید باید سعی کنی از زندگیت لذت ببری یا شاید آدم بزرگی قراره بشی و خودت نمیدونی..!
^-^
پاسخ:
آدم بزرگD:
حالا من جدی نمی‌خوام آدم بزرگی بشم. ولی به درد نخور بودن حس بدی داره!
خدایی خیلی سوال مهمیه
پاسخ:
بله.
‎(:‎
من هم ناخواسته بودم، هم قرار بوده سقط بشم،هم بدون تنفس و تقریبا مرده به دنیا اومدم
ولی با همه اینها به اصرار زنده موندم
منم بعضی وقتها میپرسم واقعا نبودنم چه ضربه ای بر پیکره جهان هستی وارد میکرد که با این شدت موندنی شدم؟
پاسخ:
موندیم که جوابش رو پیدا کنیم:-)
۱۷ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۰۴ آشنای غریب
چقدر زیادیم:))
منم وقتی به دنیا اومدم ضعیف بودم تا حدی که دکترا 50 - 50 واسه زنده موندم گفته بودم.چند روز بعد مرخصی مادرم منو زیر دستگاه نگه داشتن و خدا خواست تا به الان زنده موندم.

چند وقت پیش فکر میکردم دیگه اواخر عمرمه به مامانم وصیت هامو کرده بودم. و آماده مرگ بودم.
ولی باز زنده موندم.
یکی بهم گفت بحران سی سالگیه که امروزه به افراد زیر سی سال هم نفوذ کرده.

و اینکه معما چو حل گشت آسان شود .
پاسخ:
همه یه جورایی درگیر این معما هستند!
همین حل شدنش آسون نیست اصلا!
کلا خدا خوشش میاد یه سری آدم خلق کنه بی دلیل که سرنوشت نامعلومی داشته باشن و یه سری مصیبت نامحدود بکشن و بعد بمیرن!
الان همینقدر بی اعصابم!
پاسخ:
:-)))
بیا فکر کنیم وسط ظهر هوا خیلی گرمه:-)
خدا کاری رو بی‌دلیل انجام نمیده.
من فکر میکنم الان توی گرم ترین نقطه ی جهانم و گرم ترین نقطه ی زندگیم
اینجوری شاید بتونم عمق فاجعه ور درک کنم!
پاسخ:
گرم ترین نقطه زندگی نباید خوب باشه؟!
به چیزای خنک فکر کن😉
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۲ هلیا استاد
بنظر من یه جنگجو واقعی هستی. این ذات تلاشگر بودن تو وجودت بوده و احتمالا الان هم باید باشه. فقط ممکن یه وقتایی مثل همه آدما کم بشه.
پاسخ:
تقریبا هممون یه جنگجوی درون داریم:-) که آره یه وقت‌هایی خسته میشه.
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۲ محمود بنائی
دلیلش را باید خودمون بسازیم! 
پاسخ:
اینم حرفیه!
عه! چرا انقدر نا امید؟
پاسخ:
ناامید که نه! فکر کنیم کنجکاو مثلا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی