درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

حالا کو تا بعد ۴ سال؟

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۴۸ ق.ظ

به نام خدا

دیروز یکی از دوستانم توی گروهمون خبر آورد که فلانی بچه‌دار شده*_* 

فلانی کیه؟ فلانی هم‌ورودی دوره کارشناسیمون بود. تا ترم ۴ خوند. بعدش به فکر تغییر رشته یا انصراف از تحصیل بود. اینکه چرا و چطور بمونه برای بعد! ولی به هر حال همون ترم ۴ انصراف داد.
من اولین بار ترم دو سر کلاس ریاضی ۲ باهاش آشنا شدم. اوایل ترم استاد یه مبحثی رو سرسری مطرح کرد و بعد گفت این بخش حذفه و توی پایان‌ترم هم نمیاد و من هم خیلی توضیحش نمیدم. فلانی که کنار دست من نشسته بود برگشت بهم گفت: توی کنکور ارشد که میاد! ما باید چطوری بخونیم؟
منم در ظاهر لبخندی زدم و چیزی نگفتم ولی توی ذهنم گذشت که اوووو کو تا کنکور! ما که تازگی کنکور دادیم حالا! و اصلا بعد ۴ سال کی مرده کی زنده؟ شاید ۴ سال خوندیم و خوشمون نیومد نخواستیم همین رشته رو ادامه بدیم. اصلا شاید خوشمون اومد ولی تا ته همین ۴ سال خوشمون اومد و ...
دیروز که این خبر رو شنیدم در حالی بود که من در خود گره خورده بودم و نمی‌دونستم چی رو بگیرم و چی در نره! و از اون ور داشتم توی گوگل نحوه دور زدن سایت‌های خارجی برای دانلود مقاله بدون پرداخت دلار رو سرچ می‌کردم! و فلانی هم از بچه‌ش استوری گذاشته بود!
خلاصه اینکه اومدم بگم دنیا بالا و پایین زیاد داره!

۹۹/۱۰/۲۹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۱)

۲۹ دی ۹۹ ، ۱۰:۰۲ خانم ۲۹۱۲
سایت sci hub خوبه برای دانلود مقاله :)
پاسخ:
اره منم از همین استفاده کردم. ممنون:)
واقعا دمش درازه این دنیا، روزای اول کارشناسی کی فکرشرو می‌کرد دختری که تمام فکر و ‌ذکرش تور کردن دوس پسر از دانشکده فنیه، تا دکتری بره و بعد شاگرد اول کلاس بعد لیسانس بره کارگری:(
پاسخ:
چرخ گردونه دیگه!
حالا استاد من اصرار داره من بگم بعد از ۵ سال و بعد از ۱۰ سال خودم رو کجا می‌بینم؟؟ منم هی می‌پیچونمش که ول کن این سوال رو:/
۲۹ دی ۹۹ ، ۱۰:۱۳ 1 بنده ی خدا
😐عالی.واقعا بعضی وقتا ادم شگفت زده میشه
پاسخ:
حالا بخش شگفت‌زده شونده‌ من این چند وقته خیلی کار کرده دیگه خسته است و خیلی شگفت‌زده نمیشه:)) ولی بازم با خودم فکر می‌کنم کی میدونه قراره چی بشه؟ 
۲۹ دی ۹۹ ، ۱۱:۲۹ بانوچـه ⠀
واقعا زندگی هزار تا بالا و پایین داره
همون قضیه چرخ خردن سیب و فلان
پاسخ:
از خیلی چیزها بی‌خبریم و نمی‌دونیم چی کجا منتظرمونه:)
ما نیز همچین هم‌کلاسی‌ای داشتیم ترم یک کارشناسی..
که هی کنکور ارشد کنکور ارشد می‌کرد و از استادها سوال می‌کرد...

و ما بهت زده می‌شدیم اون زمان ازش و نمی‌دونستیم ارشد خیلی خیلی بیخ گوشمونه!
پاسخ:
ترم یک آخه؟؟؟؟ ما تازه ترم یک نه با درس‌ها که با خود دانشگاه داشتیم آشنا می‌شدیم:))
حالا اینقدر ها هم بیخ گوش نبود که ۴ ساااال:)))
۲۹ دی ۹۹ ، ۱۲:۰۷ هیـ ‌‌‌ـچ
یه احساس پیری عجیبی یهو بهم دست داد :))
پاسخ:
چرا؟ :))
احساس درستی نیست. ما تازه دوره نوجوونی رو رد کردیمD:
۲۹ دی ۹۹ ، ۱۲:۱۲ نرگس بیانستان
دنیا... این دنیا...
پاسخ:
اینطوریه دیگه:)
یعنی بگو یه درصد بتونی واسه فردات برنامه ریزی بکنی. امکان پذیر نیست! :-)))
پاسخ:
واقعا:)) 
زندگی پر از غافلگیریه:)
دقیقا مشکل ما هم باهاش همین بود:)))

پاسخ:
:))) انگیزه‌ش بالا بود 
چه باحال !!!!
پاسخ:
بلهD:
همیشه همین طوره. ما نفر داشتیم ترانهاده یه ماتریس رو می‌گفت "ماتریس به توان تی". الان از کانادا داره استوری مقاله‌های تز دکتراش رو می‌ذاره.
پاسخ:
ماتریس به توان تی:)))))
دنیای عجیبیه:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی