درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

من اینجا

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۰۲ ب.ظ

"من این جا بس دلم تنگ است 

و هر سازی که می‌بینم بدآهنگ است

بیا ره‌توشه برداریم

قدم در راه بی‌برگشت بگذاریم

ببینم آسمان هر جا همین رنگ است؟!"

مهدی اخوان‌ثالث

 

۹۸/۰۸/۲۷
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۲۲)

۲۷ آبان ۹۸ ، ۲۱:۰۳ مصطفا موسوی

همه آرزویم اما

چه کنم که بسته پایم

پاسخ:
اون فرشته‌ای که قراره بیاد بگه مگر زمین خدا گسترده نبود که مهاجرت کنید؟! الان کجاست؟!

با سلام و عرض احترام

با سایت https://urlme.ir میتونید لینک های خودتون رو کوتاه و منتشر کنید.

سایت به ازای هر بازدید از لینک ها به شما پول نقد میده.

علاوه بر اون میتونید برای وبلاگ یا کانالتون تبلیغات کنید اونم به صورت حرفه ای و گسترده...

اینطوری با یه تیر دو نشان میزنید ، هم پول در میارین و هم بازدید وبلاگتون رو می‌برین بالا.

آدرس سایت 

https://urlme.ir

پاسخ:
کدوم کانال؟!
۲۷ آبان ۹۸ ، ۲۱:۱۲ دچارِ فیش‌نگار

خیلی فضای قالب وبتو دوس دارم (باسیستم)

پاسخ:
مگه با گوشی فرق داره؟
۲۷ آبان ۹۸ ، ۲۱:۳۷ بهارنارنج :)

به

ازینورا:دی

پاسخ:
من که بودم هر چند کم‌رنگ:-)
۲۷ آبان ۹۸ ، ۲۱:۴۸ دچارِ فیش‌نگار

ندیدم

پاسخ:
خب همونه.
۲۷ آبان ۹۸ ، ۲۲:۰۵ رحیم فلاحتی

ساز گفتی و من هوس یک تکنوازی ناب کردم ! شاید این دلتنگی را از یاد ببرد !

پاسخ:
بلکه شما یک ساز خوش‌آهنگ پیدا کرده باشید.

دلِ من گرفته زین جا هوس سفر ندارین؟ :)))

پاسخ:
هوسش رو داریم! بلیط نداریم!

ولی قرار ما این نبود با جوونیمون.!

پاسخ:
مثل اینکه دست ما نیست!
۲۸ آبان ۹۸ ، ۰۸:۵۳ بانوچـه ⠀

این روزها همه مون منتظر اتفاق خوبیم... خدایا به این کشور و مردمش نگاهی بنداز.

پاسخ:
گر کردگار این جهان باشد خدای مهربان
این کشتی طوفان‌زده هم بر کناری می‌رسد

اونوقت داخلی باشه یا خارجی؟

پاسخ:
می‌خوام برم ببینم آسمان هر جا(!) همین رنگ است؟! 

من فکر میکنم آسمان همه جا ابریست . وقتی خورشید ! از پشت ابر بیرون آمد ،رنگ آسمان آبی خواهد شد.

پاسخ:
کاش زودتر طلوع کنه

آسمونش همین رنگه ولی زمینش؟! فک نکنم!

پاسخ:
شاید

آسمان همه جا یک رنگ است اما زیر آن آسمان چه کسانی زندگی می کنند و این که چگونه فکر می کنند خیلی با هم فرق دارد، خیـــــــــــــــــــلی

پاسخ:
چگونه فکر می‌کنند! چگونه تصمیم می‌گیرند! چگونه زندگی می‌کنند!

بله دیگه این جوریاست.

پاسخ:
بله قسمت بشه برم ببینم چطوریاست میام تعریف می‌کنم

به جای رفتن باید یه کاری کنیم رنگ این آسمون بهتر بشه، اما اینکه چیکار کنیم رو دقیقا نمی‌دونم ولی دارم بهش فکر می‌کنم.

پاسخ:
گاهی فکر می‌کنم می‌دونم باید چیکار کنم! اما.. خدا دور کنه ناامیدی رو که نابود می‌کنه آدم رو.
بریم ببینیم بقیه واسه آبی آسمونشون چیکار می‌کنند؟

شاید برای خیلیا مسخره به نظر بیاد یا فکر کنن دارم شعار می‌دم یا چون دستم بهش نمیرسه دارم اینا رو می‌گم ولی من واقعا دلم برای وطن می‌سوزه که اینقدر غریبه که همه می‌خوان ترکش کنن

پاسخ:
می‌فهمم چی می‌گی. شعار هم نمی‌دی. من هر دو طرف رو درک می‌کنم. اون‌هایی که سعی کردند چیزی رو درست کنند ولی از هر طرف راه به روشون بسته شد. یا اون‌هایی که خواستند کمک کنند و راه نشون بدن اما مردم نپذیرفتند. این‌ها پیامبر نیستند که هی بگن این درسته بقیه ردشون کنند، طردشون کنند و خسته نشن! اونا هم خسته میشن!
۰۳ آذر ۹۸ ، ۰۲:۱۰ جناب منزوی

ای کاش می شد...

پاسخ:
نمی‌دونم چی بگم 
۰۴ آذر ۹۸ ، ۰۹:۱۹ نرگس بیانستان

وی لبخند تلخی زد و محیط را ترک نمود

پاسخ:
بالاخره یه کاری برای حال خوب خودمون می‌کنیم:-)
۲۲ آذر ۹۸ ، ۰۸:۲۰ یک مسلمان ...

ما که در کنج غربتی ابری هی خبرهای داغ می شنویم

روزی صبح آسمان شما، قاصدک های خوش خبر باشد...

 

#مبین_اردستانی

پاسخ:
ما هم توی همون کنج غربتیم.
ممنون.
۳۰ آذر ۹۸ ، ۰۱:۴۱ تبلیغات رایگان

قشنگ بود

موفق باشی

پاسخ:
:-)

تن مزن ای پسر خوش دم خوش کام بگو

بهر آرام دلم نام دلارام بگو

پرده من مدران و در احسان بگشا

شیشه دل مشکن قصه آن جام بگو

ور در لطف ببستی در اومید مبند

بر سر بام برآ و ز سر بام بگو

ور حدیث و صفت او شر و شوری دارد

صفت این دل تنگ شررآشام بگو

پاسخ:
فکر کنم نتونستم شعر رو با وزن درست بخونم.

از غزلیات مولاناس

هم وزن غزل بخونیدش

پاسخ:
ممنونم:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی