درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

بی برنامه

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۴۶ ق.ظ

به نام خدا

+این روزها کمی بی برنامه شده ام. 


مگر عمرمان در این دنیا چقدر خواهد بود که آن را هم به بطالت سر کنیم! صبح را شروع می کنیم و شب را به انتها میرسانیم و منتظریم تا چه پیش آید.

برنامه ریزی کنیم. برنامه طولانی مدت برای سالیان سال بعد و برنامه های کوتاه مدت حتی برای یک ساعت دیگر. از لحظه لحظه عمرمان استفاده کنیم. 

فردا که بیاید دیگر امروز را نداریم. 


۹۵/۰۶/۲۲
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۲)

امان از بی برنامگی...
پاسخ:
واقعا
:)

پاسخ:
:)
بی برنامه بودن خیلی بده...
پاسخ:
خیلی
برنامه ریزی واقعا ضروریه هم آرامش میده وهم کمک میکنه زندگی بهتری داشته باشی ..
پاسخ:
بله همین طوره.
لااااااااااااااااایک
پاسخ:
:)
برنامه ریزی خیلی خوبه منتهی من همیشه خوووووب برنامه ریزی میکنم اما نمی تونم اجراش کنم:(
کلا همیشه طبق قاعده ی هر چه پیش اید خوش اید زندگی میکنم:((
همیشه هم ضربه میخورم اما درست نمیشم:(
یاعلی
پاسخ:
بالاخره باید از یه جایی شروع کرد. برنامه ریزیتون باید واقع بینانه باشه.
موفق باشید.
علی یارتون.
موفق باشید:)
پاسخ:
هم چنین:)
استفاده کردن از تک تک لحظات خیلی لذت بخشه
پاسخ:
کاملا درسته.
امید آن دارم قدرش بدانم..
پاسخ:
ان شاالله
احسنت
خیلی خوب
ناگهان چقدر زود دیر میشود!
پاسخ:
ممنون.
منم ازاین تقویما دارم
پاسخ:
:)
۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۹:۲۶ فرید صیدانلو
بی ربطه ولی هرجا میرم میگم
"مهربان باشیم شاید فردایی نباشد"
البته یکمم مرتبطه :))
حداقل اندک زندگیمان را هم با برنامه باشیم 
پاسخ:
ممنون از حضورتون و پیامتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی