درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

خانمِ رئیس جمهور

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۴۸ ب.ظ

به نام خدا

- استاد، یعنی شما میگین زن و مرد یکی هستند؟
- از نظر انسانیت بله. ولی مثلا شما از نظر احساسی می‌تونی زن و مرد رو یکی در نظر بگیری؟
- پس چرا توی کشورهای دیگه زن رئیس جمهور میشه؟
- خب اونجا، ببینین وضعیتشون چه جوریه؟ بهتره؟
- خب آره.
- همین انگلستان یکی از بحرانی‌ترین کشورهاست.
- کاش بحران ما هم اون شکلی بود!

۹۸/۰۱/۱۹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۳)

آقا من نمیدونم دخترا :) چرا اینو متوجه نیستن که وقتی پست مکالمه ای میذارن واسه دو طرف یه علامت تعریف نکنن! جدی واسم سواله همیشه :) به روحیات روانشناختی شون ربط داره یا چی؟
پاسخ:
من یک بار در یک پست دو علامت متفاوت گذاشتم توی مکالمه. یک آدم تحصیل کرده‌ای که دستی بر نویسندگی داشت، تذکر داد از نظر دستوری و نگارش و این صحبت‌ها درست نیست. و در نوشتن مکالمه برای هر دو طرف باید خط تیره گذاشت! از اون به بعد همیشه این نکته رو رعایت کردم:-)
مرسی
فهمیدم انحراف از کجا شرو شد
پاسخ:
خواهش میکنم
استاد جوابی ندادن؟ :)
پاسخ:
خندید:-) 

۱۹ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۵۷ دنیای کامپیوتر ...
باید به استاد میگفتید که انگلستان که رئیس جمهور ندارد، ملکه دارد
پاسخ:
به فکر منم رسید. ولی من بیشتر حواسم به ساعت بود که کلاس تموم شه:/
این بحث‌ها سر کلاس‌های معارف اغلب پوچه!
به! به! فردا چند ساعت پشت بند هم باید از این اساتید گرانقدر رو  تحمل کنیم . 

خدایا ! توبه !
پاسخ:
ما هفته‌ای یه دونه داریم. البته استاد خوب هم میشه بین همین هفته‌ای یه دونه‌ها پیدا کرد.

:-))
این بحث‌ها معمولا به جایی نمی‌رسه! :/

:: کامنت اول نظرم رو جلب کرد! کار تو درسته. در نوشتن دیالوگ‌ها از خط تیره استفاده می‌شه و استفاده از علامت‌هایی مثل به‌علاوه و... خطای نگارشی و یک چیز من در آوردیه که بین بعضی‌ها باب شده و قطعا اشتباهه. 
پاسخ:
دقیقا. هیچ کس از موضع خودش ذره‌ای عقب نشینی نمی‌کنه!

پس از این به بعد هم رعایت می‌کنیم:-)
خب لااقل برا مثال احساسی رییس جمهور کرواسی رو میگفت بهتر نبود؟با اون کارایی که در فینال انجام میداد و احساسی شده بود!
پاسخ:
خب از کجا معلوم اگه جام جهانی فوتبال بانوان نبود، رئیس جمهور آقا احساساتی نمی‌شد؟!
کشورهای مرد گرا
دین مرد گرا
دانشمندان مرد
نویسندگان مرد
سیاست مرد گرا
پاسخ:
حالا نه دیگه در این حد:/
همیشه هم قرار نیست فینال جام جهانی باشه، گاهی هم در مراسم ختم احساسی میشوند و مادر دوست را در بغل میگیرند!  :))))


آیا مفهوم بود چه کسی رو گفتم؟ یا بیشتر توضیح بدم ؟
پاسخ:
پس خودتون هم متوجه شدین که مثال قانع کننده‌ای نبود:/
اول شما بگین فهمیدین محمود رو میگفتم.منم میگم استاد های دانشگاه  ما هم نمیتونستن خوب توضیح بدن و بیشتر دین ستیز بودن تا مبلغ
پاسخ:
خب اون که مشخص بود!

بزن باران که دین را دام کردند
شکار خلق و صید خام کردند
بزن باران خدا بازیچه‌ای شد
که با آن کسب ننگ و نام کردند
صرفا برای اینکه کم نیارم.    باز باران با ترانه.میخورد بر بام خانه...
پاسخ:
:-)
مکالمه واقعیه؟
پاسخ:
بله. البته هیچ کدومش من نیستم:/
۱۱ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۰۸ کاربر مهمان
سلام
یه نکته ای که تو این جور نگاه ها از قلم می افتاده اینه که کمال هر کسی با توجه به خودش تعریف میشه دماغ من و شما دراز باشه برامون عذابه ولی از فیل خرطومش رو بگیری کلی از کاراش مختل میشه نمیخوام راه تفکر رو ببندم و یکدفعه بگم رشد حقیقی و کمال خانم ها تو موقعیت های اجتماعی نیست و ... ولی این خیلی مهمه که اینقدر مطلق به یه قضیه مثل مسئولیت اجتماعی و چیزای دیگه نگاه نکنیم و این رو گوشه ذهن بذاریم که آیا واقعا فلان مساله برای من هم کمال محسوب میشه؟
واقعا مهمه
مورد دیگه اینه که باید قدرت تفکر کلان مون رو هم تقویت کنیم
مثلا من ممکنه دلم بخواد تا آخر عمرم مجرد بمونم(و فرض اینه که فرزندی هم نخواهم داشت) خب شاید شما بگید که من آزادم در مورد زندگی خودم تصمیم بگیرم اما وقتی به جامعه نگاه میکنی میبینی شیوع این تفکر من اصلا پذیرفتنی نیست و جامعه رو دچار بحران میکنه(اینی که من گفتم تو جامعه ما خنده داره ولی توی بعضی از همین کشورایی که پیشرفته خوانده میشن دقیقا با همین معضل رشد منفی جمعیت و فروپاشی نظام خانواده و... درگیرن)
این ها رو واقعا به صورت کلی دارم میگم به عنوان آیتم هایی که در برخورد با مسائل باید حواسمون بهشون باشه و شما میتونی بگی که ریاست جمهوری اتفاقا کمال زن هاست نه مرد ها و کمال جامعه هم همینه، اما در هر صورت به اصل این دو نکته فکر کنید
از این جا به بعد مخاطبم فقط مذهبی هان:
ببینید توی فقه شیعه از شرایط حاکم و قاضی مرد بودنه خب طبق اعتقاد ما خدا بهتر میدونه کی چی کار کنه بهتره براش و البته این اصلا به معنای ضعف یا پایین بودن جایگاه هم نیست همون طور که طبق روایات میدونیم حضرت زهرا سلام الله علیها چه جایگاهی دارن و چه مقامی اما طبق همین فقه شیعه ایشون نمیتونن امام جماعت باشند و این اصلا به این معنا نیست که ارزش نماز ایشون از ارزش نماز فلان آقا کمتره(که اصلا قابل مقایسه نیست)
شاید به فکر بعضی ها بحث شرایط زمان و تغییر نظام های اجتماعی و ... بیاد که عرض میکنم این حرف ها و تاثیرشون در فقه کار علمی و تخصصی میخواد که کار آقایون علماست و باور بفرمایید این حرف ها به ذهن اون ها هم میرسه اما کار های علمی ضوابط خودش رو داره و فنی انجام میشه

پاسخ:
سلام. ممنون از نظری که مطرح کردید.
یادآوری میکنم که هیچ کدوم از طرفین این مکالمه من نیستم و من فقط راوی بودم.و درمورد انسان در اجتماع حرف‌ها میشه زد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی