درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

سلام

پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۰ ب.ظ

به نام خدا

پاییز اینجوریه که روزها تند تند می‌گذرند و اتفاقات زیاد پشت سرهم میفتند و ما گم می‌شیم توی دل اتفاقات. نه می‌تونیم اتفاقات رو برای خودمون آنالیز کنیم و نه حتی می‌دونیم کار درستی انجام دادیم و تصمیم درستی گرفتیم یا نه! یکم آذر میخواستم بنویسم از پاییز پر حادثه یک ماه مونده هنوز و تا من بیام به خودم بجنبم اون یک ماه هم گذشت. من و دوستام معتقدیم، ترم‌های فرد دانشگاه بیشتر خوش می‌گذره، ماجراهای زیادی داریم و خاطره‌های زیادی رقم می‌زنیم. ولی من همیشه پاییز رو توی گیجی می‌گذرونم. یه جورایی انگار عقب می‌مونم از روزها!
یه عادتی هم دارم و اون این که تا زمانی که فرصتی برای خاموش کردن ستاره‌های وبلاگ‌ها ندارم، دوست ندارم پست بگذارم! هر چند پر از حرف و تعریف اتفاق باشم. یعنی امشب قراره یه عالمه وبلاگ بخونم!
خبرهای من زیاده، قد یه پاییز حرف واسه گفتن دارم! شما چه خبر؟

+چرا به فراخوان‌های رادیوبلاگی‌ها بی توجهی می‌کنید آخه؟! 

۹۷/۰۹/۲۹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۱)

علیک سلام :)
پاسخ:
فقط عنوان رو خوندین؟ :-))
سلامت باشین.
نفسای آخره پاییزه ...

خبر سلامتی ؟ شما چخبر ؟
پاسخ:
خبرهای من که زیاده. باید دونه دونه بگم. 
اول باید بقیه رو بخونم ببینم چه خبر:-)
۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۷:۲۳ بهارنارنج :)
سلام:دی
به همون دلیلی که تو نمیرسی😁😁😜
پاسخ:
سلام
خب من توی فراخوان رادیو شرکت کردمD:
سلام علیک.
خوب هستید؟! چه خبرا؟! :|

پاسخ:
شکر خدا خوبم. خبر که بسیار هست. و مهم ترینش این که داره بارون میاد.
پاییز چون روزها میره به سمت کوتاهی، آدم عقب میفته انگار. بعدش تا زمستون شاید یه‌کم دستمون میاد که چگونه بدویم که برسیم :دی

سلام :))
پاسخ:
خب من هر سال همین جوری میشم و یاد نمی‌گیرم که با خودم و برنامم کنار بیام:/

سلام به روی ماهت
خبر اینکه من کانالم رو دوباره فعال کردم
پیجم رو بستم
نوشتن کتاب رو قراره از فردا شروع کنم
یه چند تایی فیلم دیدم
کتاب خوندم
و.....
پاسخ:
عه خب من برم در وهله اول عضو کانالت بشم:-)
از اینستاگرام که کلا خبر ندارم.
به سلامتی^_^ چه خبر خوبی ان‌شاالله خبر چاپ و انتشارش:-)
من حتی وقت نکردم فیلم ببینم و کتاب بخونم:-(
سلام شما هنوز دانشجویی؟ :)
پاسخ:
بله. ان‌شاالله که همیشه جویای دانش باشیم:-)
۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۷:۵۴ ابوالفضل ...
واووو پاییز هم تموم شد... اونم چه بی حادثه...

ترم‌های فرد به ترم بیشتر شبیه‌اند تا زوج! البته این فرد و زوج برای ورودی‌های مهر مصداق داره😉

رادیوبلاگی‌ها خودش خیلی به مخاطبا توجه می‌کنه؟!!!

پاسخ:
برای ما که پر از حادثه بود.
اصلا از تابستون که میریم وارد ترم فرد میشیم یه حال دیگه‌ای داره:-)
عه! چرا؟ چی شده؟
سلامم:)

خبرای من پر از خالیست:)
پاسخ:
سلامت باشی:-)
ان‌شاالله خبرهای خوب بشنوی:-)
از اتفاقات خوب پاییزت بنویس. 
من همیشه دوست دارم تو فراخوان های رادیو حضور داشته باشم، انصافا خیلی خوبن ولی فک کنم اینبار خودشون هم درکم کنن.! ایشالا دفعه های بعد هستم.:)
پاسخ:
می‌نویسم.
حالت خوبه هلما؟! خوب باش به جای دو نفر خوب باش:-)
آفرین :)
بهترم حورا جان
پاسخ:
خداروشکر:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی