درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

به نام خدا

در وبلاگ کافه نشین مسابقه ای با این عنوان برگزار شده. اگر علاقه مند هستید شرکت کنید.


موضوع: کتابخوانی

نام کتاب: انسان‎ها در عصر ظلمت

نویسنده: هانا آرنت

مترجم: مهدی خلجی

زمان دعوت کردن و مطالعۀ کتاب: از امروز مورخ 30 شهریور 1395 تا 25 مهرماه 1395 به مدت 26 روز

زمان پاسخگویی به سوالات: از 26 مهرماه 1395 تا 30 مهرماه 1395 به مدت 5 روز


+جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسابقه، در مورد کتاب و هم چنین دریافت کتاب(در نسخه پی دی اف) به این آدرس مراجعه کنید.


+اینجانب از هرکسی که این پست را می خواند دعوت می کنم که این کتاب را بخواند و در این بازی شرکت کند.

۹۵/۰۷/۰۷
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۴)

دلم میخواد شرکت کنم...ولی فعلا اگه وقتمو بزارم روکتاب غیر درسی حکم گیوتین منو صادرمیکنن:|
پاسخ:
:(( تو درساتون موفق باشید. بعد درس یادتون باشه به کتابهای غیردرسی هم سری بزنید.
۰۸ مهر ۹۵ ، ۰۳:۲۳ کافه نشین
دنیایی پر از مهر و عشق تقدیمت میکنم. مرسی که در این راه با من همقدم هستی. پاسخت رو در بلاگم هم دادم. :-)
پاسخ:
:))خیلی ممنون.
۰۸ مهر ۹۵ ، ۰۹:۲۳ بای پولار
حتما شرکت می کنم
ممنون بابت معرفی :)
پاسخ:
:)خیلی هم خوب.
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۲:۳۹ شرف الدین
حالا چرا تو پیغمبرها رفتید سراغ جرجیس؟!
آدم موجه تر هانا آرنت نبود؟!:))))
پاسخ:
:-! چرا هانا آرنت نه؟ کتاب رو خوندید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی