درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

هر کاری می‌کنم ازم نمی‌گذره

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۳۹ ق.ظ

به نام خدا

خواستم حاجتم رو بهش بگم خجالت کشیدم. البته خودش که می‌دونه. یعنی همیشه همین طوری میشه. تا میام برسم به اون حالی که حرفم رو بهش بزنم و ازش چیزی بخوام خجالت می‌کشم! به خودم میگم: "بعد چند صباحی پیدات شده که بشینی جلوش و خواسته‌هات رو ردیف کنی و بگی اینا رو می‌خوای؟ درسته که خودش می‌دونه چی میخوای! ولی یادت رفته این کارت شبیه معامله است؟ اصلا تو چه جوری روت میشه چیزی بخوای؟" تا میام خودم رو قانع کنم که خب پس از کی بخوام؟ میگم: "تا اینجا اومدی، حال دلت رو خوب کردی که بگی اینو می‌خوام؟ همین! نشستی جلوی خدای به این بزرگی و چنین چیز حقیری رو میخوای؟"
پس‌چیکار کنم؟ از کی بخوام؟ بگم اینکه کوچیکه خودش حل میشه! چیزهای بزرگ بخوام ازش! پس یه سوال. اون چیزهای کوچیک چه طوری خود به خود حل میشه؟ اصلا مگه نخواد میشه؟ مگه نگفته نمک سفره رو هم از خودش بخوام؟ 
پس هر چی رو که هست و خودش هم می‌دونه، بازم بهش میگم. 
من تنهایی نمی‌تونم. بلد نیستم. خراب می‌کنم. من از تو می‌خوام. تو هم بخواه که بشه. می‌دونم که حواست هست.

۹۹/۰۲/۱۷
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۴)

دعا کردن خیلی ادمو اروم میکنه

پاسخ:
حرف زدن با خدا آروم‌مون می‌کنه:-)

سخت نگیر حورا بخواه ازش :)

حس میکنم هربار هرچیزی از خدا میخواییم خواه خیر و به صلاح و خواه... در هرصورت خدا لبخند میزنه. خوشحال میشه که امید بنده هاش درگاه خودشه و بس.. 

پاسخ:
مگه ما جز خودش کی رو داریم؟ کجا رو داریم؟ 
اصلا خودش گفته بیاین از من بخواین:-)

هیچ آدابی و ترتیبی مجوی، آنچه می‌خواهد دل تنگت بگو.

 

پاسخ:
این شعر رو از وقتی یادم میاد بابا برامون می‌خونه:-)

اخه با خدا راحت نباشیم پس با کی باشیم...

کیو داریم به جز اون

به کی راحت رو بزنیم حتی چیزای کوچیک رو:)

 

پاسخ:
حتی گاهی فکر می‌کنم روی اینکه از کسی بخوام شفاعتم کنه یا ضمانتم کنه ندارم. ولی بازم به خودش می‌تونم حرفم رو بگم:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی