درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

جوکر متحرک!!

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۲۱ ب.ظ
به نام خدای لبخند
در راه برگشت به خانه بودم و فکرم هزار جای دیگر. در کنار خستگی درس و کار و با کیف سنگین روی دوشم به دست فروش های کنار پیاده رو فکر می کردم، به نزدیک بودن عید و به اتفاقات دیگر. خانمی میانسال جلوی راهم را گرفت و گفت:"دخترم چرا اخم هات تو همه؟!" حالا من را تصور کنید متعجب، کمی ترسیده و کمی هم خنده ام گرفته! گفتم:"کمی خسته ام!" خانم عابر در حالی که دستم را گرفته بود. گفت:"واقعا؟ ان شاالله که فقط خستگی باشه و مشکل دیگه ای نداشته باشی، حالا بگذار جوکی برات بگم.."
جوکی که گفت تکراری بود و کمی بی مزه. با این حال لبخندی زدم.لبخندی در کنار تعجبم. گفت:"ان شاالله لبت همیشه به خنده باشه." گفتم:" ممنون، شماهم همینطور."
و رفت... ومن تمام مسیر تا خانه افکارم را پشت آن خانم عابر و جوکش گم کردم!!

* به هر حال در جریان باشید که محله ما، مجهز به چنین تجهیزاتی است، اگر اخم هایتان در هم است سری هم به اینجا بزنید!

**گل های ایوان ما خبر بهار را آوردند:)

۹۵/۱۲/۱۶
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۰)

۱۶ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۱۶ سِناتور تِد
: )
لبخند میزند
پاسخ:
منم همینجوری لبخند میزدم:)
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۵۷ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
:)
قشنگ هستند
پاسخ:
وعجیب!
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۳۹ محمد روشنیان
همچین آدمای جالبی کم پیدا میشن تو این دوره زمونه واسه همین واسمون عجیبه
پاسخ:
آره واقعا. من خودم هیچ وقت جلو کسی رو نگرفتم بگم چرااخمات تو همه!
عجیبه!
پاسخ:
وجالب!
دوریبن مخفی نبود؟
پاسخ:
نه فکر نکنم. اگه بود باید آخرش می گفتند!
۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۳۶ مهــ ـــسا
یکی نیست حال مارو خوب کنه!
پاسخ:
دی:
یه سر بیا محله ما!
۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۱۰ المیرا شاهان
چقدررر خوب! آدم امیدوار میشه. در محلۀ شما انسانیت هنوز نمرده!
پاسخ:
خیلی جاها انسانیت هنوز هست. هستند آدم هایی که می فهمند هم نوع یعنی چی!
۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۲۰ چشم به راهم ...
تا این حد با معرفتن بعضی ها!
پاسخ:
:)
چه جالب
تصمیم گرفتم یکی از این آدما شم ^_^
فک کنم از این به بعد باید جوکامو آپدیت کنم.
پاسخ:
آره حتما جوک های به روز تعریف کن، تاثیرش بیشتره:)
موفق باشی.
آدم اولش می ترسه از این ها و بعدش که رفتن گیج و منگ می شه. تجربه کردم این حست رو.

اینا گلای شب بو ان؟
پاسخ:
دقیقا اینجوری بودم، وقتی رسیدم خونه، خود به خود خندم می گرفت!
شاید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی