درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

اندر احوالات سفر سناتور و دوستان به ایوین!

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۴۹ ب.ظ
به نام خدا

در ابتدا عرض کنم خدمتتون که این سفر کنسل شد!
سناتور تد برای شب عید پیشنهادی دادند مبنی براینکه دوستان بلاگر با صدای خودشون عید رو به همدیگر تبریک بگند. واین پیشنهاد سبب اعتراض یکی از خوانندگان وبلاگ ایشون شده.
سوالی که در رابطه با این اعتراض مطرح میشه اینه که، در حالی که بسیاری از مجریان تلویزیون خانم ها هستند، بسیاری از گویندگان رادیو و تلویزیون خانم ها هستند والخ، چرا کسی به اونا اعتراضی نمی کند؟! جواب این سوال رو می تونید با کمی تامل توی این مطلب پیدا کنید!
اگر کسی معتقد است که انتشار صدای تبریک عید یک خانم بلاگر، شروعی برای اتفاقات دیگر هست، پس خانم ها اصلا نباید بلاگر باشند! وقتی خانمی برای مطلب یک آقا کامنت می گذارد و جواب می گیرد یا یک آقا برای مطلب خانم بلاگر کامنت می گذارد. این اتفاق هم می تواند یک شروع برای جریان هایی غلط باشد! حالا فرض کنید وبلاگ ها را پلمپ کردید! دانشگاه هارا چه می کنید؟ خانم ها ناگزیر با آقایان هم کلاس و گاهی هم صحبت خواهند شد، بسیاری از استادانشان مرد خواهد بود. تمام وقایعی که احتمال وقوع آنها با انتشار صدای خانم ها بیشتر می شود، در دانشگاه ها بیشتر خواهد شد! و محیط های کاری هم همینطور!
با احترام به تمام بلاگرها و دانشجویان و...می پذیرم که اتفاقاتی به قول ایشان خلاف عرف و شرع امکان پذیر است، اما نه همیشه، نه برای همه و نه تحت هر شرایطی. ما آدم ها برای خودمان مرز و قانون داریم، خط قرمز داریم! در محیط های سالمی چون دانشگاه و حتی وبلاگ، می توان معاشرت سالم داشت، کافیست نیت مان و هدفمان سالم باشد:)

البته آن چیزی که بیشتر سبب اعتراض خواننده وبلاگ مذکور شده است، استفاده از لفظ دوستی بین بلاگر های خانم و آقاست! که من از طرف خودم همین جواب را به ایشان می دهم.
۹۵/۱۲/۲۵
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۸)

۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۰۱ سِناتور تِد
بنده که حرفامو زدم : ))

ممنون بابت این پست و شفاف سازی های لازمه
پاسخ:
خواهش می شود!
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۰۲ سِناتور تِد
بنده که حرفا زدم : ))

ممنون بابت این پست و شفاف سازی های لازمه
پاسخ:
ایضا.
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۰۶ سِناتور تِد
اولی درسته :| :))
پاسخ:
اولی رو می پذیریم:)
کاملا با این پست موافقم -_-
اصن حرف دل منم بود
 و من الله توفیق
پاسخ:
:))
الله یارتون باشه:)
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۴۲ •✿ آرورا ✿•
خواهرجان اینجور ادما همه جا پیدا میشن. من نمیگم این کار مطلقا مفسده ای نداره ولی نه این راه امر به معروفه نه این حکم ، حکم قطعی برای همه ادما ... اونی که قصدی داشته باشه به قول شما هزار راه دیگه هم داره
پاسخ:
و البته که نمیشه حکم قطعی داد!
صد درصد موافقم!
پاسخ:
متشکرم:)
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۲۱ 🍁 غزاله زند
منم خیلی موافقم با پستت ( ̄^ ̄)
پاسخ:
تشکر:)
تکبیییییر!
پاسخ:
الله اکبر!
داخان ببین چه ذوق مرگ شده ازحمایتت:)))
داخان:-P
پاسخ:
دی:
۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۲۸ سِناتور تِد
@سمیرا
خدایا شفا نده شاد باشیم!
پاسخ:
:|
۲۶ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۱۶ نیمه سیب سقراطی
یادمه اون قدیم ندیما که بلاگفا به راه بود ، دوستان یه سری مسابقات خوانندگی گذاشته بودن تا فینال هم پیش رفت حتی ، در این حد حرفه ای :)) از این مشکلا نداشتیم قدیم ؛)
پاسخ:
چه مسابقه جالبی:))
اون قدیما دوستان حساس نبودند لابد;)
من خیال کردم بنای ملاقات حضوری گذاشته شده
پاسخ:
دی:
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۲۴ دایی ‌‌جان
دغدغه شون قابل درک است لکن جواب شما هم کاملا منطقی است! 

روابط حسنه خانم ها و آقایون تو محیط واقعی خیلی خیلی پیشرفت کرده و به نظرم گذاشتن عکس و صدا تو محیط وبلاگ پیش پا افتاده محسوب میشه دیگه

پاسخ:
البته که قابل درک هست!
لاااااااایک

درست است
پاسخ:
:)
سوژه کردید منو

هم شما و هم آقای خرس.

من فقط مثل همه این هایی که کامنت میذارن یه کامنت هم من انداختم پای چالش ایشون.

اما چون نظر مخالف رو در عرض چند ثانیه برداشت و من فوری از درگاه پلیس فتا اعتراضم رو مطرح کردم.

چون وقتی نظر موافق می شنویم باید نظر مخالف هم قبول کنیم.اما ایشون نظر مخالف من رو گذاشتن توی یک پست جدا بعدش، و همه مسخره کردند و من باز کوتاه اومدم و بخشیدمون و همه چیز تموم شد و نظر من نظر من موند و نظر شما ها نظر شماها موند ولی اینکه دوباره من رو زدید روی تابلوی اعلانات و سوژه کردید تعجبه!
یعنی شما حتی تحخمل نظر مخالف رو هم ندارید؟
یعنی دوست دارید اختلاف بندازید بعد بگیرید بخندید دور همی به من؟!
ببینید بحث هر چی بود تموم شد رفت برای فهمیدن این اتمام بحث میتونید مراجعه کنید به همین عنوان ایوین کنسل شد در وبلاگ آقای خرس.
دیگه اینکه شما الان با این رفتارت سه چیز رو نشون دادی به من:
1-سوژه برای پست گذاشتن نداشتی
2-تحمل 1نظر مخالف نداشتی
3-داری این کدورت تموم شده رو مثل یه مرداب که آب در اون ایستاده با یه چوب دستی(یعنی وبلاگت) هی هم میزنی تا گندش در آد.

باید عرض کنم من از این بوی معفنی که داره به وسیله به هم زدن یک مرداب(یعنی کینه و کدورت گذشته ها)به وجود میاد، رد میشم و میگذرم و در دور دست قرار می گیرم(فراموشش می کنم)و در واقع اینترنت من داره تموم میشه و قراره برای خودم وقت بذارم نه برای شماها.پس اگر ادامه بدید خودتون مجبورید این بوی مرداب و کدورت گندیده گذشته ها رو دائم تحمل کنید.

چون من فردا اینترنتم تموم میشه و هر چه کنی به خود کنی... یا حق
پاسخ:
:))
کدورت؟؟!!!
اینکه خواستم جدای از همه شوخی ها و به قول شما مسخره کردن ها یک پست منطقی بگذارم بده؟!
1-اگه دوست دارید میتونم ازتون بابت سوژه ای که برای وبلاگم جور کردید تشکر کنم:))
2-با من مخالفتی نشده که به این نتیجه برسیم که آیا تحملش رو دارم یا نه؟!
3-فکر نمی کنم کدورتی در کار باشه.
راستی عیدتون هم مبارک (تبریک به همتون) :)

بابا بچسبید به عید این همه خوشحالی رو بگو
دو روز مونده عید از خوبیا بگو.بدی ها تموم شد

خداحافظ
پاسخ:
عیدتون مبارک
خدانگهدار.
سلام دوست عزیزم تازه با وبتون آشنا شدم
اوووووووووووووووووووووو کی میره این همه راهو کسی که بخواد با صدای زن حالش بد شه باید یه دکتر بره حتمأ از نون شب هم واجب تر واسش !!!!
این همه کارمند و فروشنده هست زن و مرد هم پای هم کار می کنند اتفاقی هم نمیفته تو کامنتای من مرد هم هست و برای وبلاگ های مرد هم کامنت میزارم هیچ تصوری از اون آدما ندارم به خدا این حرفا تو عصر حاضر خیلی مسخرست به خدا
یه بار از این دوستتون بپرسید یادش هست خورشید چه رنگیه ؟
پاسخ:
سلام خوش اومدید.
این حرف ها مسخره نیست!! ماهم قصد مسخره کردن ایشون رو نداشتیم. مریض هم نیستند!
اعتقاداتشون هم محترمه.

سلام
میگم که هم بخشیدم و هم میخوام فراموش کنم چون هویت مجازی با هویت اصلی فاصله داره میتونم برم توی هویت اصلی یه مدت تا این فاصله این اتفاقا اخیر رو از یادم ببره و برگردم.
منم بیشتر از اینکه مذهبی باشم غیرتی میشم ولی نمیدونم بجاست یا نا به جا.
البته خیر سر این مملکت و مسئولین بنده شش ساله از سربازی برگشته و بیکارم و الان با این بیکاری و با این مشکلات اقتصادی نتونستم هنوز هم زن بگیرم و فکر میکنم خیلی ها مثل من هستند و صلاح نیست روابط دختر پسر از این هم که هست نزدیک تر و صمیمی تر و بی حد و مرز تر بشه و هنوز هم همون عقیده و نظر رو دارم و دقیقا فکر می کنم در اکثر افراد درست گفتم این رو.
سال نوی شما هم مبارک امیدوارم همیشه موفق باشید

ولی بالا غیرتا یه خواهش دارم تا وقتی طرف هست و میخوای حرفاش رو بذاری از قسمتی که داده و زیاد توی دید نیست و توی کامنت ها گذاشته شاید راضی نباشه هی بدون اسم هم که شده بیاریمش توی دید عموم تا توی تیر دست قرار بگیره و شاید اگر میدونست میخواید یه همچین کاری کنید با ادله بیشتری میومد تا حرف این همه آدم بشه.
د بابا عادلانه نیست که یک نظر رو شما به عنوان یک تفکر تلقی کنید و هی بذارید توی دید تا بهش نظر بدن چون این نظرات سطحی هستند اکثرا نباید بدون هماهنگی از آدم یک کامنت رو نشونه برید و یه موضوع رو از طرف یکی اینطور بدونید.
شاید منم دلیل های خودم رو داشتم و اگر میذاشتم خیلی بیشتر میشد و برای همین از یک کامنت بیشتر میشد و نمیشد گذاشت توی کامنت.

نگاه کن اگر میدونستم میخواد کامنت من تبدیل به پست بشه بهش یه چیزایی اضافه می کردم.

خواهشا این مسئله رو رعایت کنید کامنت مخالف یه اعلام مخالفته نه یک پست طویل و عریض که بتونه خودنمایی کنه و به زاویه های مختلف اشاره کنه.
بگذریم از اینکه خانم های رایو و تلویزیونی ها رضایت نامه دارند برای شغل در رادیو و تلویزون از پدر و مادر و همکارن با مرد های رادیو و تلویزون، حالا از اون قضیه گذشتیم شما خودتون رو جای برادر یه خانم فرض کنید که داره صداشو ضبط میکنه میذاره جایی که یه عده با هاش ارتباط دارند که توشون پسر های غیربه و نامحرم هم کم نیست.
تو باشی قاطی نمیکنی چرا باید از خواهرت صدا بگیرن یا چرا باید توی بخش نظر بدهید دوست خطابش کنند؟
اگر ناراحت نشی جای تعجبه.
در کل من غیرتی شدم همین.خداحافظ
پاسخ:
سلام
شما دوست ندارید صدای خواهرتون جایی پخش بشه، درست. منِ دختر خیلی جاها و در مقابل خیلی ها حرف میزنم و صدام رو می شنوند، تا جایی که یاد گرفتم حرف زدن زن دریک مکان عمومی گناه نیست، بلکه اگر لحن حرف زدنش و نیت حرف زدنش چیز دیگه ای باشه، اشکال داره. غیر از اینه؟!
تا جایی که یاد گرفتم حضرت زهرا، خطبه خواندند، و حضرت زینب هم در کوفه و در شام همینطور. البته جسارت نمیکنم که خدای ناکرده خودم رو با اونا مقایسه کنم ولی نمی تونیم نتیجه بگیریم که حرف زدن زن در مقابل نامحرم گناه نیست؟! باز هم تاکید میکنم که این حرف زدن هم با لحن درست و نیت درستی باید ادا بشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی