درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

نامه‌ای برای شرلوک هولمز

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵ ب.ظ

 

آدرس فرستنده: ایران، بیان، وبلاگ در انتظار اتفاقات خوب، حورا
آدرس گیرنده: بریتانیا، لندن، خیابان بیکر، پلاک ۲۲۱ب، شرلوک هولمز

آقای هولمز عزیز،
سلام. این نامه قرار نیست مقدمه پرونده‌ای برای شما باشد و امیدوارم در همین وهله اول با گفتن "boring" آن را به گوشه آپارتمان‌تان پرت نکنید!
من را می‌توانید یکی از طرفداران‌تان بدانید. راستش نسخه‌های دیگری نیز از شرلوک هولمز تولید شده، اما من بیشترین ارتباط را با شما گرفتم. با پرونده‌های شما هیجان‌زده شده‌ام، با ماجراهای شما خندیده‌ام و حتی گریه‌ام گرفته است و هر بار که کسی شما را درک نکرده، حرص خورده‌ام.
می‌دانید شما آدم خوشبختی هستید که دوستانی واقعی دارید! و دوستان‌تان خوشبخت هستند که دوستی مانند شما دارند. شما همیشه تلاش کرده‌اید خود را آدم بداخلاق و بی‌تفاوت نسبت به اطرافیان‌تان نشان دهید. به ما گفتید که قهرمان‌ها وجود ندارند و اگر وجود داشته باشند، شما یکی از آن‌ها نیستید! اما برای دوستان‌تان قهرمان بودید!
راستش من بارها و بارها فیلم‌های شما را دیده‌ام، کم کم دیالوگ‌هایتان را حفظ کرده‌ام و حالا هر وقت دوباره به سراغ آن فیلم‌ها می‌روم بیشتر از پرونده‌ها، شما، شخصیت‌تان و افکار و رفتارتان را تماشا می‌کنم. شما خودتان را اجتماع ستیز نامیدید! اما با آدم‌های زیادی تعامل داشتید. من هم حالا که می‌توانم تنهایی دوست داشتنی خودم را با وقت بسیار داشته باشم و به دور از اجتماع توی خانه نشسته‌ام، دلم برای دوستان واقعیم، برای آن‌ها که در کنارشان خودِ واقعی‌م هستم، تنگ شده است.
گفته بودید خانواده همیشه دردسر است! و خودتان را به خاطر خانواده به دردسر می‌انداختید. آقای هولمز، ما هم نگران خانواده‌هایمان هستیم. اما هیچ کدام از آن‌ها توی یک جزیره دورافتاده وسط دریا زندانی نیستند که برویم و نجاتشان دهیم. برایشان ویالون بزنیم و معما حل کنیم! خانواده ما توی همان سرزمینی زندگی می‌کنند که خود ما هم!
شخصیت بد داستان زندگی‌مان فقط یک موریارتی باهوشِ جذاب نیست! ما توی زندگی‌مان چندین موریارتی بی‌وجدان داریم!
آقای هولمز، معماهای زندگی من (ما) با تحقیقات و نتیجه‌گیری‌های شما و دکتر واتسون حل نمی‌شود. انگار که ما نیاز داریم، وسط خانه‌تکانی‌هایمان یک سی‌دی پیدا کنیم که رویش نوشته باشد:

" ?miss me "

بازش کنیم و یکی توی فیلم بگوید:

.Save yourself, Save each other.


به دکتر واتسون و دختر عزیزشان و خانوم هادسون سلام برسانید. امیدوارم به زودی فصل جدیدی از ماجراهای شما منتشر شود و فصل جدیدی از اتفاقات خوب نیز توی زندگی من و دوستان و خانواده و هموطنانم و اهالی زمین رقم بخورد.

دوستدار شما: حورا


به ایده آقاگل و دعوت همگانی از همه بلاگران

به طور ویژه دعوت می‌کنم از یسنا، محبوبه، زهرا خسروی، تسنیم، بهارنارنج، چوگویک، آقا احسان و آقای محمود بنائی

۹۸/۱۲/۱۹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۴)

چقدر انتخاب نرمالی داشتی :)

راستش تو ذهن من تو خودت یه جورایی شبیه شرلوک هستی یه خونسردی مشترکین بینتون حس میکنم. 

راستی دعوت های ویژه ات رو میدوستم. *__*

پاسخ:
نرمال:-)
منم همیشه حس میکنم با این آدم اشتراک زیاد دارم. جز اینکه اون حواسش جمع هست و حافظه‌ش خوبD:
۲۰ اسفند ۹۸ ، ۰۶:۰۰ دُردانه ‌‌

عه! شرلوک هلمز این‌جوریه؟ من ندیده بودمش تا حالا :| حتی نصف قسمت از فیلمشم حتی :|

پاسخ:
چند مدل شرلوک هولمز داریم! برای من دوست داشتنی‌ترین ورژنش ایشونهD:
من به جای همه اونایی که ندیدند هم چهار فصلش رو دیدم:/
۲۰ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۱۵ محمود بنائی

کاش شرلوک میتوانست ریشه این مشکل را پیدا کند و راه حل آن را پیدا کند. 

پاسخ:
می‌خواستم بگم از حوزه تخصصیش خارجه! بعد یادم افتاد توی کار شیمی بود. شاید میتونست برای این هم تحقیق کنه.
۲۰ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۳۰ دچارِ فیش‌نگار

پست شما مطالعه شد :)

پاسخ:
با تشکر از نگاه شما

فضای زمانه ای که درش هستیم مخصوصا این برهه که روزهای سختی رو داریم پشت سر می گذاریم در نامه ها مشهوده.

انتخاب خوبی بود شرلوک هلمز،با اجازه ،من اون نسخه قدیمی رو دوست دارم،با اون چشم های خیره و لبخند کج و عصای باحالش:))

پاسخ:
از هر دری که حرف بزنیم بازم تهش میرسیم به همین حرف‌ها. نمیشه کتمان کرد!
در کل شرلوک هولمز شخصیت جالبیه:-)
با حال بود
پاسخ:
شما هم بنویسین:-)

چقدرررر سخته این نامه نوشتنه! :-//

پاسخ:
اولش به نظر سخت میاد. بعد که شروع می‌کنی به نوشتنش حرف‌هات پیدا میشن. تازه من بعد از انتشار یه سری حرف‌ها یادم افتاد:/

مرسی از دعوتت

نامه‌ات خیلی خوب بود

کاش واقعا شرایط ما هم یه معمای قابل حل با یه موری آرتی بود نه اینکه دورهمی افتاده باشیم وسط یه جور باتلاق که تلاشمون باعث میشه فقط بیشتر فرو بریم و امر شده آروم بمونیم سرجاهامون... بلکه شاید زنده بمونیم

پاسخ:
خواهش می‌کنم
ممنون:-)
شرایط‌مون فقط یه معما نداره. کلی معمای تو در تو داره!

قربونت

چالش انجام شد

پاسخ:
دستت درد نکنه:-)

سرت درد نکنه عزیزم

پاسخ:
♡♡

نمیشناختمش چرااا من 

پاسخ:
عهه چرااا؟! :-)))
کلا شرلوک هولمز نمی‌شناختی یا فقط همین فیلمش‌رو؟

نمیشناختم کلا..

اسمش آشنا بود ولی:)))

پاسخ:
آدم باحالی بود خلاصهD:

من عرق عجیبی به ورژن قبلی شرلوک داشتم، ولی از وقتی این ورژن ساخته شد کلا شیفته اش شدم. به نظرم انتخاب هوشمندانه‌ای بود. امیدوارم واقعا به سلامت سپری کنیم این زمان رو. 

پاسخ:
خب من اولین بار این ورژن رو دیدم و بعدها که بقیه‌ش رو دیدم میزان علاقه‌م به بندیکت بیشتر از بقیه بود
ان‌شاالله

منم تاکید کنم خیلی انتخاب خوبی داشتی یا بسه دیگه؟:))

 

نامه‌های همه‌تون خوب بود، انقدر که الان میفهمم باید دوباره بشینم روی اون چند خطی که نوشتم بازنگری کنم -_- 

پاسخ:
چقدر خوشم میاد از این تاکیدهاتون D:

عه آره دیدی همه چه خوب نوشتند:/ 
تو هم که میدونم خوب نوشتی:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی