درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

عنوانی بعد از مدت ها

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ

به نام اویی که همه برنامه ها را درست می چیند!

+ نمی دانم چندنفر کتاب"انسان ها در عصر ظلمت" را خوانده اید.برای منی که ازفلسفه در حد چند اسم فیلسوف میدانم و چند جرعه "دنیای سوفی" خورده ام و اندی زیر یک سقف بودن با یک دانشجوی فلسفه، کتاب سنگینی بود. یعنی خیلی سنگین بود.هدفم شرکت در بازی کتابخوانی بود و کتاب خواندن.. ولی کتاب کمی تخصصی بود.


+ امروز صبح برنامه ریزی کرده بودم که اذان ظهر را خانه باشم، اما مثل اینکه فراموش کرده بودم با حمل و نقل عمومی هماهنگ کنم! اذان ظهر تازه به مقصد رسیده بودم. یک کتاب را تحویل دادم و یکی را تمدید کردم وبعد طبق عادت سراغ قفسه هایی رفتم که همان روز اولی که وارد کتابخانه شدم سراغشان را گرفته بودم.بخش ادبیات. بی هدف بین کتاب ها می گشتم و اسم کتاب ها و نویسنده هاشان را می خواندم دنبال کتاب خاصی نبودم. اما نمیدانم چرا این کتاب را برداشتم!! امید که کتاب خوبی باشد و پشیمان نشوم. 

همین که کتاب به دست پشت میز نشستم متوجه شدم نماز خانه پشت سرم هست. حالا درست که با حمل ونقل عمومی هماهنگ نکرده بودم اما خودش همه چیز را هماهنگ می کند. 


 



+ "یک صفحه نور" درمنوی بلاگ هست، دوست داشتید سر بزنید. اتفاق خوبیه.

۹۵/۰۷/۲۷
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۳)

چه عادت خوبیه کتاب خوندن
پاسخ:
خیلییییی
۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۶:۲۴ آقاگل ‌‌‌‌
سید مهدی شجاعی :))
خوبه.

پاسخ:
:)
۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۷ گمـــــــشده :)
چه عکس باحالی از کتابخونه گرفتی
راستی این کتاب خوبه؟
من خیلی می بینمش ولی حس خوندنشو ندارم
پاسخ:
آره عکس کتابخونه ست. البته کتابخونه خیلی بزرگه ها.
فعلا که خوبه.
کاش وقت خوندن کتابهای متفرقه داشتم:-(
اینروزها همه وقتمو درس میخونم
پاسخ:
این روزها خوب تلاش کنی. روزایی میرسه که باخیال آسوده هرچی دوست داری بخونی.
اینجور جاها منو هم ببر:))))
پاسخ:
دوشنبه هفته دیگه میای؟!
دلم کتاب خواست:)
اما نه حوصله اش هست و نه وقتش...لعنت به درس که تا گور با ماست:(
البته درس هم نمی خونم ها ولی جرعت هم نمی کنم کتاب غیر درسی دست بگیرم که روی سرم میریزن که چرا درس نمی خونی؟:(
یاعلی
پاسخ:
یه جوری برنامه ریزی کن که به همه چی برسی.
*√*
این کتاب عاااالیه
من یکی از معدود !!! عادتای خوب زندگیمو از نقش اول این کتاب گرفتم
جزء معدود کتابایی هم هست که دوبار خوندمش
ان شاء الله که بخونین و خوشتون بیاد
پاسخ:
خداروشکر یه کتاب یهویی خوب نصیبم شده:))
راستش من خیلی فضاهای کتابهای سیدمهدی شجاعی رو نمیپسندم. ولی خیلی سلیقه ای هست. بعضی ها خیلی خیلی دوست دارند
پاسخ:
فعلا که خوبه. البته سلیقه هم هست.
۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۲:۳۵ فرید صیدانلو
با اینکه پشت کنکوری ام ولی این عادت کتاب خوندن نیوفتاده از سرم
و بیشتر از درس هام میخونمشون
و از عاقبت کار هم اگاهم :)
پاسخ:
کتاب دوست بامعرفتیه.
۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۳:۲۲ امیر بهزادپور
اره، خودش همیشه همه چی رو سر جاش میذاره بدون اینکه به تو چیزی بگه...
و ما همیشه گیرِغافل هستیم..
(غافلگیر)

نوشته با عکسا خیلی جور بود...:)
پاسخ:
:)

:)

منکه خیلی این کتاب رو دوست دارم.
ان شاالله موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی