درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

آللهین آدینن و یادینن

اول این پست آقاگل رو بخونید!

 

محصول مشترک من و مهسا:))

 

 

 

منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۷)

الان بدم نصفتون کنن؟ آقاگل رو نوشتین آقا گل! :دی
ممنونم بابت شرکت.
هم از شما هم از دوستتون.
ترکی بود. ولی ترکی جه منطقه ای هست؟
پاسخ:
اصلاح شد^__^
چالش خیلی خوبی بود.
تبریز.

خیلی ایده ی جالبی بود .
خیلی زیبا بود ترکی حرف زدنتون :، )
پاسخ:
آره واقعا.
ممنون:) ترکی رو متوجه میشین؟
۰۸ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۰۸ •✿ آرورا ✿•
وای خدا که این ترکی با قلب من چه میکنهههه
پاسخ:
:))

خوشبختم خانوما ...
بیندوخ عزیزم :)
پاسخ:
هچنین:))
الله چوخ شکر؛)

۰۹ اسفند ۹۵ ، ۰۲:۰۷ خانم لبخند
بین پست های ترکی، ترکی شما بیشترین شباهت رو با ترکی ما داشت چون اگه حتی متنو هم نمیخوندم خیلیاشو مثل حالا که متوجه شدم بازم میفهمیدم :) ترکی کلا خیلی قشنگه :)
پاسخ:
:))
اهل کجایید؟ 
ترکی لهجه های زیادی داره.
۰۹ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۲۱ 🍁 غزاله زند
وای من لهجه‌ی ترک‌های تبریز رو خیلی دوست دارم... خیلی قشنگه :) 
پاسخ:
:))
چه جالب:)
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی