درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

دل‌خوشی‌های کوچک_این قسمت:گوشی تکونی

پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶ ب.ظ

به نام خدا

سروسامون دادن به هر قسمتی از زندگیمون، باعث می‌شه از دل گذشته‌های دور و نزدیک، چیزای قشنگی پیدا کنیم. موقع خونه‌تکونی عید، از ته کمدها و قفسه‌ها، موقعی که داریم فایل‌های توی کامپیتور رو جمع و جور می‌کنیم یا موقعی که حافظه گوشیمون پر شده و گوشیمون رو برای پیدا کردن فایل‌های به درد نخور زیرورو می‌کنیم. و حتما نباید خاطره‌ای از گذشته‌ای دور زنده کنیم. گاهی خاطره‌ای از چند ماه پیش هم می‌تونه حالمون رو خوب کنه.
یه صوت پیدا کردم که یادم نیست کی و از کجا توی گوشی ذخیره‌ش کردم. بعد از چند بار گوش دادن، بازم دلم نیومد پاکش کنم.


+فقط اونجا که میگه: باغ شود سبز و سرخ و گل به در آید..





۹۷/۰۶/۱۵
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۹)

صداش شبیه صدای علیرضا آذره. ولی نمی‌دونم همون هست یا نه.

پاسخ:
خودم هم یادم نیست صدای کیه:/
ولی صدای هر کی هست خیلی خوبه!
منم یه لحظه فکر کردم علیرضا آذره، البته بعدش یکم متفاوت شد صداش... مثلا علیرضا آذری که پیرتر شده باشه.
پاسخ:
هر کی هست دمش گرم :-)
وای ازین فایل‌ها که یهو پیداشون می‌کنی...

ولی منم حس می‌کنم شنیدمش قبلا. کجا نمی‌دونم!
پاسخ:
بعضی از فایل‌ها هم پیدا می‌شن و کلی خاطره زنده می‌کنند!
ولی جالبش وقتیه که ادم میگه عه من اینو ندیده بودم چرا.از کجا اوردمش..
پاسخ:
آره دقیقا من همین شکلی بودم:-))
سلام
الان فقط وقت شد گوشه وبلاگتون رو بخونم: در انتظار اتفاقات خوب.. و امضاتون..

خوبه اگه اتفاقات خوب بیافته. این هم امتحانی است..
اما بیشتر دوست دارم اتفاقات خوب رو برای دیگران رقم بزنم، اگر چه گاهی نتوانم..

الهی که زندگی تون پر باشه از خیر و خیر و خیر .. که هر چه خیر است ، اتفاقی خوب است ..


پاسخ:
سلام خوش اومدین:-)
ممنون:-)
کفر می کنم علیرضا آذره
قشنگه :)
پاسخ:
علیرضا آذر رای بیشتری آورده:-)
آره^_^
من هربار میخوام حافظه‌ی گوشیم رو خالی کنم همش میگم این نه، اون نه، اخر هم ۴تا فایل حذف میکنم فقط که با دوتا عکس ذخیره کردن پر میشه باز :|

"بار دگر روزگار چون شکر آید"... امیدوارم :)
پاسخ:
دیگه گوشی من در حال انفجاره! فیلم‌ها و عکس‌ها رو می‌ریزم تو کامپیوتر:-)
من همش رو تو کامپیوتر هم کپی کردم ولی باز دلم نمیاد از گوشیم حذفشون کنم، میگم شاید یا وقت خواستم ببینمشون یا ازشون استفاده کنم :|
پاسخ:
من هرچی عکس و فیلم تو مشهد داشتیم رو با وجود اینکه توی کامپیوتر هم بود باز دلم نمی‌اومد حذفش کنم. ولی چندروز پیش وسط یه فیلم‌برداری حساس حافظه گوشیم سرریز شد! مجبور شدم حذفش کنم:-(
منم یه روز باید کامپیوتر رو یه تمیز کاری بکنم😣😣😁😁
پاسخ:
امیدوارم به نتایج خوبی برسی:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی