درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

فرهنگ مسریه!جلوش رو بگیرید!!

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۴۴ ب.ظ

به نام مهربان ترین


راستش نمیدونم فرهنگ از کجا به کجا سرایت میکنه؟! از کوچه و خیابون ها به سینما سرایت میکنه؟ یا برعکس از سینما و تلویزیون سرایت میکنه به کوچه و خیابون ها؟! ولی اینو میدونم که فرهنگ مسریه!!

دیشب در طول فیلمی که یک ساعت و سی و دو دقیقه براش وقت گذاشتم، نزدیک یک ساعتش رو فحش های جورواجور و گاهی ناجور از زبون شخصیت هاش شنیدم!! کاری ندارم به اینکه این فیلم چه جوری از سد ارشاد گذشته؟!! یا اصلا چرا کل فیلم یه دیالوگ درست و حسابی نداشت که برات موندگار بشه؟! یا نویسندش چه سختی کشیده که نصف بیشتر دیالوگ ها فقط فحش بود؟! یا اصلا هدف از ساخت این فیلم چی بود؟! فقط سوالی که برام پیش میاد اینه که مردم با زن و بچه شون میرن سینما روشون میشه این فیلم هارو ببینند؟؟!!

یاد این پست جولیک میفتم و فکر میکنم، ما چه تلاشی میکنیم تا فرهنگمون رو روی پرده سینما به تصویر بکشیم؟!! 

از این بگذریم که نقش اول مرد فیلم هر چی فحش داد، آینه کردم که برسه به خودش! بس که بی ادب و بی فرهنگ و بی تربیت و بیشعور بود! (بیشعور فحش نیست، صفتی هست که به افراد فاقد شعور تعلق میگیره!) از این هم بگذریم که مردک با یه زنی یواشکی رابطه داره و زنش میفهمه و مرد میاد به زن یواشکیش میگه زنم بهم شک کرده و اون زن یواشکی هم میگه زنت چقدرشکاکه!!!!!!!!!


خلاصش کنم بیایید بافرهنگ باشیم، باادب باشیم، بددهن نباشیم، حرفای خوب بزنیم، فیلمای خوب بسازیم!


۹۶/۰۱/۰۷
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۸)

متاسفانه وضع فیلما خراب شده...واقعا نمیشه با خونواده نشست فیلم نگاه کرد...
پاسخ:
دخترخالم فیلم داده بهم، میگم باخانوادم ببینم؟ میگه خوددانی اگه از خونه انداختنت بیرون تو خونه ی ما جا نیست!!!
با امثالِ مهرجویی و کیمیایی چه کردیم، که انتظار داریم بازهم یکی از آن ها پیدا شود برای سینمای ایران، فیلم بسازد؟
پاسخ:
چی بگم؟!
فیلم خوب ایرانی را خواستاریم!
۰۷ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۱۱ 🍁 غزاله زند
من خیلی وقته از سینمای ایران دست کشیدم! بنظرم وقت تلف‌کردنه...
میگن هوای سینمای ایران رو داشته باشید ولی به چه قیمت؟ به قیمت فرهنگ‌سازی‌های غلط؟شنیدنه فحاشی‌های تو فیلم؟محتوی افتضاحه مثلا گریبان‌گیره جامعه؟ باید یه فیلم یا یه سریال ایرانی خیلیییی خوب باشه که ببینم :| 
خلاصه من که شاکیم از دسته این جور فیلما :/ 
پاسخ:
:|
با فیلمی که دیشب دیدم، روحیه لطیفم دچار آسیب شده! به عمرم اینهمه بددهنی و فحش رو یکجا نشنیده بودم!
جمله اول غزاله رو منم کپی میکنم!!
شاااید سالانه من دوتا سه تا فیلم ایرانی ببینم کلا
ب نظر من فیلما از فرهنگ بیرون نشات میگیرن! و اونایی که از اطرافشون بی خبرن توی فیلم میبینن و اونام کپی میکنن:| چه شود!!!!
پاسخ:
یعنی مثل من که از اطرافم بی خبرم و فکر میکنم همه مثل خانواده و اهالی این وبلاگ ها، گل و بلبل حرف میزنند!!!

سلام
امکانش هست اسم این شاهکار ادبی فرهنگی! رو بفرمایید من بدونم براش یه ساعت و سی و دو دقیقه وقت نذارم؟
مرسی
پاسخ:
سلام
حالا شاید نظرشماچیزدیگه ای باشه!
این فیلم رو رد یا تایید نمیکنم اما سینما جدا از زندگی روزمره و کوچه خیابون نیست. متاسفانه توی کوچه هم که میری جز فحش نمی‌شنوی بعضی وقتا. سر چیزای خیلی ساده ملت همدیگه رو می بندن به فحش. فیلمو حداقل میشه محدویت سنی گذاشت ولی کوچه رو نمیشه فیلتر کرد که بچه نره بازی کنه! 
+وقتی فیلم داره یه دعوا رو به تصویر میکشه نمیتونه دیالوگا رو آب کشیده کنه مسملن و باید واقعی جلوه کنه دیگه...! در واقع نمیشه توقع داشت فیلم حتمن رسالت آموزشی داشته باشه. فیلم داره یک نابهنجاری رو مثلن نشون میده. نمیشه فیلتر کنه که.
پاسخ:
یکی از دوستام هم میگفت این فیلم می خواد واقعیت جامعه رو نشون بده، ولی لااقل برای من، مردی که ادعا کنه خانوادش رو دوست داره ولی جز فحش و بد بیراه به زن وبچه کوچیکش نگه!!کمی غیرقابل درک بود!
الآن باز میایم میگیم تو فیلما فحش ندین! میان میگن تو هیچی حالیت نیست!! این حقیقتِ جامعه ی ماس!!! ما همه فحاش و بی تربیت هستیم!! ما یه مشت بی فرهنگیم که تشکیل جامعه دادیم!!
پاسخ:
دقیقا همین رو بهم گفتند:)))
۰۷ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۵۶ Mohsen Farajollahi シ
فیلم رو میبینیم ولی ذهن نویسنده و کارگزدانش رو چی؟!
یک عکسی رو دیدم که نوشته بود شعار مرگ بر آمریکا و موشک بالستیک ایران به کاخ سفید نرسید ولی سفره هفت سین رسیده بود...
موفق باشید
پاسخ:
مگه نه اینکه فکر نویسنده و کارگردان توی فیلم ها دیده میشه؟!
سفره هفت سین رو که ما نرسوندیم اونجا:|
هم چنین.
آدم هر فیلمی رو که نمیبینه
قشنگ مشخصه کیا دنبال پول ان
کیا دنبال آیه یاس خوندن ان
و کیا هم دنبال حماسه، فیلم به درد بخور
پاسخ:
هر فیلمی رو که می بینه یا نمی بینه؟!
نظر سناتور تد رو قبول دارم شدید :))
پاسخ:
پس جواب سناتور رو به تو هم میگم:)
واقعا ذهنمو مشغول کرد کدوم فیلم:))
اره حرف هایی میزنن ادم باید تازه بره سراغ فرهنگ لغت معنیشو بفهمه!
اینا به کنار بزنامه کودک ها و کارتون ها هم بعضا همینطور هستن...
پاسخ:
به عمرم این حجم بدوبیراه رو یه جا نشنیده بودم!!
من رعایت میکنم لکن بددهنها خیر ... بددهنی عین سیگاره! 
یه چیز دیگه هم در جامعه باب شده اینه که مثبت بودن عار محسوب میشه..
پاسخ:
ممنون که رعایت می کنید، باشد که اونا هم رعایت بکنند!
:|
۰۹ فروردين ۹۶ ، ۰۹:۳۸ گمـــــــشده :)

اسمش چی بود؟

که نبینم دیگه

پاسخ:
حالا شاید نظرت چیزدیگه ای باشه!
دوربین‌ها افتادن دست اونایی که درد فرهنگ ندارن، درد نون دارن،نون زیاد!
خواهر کوچیکم خیلی دوس داره بره سینما فیلم ببینه. بعد من لیست فیلما رو نگاه میکنم و بررسی می‌کنم می‌بینم حتی یه دونه فیلم مناسبش نیست.
پاسخ:
:|
من اگه داداش داشتم، عمرا می نشستم باهاش اینجور فیلم هارو ببینم!
۱۰ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۴۹ مهدی کاشانی زاده
سلام.وقتتون بخیر.
وبلاگی دارم برای معرفی رمان
خوشحال میشم با قدوم مبارکتون منور بشه.

پاسخ:
سلام وقت بخیر.

فیلمای فرنگی اینجوری هم داریم. فقط اونا یه درجه بندی سنی هم روی تبلیغات فیلم درج می کنن با شرح این که کلمات رکیک، صحنه های خشن یا امثال اینا توی فیلم هست . اینجا هم یکی دو بار از این کارا کردن اما رو پوستر نوشته بود 16+ ولی سالن پر بود از بچه های زیر ده سال!
پاسخ:
تا اونجایی که یادمه این فیلم محدودیت سنی نداشت!!
این خوبه توهمین سینمای خودمون دوستام میگفتندچیزای خیلی بدی نشون میدن که
باعث ریختن زندگی جووناوباعث وبانی طلاقه وبدبختی تومملکتمونه
یعنی جای اینکه کارگردان هابرای الگوهای خوبمون فیلم بسازند
برای الگوهای خارجی که میگندباعث پیشرفته فیلم میسازند
پاسخ:
خداروشکر، کارگردان خوب وفیلم های خوب هم داریم!!
ولی کاش این"بعضی فیلم ها" نبودند!
سلام
باور می کنی اصلأ اهل فیلم دیدن نیستم ؟
کارگردان ایرانی فقط مهدی فخیم زاده
بازیگر زن ایرانی هم نسرین مقانلو ، گلاره عباسی ، رویا نو نهالی ، لیلا برخورداری بقیه ول معطل ند
پاسخ:
سلام
خب حتما فیلم اینایی که گفتین رو میبینین. نه؟!
هرکس یه سلیقه ای داره. والبته که مهدی فخیم زاده رو دوست دارم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی