درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

مسابقه وبلاگی

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۸ ب.ظ

به نام خداوند لوح و قلم

سلام

توی وبلاگ "مینویسمــ به سادگی... "نویسنده عزیزش خانم  "مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌ "مسابقه ای گذاشتند. که فکر می کنم اتفاق جالبی باشه.

وبرای همه دوستداران نوشتن یه تجربه خوب .

اطلاعات بیشتر در این پست.

۹۵/۰۴/۳۰
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

چالش وبلاگی

نظرات  (۳)

۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۳:۲۱ بای پولار
اینکه یه موضوع رو به قلم و نگاه چند دوست بخونی خودش به اندازه ی کافی جذاب هست :)
پاسخ:
درسته..
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۱ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
:)
مممنونم عزیزم راستش من خودم خیلی ذوق دارم :)
پاسخ:
:)
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۳ مداد رنگی
مطلبی که می خواهیم باهاش تومسابقه شرکت کنیمتووب خودمون بذاریم
پاسخ:
فکر میکنم همینطوره. ولی اگه سوالی دارید، به همون پست سر بزنید و سوالاتون رو اونجا بپرسید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی