درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

این قسمت: زرد

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۲ ق.ظ

به نام خدا

گفته می‌خواد توی شلف (shelf ) اتاقش وسایل زرد بچینه! بلند شدیم رفتیم کتابفروشی دنبال کتاب زرد! در حالی که خیلی فرهیخته‌طور داشتیم توی قفسه‌ها دنبال کتاب زرد خوش‌رنگ می‌گشتیم که مقداری هم محتوای به درد بخوری داشته باشه، چشمم به یه کتابی خورد که نویسنده‌ش کیهان خانجانی بود. در همون لحظه حافظه قشنگم تلنگر زد که تو این اسم رو می‌شناسی! یه خرده فکر کردم و چون به نتیجه‌ای نرسیدم و کتاب هم آبی بود و به دردمون نمی‌خورد(!) با خودم گفتم لابد از نویسنده‌های مجله کیهانه و قبلا اسمش رو شنیدم!! اینکه چه ربطی داره یکی چون اسمش کیهانه لابد نویسنده مجله کیهان هست رو واقعا نمی‌دونم! به گشتن ادامه دادم که رسید به جای قبلی من و گفت: عه کیهان خانجانی!
- کیه؟ مگه می‌شناسی؟
- نویسنده بند محکومین!
- عه راست میگی ها!!
ولی بازم به هر حال فرقی نکرد کتابش آبی بود!
آخرش من دو تا کتاب سیاه(!) برای خودم گرفتم. قبلش داشتم بهش می‌گفتم من هر وقت کتابی رو بدون اینکه اسمش رو قبلا شنیده باشم یا حتی نویسنده‌ش رو بشناسم، همینجوری از قفسه برداشتم، ورق زدم، خوشم اومده و برش داشتم از خوندنش پشیمون نشدم!
اما این دفعه مطمئن نیستم! کتابی که دارم می‌خونم نه سرش معلومه نه تهش! نه می‌دونم داره چه هدفی رو دنبال می‌کنه! و نه حتی وقتی دارم پاراگرافی رو می‌خونم مطمئن نیستم درباره چه کسی یا چه چیزی داره حرف می‌زنه یا اصلا کدوم زمان رو داره توصیف می‌کنه! امیدوارم از یه جایی به بعد نظرم رو جلب کنه. چون رنگ جلدش که هیچ صفایی به کتابخونه‌م نمی‌بخشه! لااقل محتواش به دلم بشینه!
چند وقتی بود که گه‌گاه گردنم می‌گرفت نمی‌تونستم تکونش بدم. کم‌کم این گرفتگی در بخش اعظمی از گردنم پیشروی کرده و حالا رسیده به پشتم! همینجوری پیش بره عین چوب خشک باید راه برم و برای دیدن چپ و راستم کلا بچرخم! بهش میگم یه کم بعد که کامل خشک شم می‌تونی منو هم بذاری تو شلفت! میگه باشه فقط زرد بپوش!!

۹۹/۰۷/۰۶
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۰)

کتاب با طرح جلد زرد واقعا کم هست. از مسئولین خواهش می‌کنیم زردش رو بیش‌تر کنن😁

ولی بهترین کار این بود که چند تا کتاب با قطرهای مختلف رو با کاغذ رنگی جلد کنید بچینید توی شلف.
پاسخ:
آره واقعا کم بودD:
اینم ایده قشنگیه. ولی ادم دلش نمیاد جلد کتاب رو عوض کنه.
واقعا دنبال کتابهای زرد برای خرید بودید؟!
پاسخ:
نه واقعا:-)))))
۰۶ مهر ۹۹ ، ۰۷:۴۵ apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
:////////
پاسخ:
:-)
خب توی فرهیخته باید هدابتش می‌کردی که کتابو از رو رنگش نمی‌خرن:)
پاسخ:
بعضی کتاب‌ها انصافا خیلی خوشرنگن. مثلا من خودم عاشق رنگ جلد "اولین تماس تلفنی از بهشت" از انتشارات آموت هستمD:
ولی ما هم جدی دنبال کتاب زرد با محتوای زرد نبودیم:-))
اون هم دو تا کتاب گرفت که زرد نبودند:-)
برای خرید کتاب ۱۰_۲۰_۳۰_۴۰ کرده بودی؟!
نه جلدش خوب بوده، نه محتواش، نه نویسنده‌اش رو میشناختی، رو چه حسابی رفتی خریدیش اخه دختر؟ :دی
پاسخ:
D:
من معمولا وقتی یهویی میرم کتاب‌فروشی و اون کتاب‌هایی که یادمه پیدا نمی‌کنم. چندتایی نگاه می‌کنم به نوشته‌های پشت کتاب و ورق می‌زنم تا ببینم از موضوعی خوشم میاد یا نه! تا حالا خوش‌اقبال بودم و کتاب‌هایی که نصیبم شدند، پشیمونم نکردند. اینم موضوعش توجهم رو جلب کرد اما احساس می‌کنم نویسنده خواسته به سبک "پاییز فصل آخر سال است" بنویسه و تا اینجای کار به نظرم موفق نبوده!
وای:)))
یاد قدیمای خودم افتادم که می‌رفتم کتابخونه:))

لطفا مواظب گردنت باش حورا
پاسخ:
از خوبی‌های کتابفروشی‌ها و کتابخونه‌های بزرگ اینه که کسی کاری به کار آدم نداره تا هر موقع می‌خوای می‌تونی بشینی، بگردی و ورق بزنی. کسی هم نیاد بگه خانوم کتاب زردتون پیدا نشد؟ D:

سعیم رو می‌کنم یسنا:-)
۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۰:۴۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
الان که داشتم کتابخونه‌م رو مرتب می‌کردم بعد از اینکه کتاب گلستان سعدی رو برداشتم، کنارش فیزیک الکترونیک بود و در کنار اون آموزش تکه‌دوزی:/
۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۱:۱۷ بانوچـه ⠀
من کتاب زرد دارما آدرس بده پست می‎‌کنم :))
پاسخ:
هدیه میدی؟ D: 
چون بانوچه‌ای و می‌دونم محتواش زرد نیست معرفی کن بگیریمش:-)
۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۱:۵۰ سایه نوری
خب زرد رنگی نیست که بشه راحت ازش گذشت! 😅
جدا از نحوه انتخاب کتاب و..‌ فقط زرد بپوش تهش عالییی بود 🙂
پاسخ:
به خصوص اگر زرد خوش‌رنگ باشه:-)
D:

جالب بود برام چون منم نمیدونم چرا ولی جدیدا هر چی زرد رنگ میبینم جذبش میشم و هرچی میخرم باید زرد باشه . جالبه که قبلا از رنگ زرد متنفر بودم
پاسخ:
زرد رنگ قشنگیه:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی