درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

ندید بدید

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲ ق.ظ

به نام خدا

 

بابا یه سری لیوان سفالی گرفته برامون. من اولش فکر کردم فقط برای وقت‌‌هایی قشنگه که موقع غذا دوغ داشته باشیم و توی این‌ها بخوریم.

همون شب اول مامان گفت چای‌هامون رو بریزم توی این‌ها؟ گفتم پس برای من هم شیر بریز! بعدش توش شربت خوردیم. بعد کلا مامان هر وقت خواست چای بخوره توی اون‌ها می‌خوره. منم دلم خواست گفتم واسه منم بریز. حتی اگه همه لیوان سفالی‌ها کثیف باشند و لیوان دیگه‌ای هم دم دست باشه، اول یکی از اون‌ها رو می‌شوریم تا توی اون‌ها آب بخوریم! بعد مامان پیشنهاد داد کلا هر چی لیوان دم دست داریم جمع کنیم بگذاریم تو کابینت فقط همین‌ها دم دست بمونه! کم مونده غذامون رو هم بریزیم توی اون بخوریم!

این در حالی هست که روز اول توی راه رسیدن به خونه یکیشون شکسته بود، عمو پیشنهاد داد همه رو قشنگ بشوریم بچینیم تو ویترین! مامان گفت تو ویترین باشه به چه دردم می‌خوره؟ :-/

۹۹/۰۳/۰۳
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۲)

۰۳ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۳۵ رفیقِ نیمه راه

منم از این ندیدبدید بازی ها زیاد دارم...

پاسخ:
به هر حال بهتر از اینه که بی‌مصرف بگذاریم تو ویترین بمونن.

آب خوردن توی لیوانِ سُفالی چه مزه ایه؟ :دی

احساس میکنم حسِ چشایی و بویایی آدم همون لحضه به کار میوفته،مثلا شاید بشه بویِ عطر خاکِ بارون خورده رو چِشید یه جورایی :دی

بوها که همیشه واسه استشمام نیستن،خیلی وقتا هم چشیدنی ان! 🤭 غیر از اینه؟

پاسخ:
البته روی سفال رو رنگ زدند نگذاشتند مزه خاک بارون خورده رو بچشیمD:
توی علوم مدرسه خونده بودیم فکر کنم که چشایی و بویایی خیلی به هم ربط دارن:-)

پس با اون لیوانی که یه لحضه اومد توی تصورِ من کاملا فرق میکنه ! ^____^

پاسخ:
آره:-) اونی که شما تصور کردی یه حس و حال دیگه‌ای داره کلا:-)

ما هم از این‌ کارها کردیم منتهی مادرم برعکس مادرت طرفدار دکوری نگه داشتنه ببشتر:/

پاسخ:
آخه بمونه واسه کی؟! من خودم قبل‌ترها خیلی چیزها رو استفاده نمی‌کردم و نگه می‌داشتم. البته یادگاری موضوعش فرق داره. ولی بعضی چیزها یادگاری نبودند فقط دلم نمیومد استفاده کنم. حالا میگم بمونه واسه کی؟!
۰۳ خرداد ۹۹ ، ۰۱:۰۹ نرگس بیانستان

وای من عاشق این لیوان سفالی لعاب دارام. سبز یا ابی؟

 

حدیث یه کوزه سفالی داشتم من،همیشخ تو اون اب میریختم و ازش اب میخودم. بو خاک نم خورده میده ولی بو بارون نه

ولی خیلی خوبه خیییلی حتما بگیرید امتحان کنید :)

پاسخ:
آبی^_^ آره خیلی قشنگن
من با حرف حدیث تصور کردم که خیلی چیز خوبیهD:

مادر من اکثر چیزها رو میخواد برداره برای یه مراسم خاص،که هیچ وقت نفهمیدم دقیقا چی مد نظرشه!

پاسخ:
:-)))))
مامان من از اون مرحله گذر کرده. میگه مگه قراره کی بیاد خونه‌مون:/

آقا واقعیت اینکه مام یه مدت نفری یه ماگ سفالی داشتیم خیلی هم خوب شده بود دیگه هی لیوان و استکان از کابینت درنمیومد یعنی موظف شده بودم اگه کثیف هم باشه بشوریم توش هرچی نوشیدنیه بخوریم کم کم شکست و فعلا بی سفال موندیم.

آره بابا استفاده کنید، هرچند مامان من معتقده بلااستفاده بمونه کفاره میاد روش و فکر کن یه عالمه پتو سالی یه بار میده بندازیم رومون که مثلا استفاده شه. :))

پاسخ:
خب شکستنی می‌شکنه، موندنی نیست:-)
چقدر خوبه:-)) قشنگ تنوع میشه براتون. 
حالا مثلا من خودم دوران قبل دانشگاه یه سری وسایل رو آکبند نگه داشته بودم که وقتی رفتم دانشگاه استفاده کنم :/ 
مامان هم یه سری وسیله آکبند نگه داشته واسه فلان روز مثلا! این‌ها رو کاری ندارم بخواد استفاده نکنه. 
۰۳ خرداد ۹۹ ، ۰۷:۳۱ محمود بنائی

لیوان نو کلا یک لذت دیگه داره. 

پاسخ:
بله همینطوره

تو خونه ما قضیه جالب تره! انواع لیوان شیشه ای و مسی و ... خریدیم، اما آقایون خونه ما تو پیاله استیل آب میخورن! میگن خنک تره :/

پاسخ:
راست میگن:-))))
من بچه بودم فانتزی داشتم عین بعضی فیلم و کارتون‌ها تو پیاله آب بخورم:/

@ نرگس بیانستان:کلا خاکِ نم خورده خیلی بوش خوبه ^___^ یادمه قبلا مامان بزرگم یه خونه قدیمی داشت دیوارای حیاطش کاه گلی بودن،وقتی حیاط رو آب پاشی میکردیم یه بوی خاص و زندگی بخشی میپیچید تو هوا،انقدر خوب بود!یادش بخیر :(

+مامانِ منم یه سری وسیله رو آکبند نگه داشته میگه اینا رو گذاشتم برا جهازت :] اینو دیگه کجای دلم بذارم؟ :]

پاسخ:
خونه قدیمی^_^ به به
پس خوش به حالت بالاخره خودت استفاده می‌کنی:-)))

دم مامان گرم!

پاسخ:
بله خدا مادرها رو حفظ کنه.
۰۷ تیر ۹۹ ، ۰۸:۵۱ اینجانب هشتگ

سلام.

 

فکر میکنم هر کسی برای اولین بار از کلمه «ندید بدید»  استفاده کرد طرز استفاده درست رو هم باید مکتوب میکرد! اهمیتی ندارد زبان تلخی های دیگران اما من به حرکت شما «عاشقانه زیستن» میگویم.

عاشقانه که زندگی کنی لذت خوردن یک لیوان آب به تمام سرمایه جهان می ارزد. یک عمر اشتباه فکر کردیم، تمام سرمایه جهان همین خوشی های شاید به نگاه برخی جماعت «الکی» بود..

پاسخ:
سلام
بله دل‌خوشی‌های کوچیک زندگی‌مون رو می‌سازند. سعی می‌کنیم از جریان زندگی لذت‌ببریم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی