درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

نشانه های دوست داشتنی

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ

به نام خدا

آدمیزاد است دیگر! گاهی دلش یک نشانه می خواهد هرچند کوچک..نشانه ای که بگوید صدایت را حتی اگر آرام هم گفته باشی کسی شنیده است. آدم گاهی دلش یک نشانه می خواهد شبیه تابلوهای سرپیچ جاده که می گویند چند کیلومتر تا مقصد! از آن تابلوهایی که می گویند این همان راهی است که تورا به مقصد می رساند..

نشانه ها همیشه هستند، گاهی کم رنگ و گاهی پررنگ. اما وقت هایی هست که آدم دلش می خواهد نشانه ها پررنگ تر از همیشه باشند. اصلا دلش به یک حس حضور از نشانه ای رضا نمی دهد. آدمیزاد است دیگر...دلش می خواهد نشانه هارا ببیند و اصلا توی دستش بگیرد و لمس کند. یا اصلا بگذارد توی جیبش که هروقت دلش هوای نشانه ای کرد. دستش را توی جیبش بکند و دانه دانه نشانه دوست داشتنی را لمس کند. زیر لب برای خودش بگوید کسی هست که هنوز حواسش به دل بخواهی های دلش هست.



*عکس:سوغاتی مشهد.*


پ.ن: صندلی داغ با حضور آقا گل و با مدیریت پنت هاوس کاهگلی

۹۵/۰۹/۰۹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۷)

:)یاد تسبیح خودم افتادم...یعنی مال یکی دیگه که قرار بود بهش بدم ولی فک کنم هیچوقت اونروز نیاد:)
پاسخ:
الان تسبیح کی بود؟!:)
قالبت خوشگل شده!!
چقدر آشناست؟؟!!
پاسخ:
ممنون.
می خوام عکساشو عوض کنم.
سلام 
قالب نو مبارک
چه خوبه که حواسمون به دل بقیه باشه
پاسخ:
سلام 
ممنون
حواسمون باشه دل نشکنیم.
لایک قشنگ بود....

بهبه به این سوغاتی
پاسخ:
:))
اینجانب سوغاتی دوست.
۰۹ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۲ زوج مهندس
خوشگل بود
دلت همیشه زنده
به به سوغاتی😍
پاسخ:
ممنون.
:))
۰۹ آذر ۹۵ ، ۲۰:۴۹ بای پولار
خوب می‌فهمم چی گفتی توی این پست. و خوب معنی نشانه‌ها و اون قوت قلبشون رو می‌فهمم.
واقعا اگه نشانه‌ها نبودن معلوم نبود کی ها کم آورده بودم...
پاسخ:
وقتایی که فکرکردیم گم شدیم. همین نشانه ها به دادمون رسیدن.
نشانه چه جالب قبلا تو زندگیم ازش خیلی خاطره داشتم
پاسخ:
حالا ندارین؟
۰۹ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۷ گمـــــــشده :)
من هر وقت کسی بهم پیام می ده که زیارته و دعاگوئه خیلی خوشحال می شم.
پاسخ:
خیلی حس خوبیه.
دلم سوغاتی خواست :(
پاسخ:
:)
عجب. سوغاتی. قشنگی. دلم مشهد. خواست
پاسخ:
منم دلم میخواد.
۱۴ آذر ۹۵ ، ۰۹:۳۸ مصطفی فتاحی اردکانی
دلم یه نشونه بزرگ می خواد.
یه نشونه اندازه حرم امام رضا
پاسخ:
منم.
یکی برا من سوغاتی بیاره :-/
پاسخ:
^_^
۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۹:۲۶ بانوچـ ـه
چه سوغاتی خوشگلی. :)
پاسخ:
اوهوم
۱۶ آذر ۹۵ ، ۱۸:۲۹ پنیر سوئیسی
هوم . جالبه . اون موقعا که به عقاید مذهبیم شک کرده بودم خیلی دنبال نشونه میگشتم . از خدا میحواستم یه معجزه بهم نشون بده . یه معجزه که وجودش رو برای اثبات کنه . فایده ای نداشت . به نظر اومد که هر اتفاقی هر چقدر هم نادر باشه باز هم یه پیشامده و ممکنه برای هرکسی پیش بیاد . یجورایی به این نتیجه رسیدم که حتی معجزه هم نمیتونه چیزی رو اثبات کنه :/

چه نونوار شده وبلاگتون ! ممنون که مینویسید هنوز :)
پاسخ:
بستگی داره با چه دید و اعتقادی به این پیشامدها نگاه کنید.
وممنون که شماهم ادامه میدید.
۱۸ آذر ۹۵ ، ۰۲:۰۷ سراج الدین
همه ما دنبال نشونه ها هستیم
اما هرکس تشنه تر باشه زودتر به دست میاره
پاسخ:
ممنون از حضورتون.
۰۴ دی ۹۵ ، ۱۵:۵۷ شرف الدین
خوبه که ما خودمون هم گاهی به دیگران نشانه هایی بدیم. مثلا با یک هدیه یادشون بندازیم که برامون عزیزند. با یک زنگ مطمئنشون کنیم که برامون مهم اند
پاسخ:
چشم:)
۲۶ دی ۹۵ ، ۱۲:۴۹ محمد باقر
++++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی