درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

دلم می‌خواد بخوابم فقط

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲ ق.ظ

عجب صبری خدا دارد !

اگر من جای او بودم .

همان یک لحظه ی اول ،

که اول ظلم را می دیدم از مخلوق بی وجدان ،

جهان را با همه زیبایی و زشتی ،

به روی یکدگر ، ویرانه می کردم .

عجب صبری خدا دارد !

چرا من جای او باشم .

همین بهتر که او خود جای خود بنشسته و ، تاب تماشای تمام زشتکاری های این مخلوق را دارد.

عجب صبری خدا دارد! عجب صبری خدا دارد.

۹۸/۱۰/۲۱
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۶)

۲۱ دی ۹۸ ، ۱۱:۰۷ رهایی بخش

خوابم میاد ولی از خواب رفتن می ترسم

پاسخ:
بخوابم و هیچی نفهمم و هیچی نشنوم
۲۲ دی ۹۸ ، ۱۴:۱۸ دچارِ فیش‌نگار

عجب صبری خدا ... دارد

پاسخ:
:-)
۲۲ دی ۹۸ ، ۱۹:۲۷ دچارِ فیش‌نگار

برا چی خندیدی الان؟ :|

پاسخ:
لبخند بود. 
۲۳ دی ۹۸ ، ۱۶:۵۹ دچارِ فیش‌نگار

بهتر شدین؟ :)

پاسخ:
شما خوبین؟ :|
۲۳ دی ۹۸ ، ۱۷:۳۲ دچارِ فیش‌نگار

هوم

گویا

۲۴ دی ۹۸ ، ۱۹:۳۴ محمدرضا حمیدیان پور

سلام

ممیشه کمکم کنی

که چطوری بازدید وبلاگم رو بالا ببرم خیلی وقته وب دارم  ولی بازدید ندارم

پاسخ:
سلام.
خیر متاسفانه نمی‌دونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی