درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

شش منهای یک

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۳۸ ق.ظ

به نام خدا

امروز عروسی عاطفه است. این چند روز هسته اصلی مکالمات ما عروسی است. از یادآوری خاطرات بامزه عروسی‌های فامیل تا پیش بینی‌های بامزه‌ترِ عروسی‌های آینده! گفتم: "احتمالا استرس نیلو بیشتر از خود عروس است." توی جمع ما اضطرابش زبانزد است. دکترشین گفت: "احتمالا از همین حالا رفته است آنجا!"
فاطمه هم احتمالا روز عروسی بعد از دیدن چندتا فیلم، با خیال راحت می‌خوابد و بعد از اینکه شش تماس بی پاسخ از طرف نیلو روی گوشیش افتاد؛ با یک چشم باز و یک چشم بسته، تماس هفتم را جواب می‌دهد. و در جواب سوالِ :" کجایی؟ چقدر دیگه می‌رسی؟" در حالی که سرش را روی متکا جابه‌جا می‌کند، جواب می‌دهد:" دارم راه میفتم!"
بعد من گفتم :" احتمالا من و ماهی اگر می‌رفتیم، فارغ از جشن در حال عکس گرفتن از در و دیوار و سلفی در حالت‌های مختلف بودیم!" دکتر شین گفت :" پس من چی؟!" گفتم :" در حال حرص خوردن و تذکر دادن که اینجوری نکنید، اونجوری نکنید. زشته! همه دارن نگاه میکنن! بسه چقدر عکس می‌گیرین!" گفت :" آره. حرص هم نخورم احتمالا بهتون میگم درست بشینین بلکه یکی هم ما رو پسندید!"


+ من دلم برای شلوغی‌های روزهای غیرتعطیل تنگ می‌شود. برای خنده‌های از ته دل! برای اتفاقات عجیب و غریب. 




۹۸/۰۱/۱۶
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۸)

یعنی از این جمع پنج نفر مجرده؟؟

نسبتاتون دوستیه یا فامیلی؟
پاسخ:
آره دیگه از جمع شش نفر، پنج نفر مجرده! کجاش عجیبه؟! :-))))
دوستی
خب سوال بود دیگه
الان چی بگم
بگم تعدادتون افزون
یا بگم
خدا پس کله یه دیوونه ای بزنه و امسال پرتون وا شه و جمعتون کم و کمتر شه یا چی؟ 😉😁
پاسخ:
یه دیوونه که نه پنج تا دیوونهD:

آروم آروم هرکی میره سر خونه زندگیش.!
پاسخ:
الهی که هممون عاقبت بخیر بشیم:-)
تازه یه جوری احساساتی شده بودیم که انگار دختر خودمونه که سالها به سختی بزرگش کردیم داره میره سر خونه زندگیشD:
یعنی نرفتی عروسیش؟

الناز منم داره عروس میشه، خرداد ماه
یه حس عجیب غریبی داره
ملغمه ای از خوشی و ناخوشی
خوشبخت باشن الهی
پاسخ:
مراسمشون توی تبریز نبود!
یکی از دوستامون که رفته بود گزارش لحظه به لحظه میدادD: 

ان‌شاالله هممون عاقبت بخیر بشیم:-)
چه خوب اینقدر دوستین با هم :)
پاسخ:
خدا حفظمون کنهD:
این همه سلفی میگیرید که چی بشه؟
پاسخ:
راه دیگه‌ای برای ذخیره خاطرات قشنگمون بلد نیستیم
آخی :|
پاسخ:
:|
سلام
جمعتون همیشه پر خنده و شادی :)
پاسخ:
سلام. ممنون:-) آرزوی متقابل دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی