درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

فاز پاییزی بیان گریزی

شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳ ب.ظ

به نام خدا

پاییز ۹۵(که البته تموم شده بود و رسیده بود به زمستون!)
پاییز ۹۶
طی این دو سال هنوز دانشمندان علت این گریز را کشف نکرده‌اند. ولی حدس می‌زنند جزئی از اکو سیستم و غیرقابل تغییر باشد! و در ادامه افزودند: پاییز می‌رسد که مرا بگریزاند!

من هنوز یاد نگرفتم وقتی دارم پارو میزنم و قایق رو روی آب به سمت مقصد میرونم، وسط جریان،  آچار و پیچ گوشتی دستم بگیرم و قایق رو تعمیر کنم و یا ارتقاش بدم. باید قایق رو نگه دارم، حتی اگه خشکی اون اطراف باشه، پیاده بشم، تعمیر کنم و بعد شروع کنم به رفتن!

۹۷/۰۸/۱۹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۹)

۱۹ آبان ۹۷ ، ۲۳:۲۸ پریسا سادات ..
عجب...!
پاسخ:
:-))
۲۰ آبان ۹۷ ، ۰۰:۴۱ آشنای غریب
هر چند از منظورتون سر درنیاوردم
ولی یه کلاس ملوانی و مکانیک برین بهتره به نظرم :-)
پاسخ:
مکانیک‌ها هم در حال سکون کار می‌کنند به هرحال!
پست یه سال پیش چه خوب و دقیق یادم مونده بود.!
پاسخ:
:-))
من دو سال پیش ترش رو هم قشنگ یادمه کا امتحان نقشه کشی رو دادم اومدم بیرون و پست رو منتشر کردم:-)))
من کلا تعمیراتم ضعیفه حتی تو ساحل...
پاسخ:
هر کی در حد خودش
هیچ وقت تعمیر بهترین نیست!
من ترجیح می دم از یه جایی به بعد حتی تنهایی برم :-)
پاسخ:
خیلی هامون تنهایی میریم کلا:-)
۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۲:۴۲ جناب منزوی
قایق چوبی بهتره، فقط پارو می خواد.
پاسخ:
شاید یه جاییش بشکنه یا سوراخ بشه:/ بازم تعمیر می‌خواد:-)
۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۷:۵۷ گمـــــــشده :)

مگه بقیه حین حرکت قایق رو تعمیر می کنن؟

چرا پاییز قبلیا زمستون شدن

:)

پاسخ:
شاید بعضی‌ها تواناییش رو داشته باشن.
:-)))) به زمستون رسیده دیگه
۲۰ آبان ۹۷ ، ۲۰:۳۸ مهدی صالح پور
حالا حتما باید قایق باشه؟! با شنا نمیشه؟! :D
پاسخ:
من شنای درست و حسابی بلد نیستم:/

منم سالی یه بار بیان گریز میشم اما زمانش هاش مختلفه:))
پاسخ:
این مربوط به پاییزه ولی کجای پاییز دقیق معلوم نیست:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی