درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

نوا نگار

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۳۵ ق.ظ

به نام خدا

بعضی‌ها معتقد هستند که موسیقی نوعی غذا است. و بعضی دیگر معتقد هستند که موسیقی دارو هست. دارویی که می‌تونه زندگی ببخشه و یا کُشنده باشه. اگه به موقع و به جا از داروی مناسبی استفاده کنیم، به سلامتی ما کمک می‌کنه. واگه داروی اشتباهی رو در زمان اشتباهی بخوریم، حتی می‌تونه موجب مرگ‌مون بشه. هر دارویی برای هر کسی مناسب نیست. دارویی که برای من تجویز می‌شه نمی‌تونه سلامتی شما رو هم تضمین کنه و برعکس.
رادیوبلاگی‌ها این بار با چالش نوا نگار اومده که باز همه بنویسیم، بخونیم و لذت ببریم.
منم قبل از نوشتن متن خودم، پیشاپیش دعوت می‌کنم از هلما، مهسا(باشد که انگشت مبارک بر کیبورد بلغزاند:/)، تسنیم و فرشته و لیمو.

۹۷/۰۷/۱۲
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۵)

۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۳:۰۱ هانی هستم
sopor را پلی می‌کند
پاسخ:
باید از آهنگ‌های پیشنهادی خود چالش استفاده کنید:-)
۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۵:۳۱ جناب منزوی
آهنگ گوش میدم، ولی سعی میکنم آهنگ خوبی باشه که حالم خوب بشه نه اینکه منو به کشتن بده :)
پاسخ:
کار خوبی می‌کنید!
نمیدونم چرا نمیتونم با این رادیو بلاگیها ارتباط برقرار کنم؟
پاسخ:
خب چرا؟
اهنگ به نظرم مثل یه انرژی خاص می مونه هم میتونه حس اون لحظه ات رو منفی تر کنه و حتی میتونه مثبت تر :)
پاسخ:
هم می‌تونه باعث صعود بشه و هم باعث سقوط:-)
چشم حورا جانم شرکت میکنم. :)
پاسخ:
چشمت بی بلا عزیزم^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی