درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

به نام خدا


 توی درس سیستم‌های کنترل خطی، مبحثی به اسم "مکان هندسی ریشه‌های تابع تبدیل سیستم حلقه بسته" داریم که اسم خودمونیش "مکان ریشه‌ها" و اسم خودمونی‌ترش "مکان" هست. شب قبل از امتحان میان‌ترم درس کنترل، شب تا صبح فقط خواب امتحان کنترل دیده بودم و به طُرُق مختلف امتحان داده بودم. توی یکی از خواب‌هایی که دیدم، بعد از امتحان جلوی پی سی (اتاق کامپیوتر که البته دیگه اتاق نیست و تبدیل به یک میز و چندتا صندلی و چندتا کامپیوتر شده) ایستاده بودیم و در مورد امتحان حرف می‌زدیم. داشتیم در مورد سوال مربوط به مکان که توی امتحان اومده بود حرف می‌زدیم. مکانی که باید رسم می‌کردیم، شکل یکی از صور فلکی بود! (از نظر من ربط این دو موضوع به هم، می‌تونه به اندازه ربط طرز تهیه دلمه برگ به زمان برخورد زمین به خورشید باشه!) توی خواب داشتیم دنبال جواب درست می‌گشتیم که بدونیم درست رسم کردیم یا نه. از اساتید پرسیدیم که گفتند خودشون هم جواب رو نمی‌دونند و قرار هست سازمان ناسا عکس بگیره و براشون بفرسته! 


+ ما همونایی هستیم که از روز اول تقویم آموزشی، کلاس‌هامون تشکیل میشه، دانشجوها حضور پیدا می‌کنند و اساتید تدریس می‌کنند. در حالی که خیل کثیر دانشجویان معتقدند، حالا بعد از حذف و اضافه میریم دیگه! حالا اگه وسط ترم یه وقت خدای نکرده، تصمیم بگیریم یه جلسه رو کنسل کنیم، چندبرابر براش کلاس جبرانی میریم! پیش میاد که چون از بالا گفتند درس سه واحدی رو بکنید دو واحد، اساتید برای تدریس وقت کم میارند و پنج شنبه‌ها هم میریم که سر کلاس باشیم. کلاس‌های حل تمرین به انضمام جبرانی‌هاش با جدیت برگزار میشه و ما تا سر امتحانات پایان ترم میریم کلاس! حالا شما بگین فرجه چه شکلیه دقیقا؟! از اواخر آبان تا همین فردا، داریم میان ترم میدیم. شنبه بعد هم که پایان ترم‌ها شروع میشه. شاید باورتون نشه ولی چهارشنبه هفته بعد هم توی دانشکده قراره کلاس برگزار بشه:/
حالا چرا دارم غُر میزنم؟! اصلا با اینایی که گفتم مشکلی ندارم! من واسه اون دو هفته تعطیلی بین دو ترم به اندازه دو ماه برنامه ریخته بودم! چی شد؟! کنسل شد! چون امتحانی که فکر می‌کردیم میفته بعد از عید، افتاد اولین پنج شنبه اسفند!

۹۷/۱۰/۰۷
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۰)

کنترل خطی درس باحالیه ولی :) 
حرص نخور جوش میزنی..
پاسخ:
حرص خوردنش تموم شده، قبولش کردیم:-)
:)
پاسخ:
خنده بر هر درد بی درمان دواست
شما همونایی هستین که میشه بهتون افتخار کرد حتی.
درسته که از مباحث فنی پست چیزی دستگیرم نشد ولی اینهمه فعال بودن و با انگیزه بودن رو دوست داشتم. برعکس خیلی از دانشجوها که هدف شون فقط کلاس پیچوندنه
پاسخ:
من ادعاش رو ندارم که تا حالا کلاس نپیچوندم:/ همین چند دقیقه پیش داشتیم برنامه برف بازی فردا رو می‌چیدیمD:
ولی بستگی به استاد و کلاس داره. حضورغیاب برامون مهم نیست ولی ازش کلاس و استاد خیلی برامون مهمه. خداروشکر جو دانشکده‌مون خوبه. نه اینکه همه پر از نگیزه و.. باشند. ولی میشه از بینشون یه تعدادی رو پیدا کرد. که انگیزه دارند. امید دارند استعداد دارند:-)
۰۷ دی ۹۷ ، ۱۳:۲۴ بهارنارنج :)
لازم به ذکره!من تا20ام باید برم دانشگاه، و از30ام امتحانا شروع میشه و 30ام 2امتحان و سوم3امتحان،باقی امتحانا پشت هم!برو از خدا بترس😁😁
پاسخ:
به اون ده روز میگن فرجه! قدرش رو بدون:-)
ان‌شاالله همه رو با موفقیت بگذرونی
۰۷ دی ۹۷ ، ۱۳:۵۸ آشنای غریب
یکی هم این عکس کاریکاتور رو راجع به فرجه و امتحان کشیده کشیده
پاسخ:
ما اون شاخه رو نداریم! فقط داریم شنا می‌کنیم:/
خدایتان بیامرزد :)
پاسخ:
آمین:-)
این روزها که از درس و دانشگاه فاصله گرفتم همیشه در این تاریخ بازم خواب درس و دانشگاه و امتحان میبینم :))
مثلا در همین فرجه ی که داده شده چ درسی رو بخونم :)
تو خوابم آرامش ندارم من


ان شاءالله در تمامی امتحانات موفق باشید
پاسخ:
من خیلی خواب امتحان نمی‌بینم. مگر در موارد کم!
هیچ درسی رو به امید فرجه نباید نگهداشت. همه رو باید طول ترم خوند-_-
۰۸ دی ۹۷ ، ۰۱:۰۴ آسـوکـآ آآ
فقط خدارو شاکرم که دیگه امتحان ندارم و کابوس شب های سخت و طاقت فرسای امتحانا تموم شدن.
پاسخ:
ولی من میدونم دلم واسه این روزا تنگ میشه:-(
۰۸ دی ۹۷ ، ۰۹:۲۰ آسـوکـآ آآ
منم دلم واسه درس خوندن تنگ شده اما واسه امتحان نه. :دی
پاسخ:
ماجراهای امتحان هم یه بخشی از خاطراته:-)
۰۸ دی ۹۷ ، ۱۷:۰۹ ابوالفضل ...
وای از برنامه‌ریزی تعطیلات بربادرفته...
خیلی جگرسوزه. خودم داشتمش چند وقت پیش...
پاسخ:
و در عوض یه برنامه فشرده دیگه جایگزینش بشه:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی