درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

بهارِ مظلوم و زمستانِ حواس پرت

يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ب.ظ

به نام خدای زیبایی ها


یک نفر داوطلب پیدا شود و بیاید به این زمستانِ حواس پرت حالی کند که مدت زمان سه ماهه ای که مستاجر طبیعت بوده، سیزده روز پیش تمام شده است. و او باید همان سیزده روز پیش بند وبساطش را جمع میکرد و میرفت. نه اینکه حالا برف و بادش را به رخ بهار و مهمانانش بکشد. و بهارِ مظلوم، گوشه ای بی حرف ایستاده است و نظاره گر آخرین قدرت نمایی این زمستانِ پیر است و منتظر است آخرین دانه های برفش را بردارد و ببرد، تا نُه ماه بعد.


* به دلیل تاریکی شب و اینکه اینجانب، هم اکنون زیر سقف چهاردیواریمان نشسته ام، شاهد تصویریِ با کیفیت را نمیتوانم برایتان ارائه دهم. شما از قدرت تخیل و تصورتان، برای تصور وضع شهروندانی که به همراه زمستان برفی و طوفانی، غصه هایشان را دربه در کردند، استفاده کنید!

۹۶/۰۱/۱۳
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۳)

من زمستون رو از بهار بیشتر دوست دارم.
فصل سرد دوست داشتنی ما رو پیر خطاب کنید اون مادر طبیعته:) اگه برف و بارون زمستون نباشه سبزی بهاری هم نیست:) 
اما هوای دلت همیشه بهاری:)
یاعلی
پاسخ:
خودم زمستون دوستم ولی هر فصلی جای خودش، قشنگی های خودشو داره!
به خاطر موهای سفیدش گفتم پیر! حالا بعضیا هم چون لباسش سفیده بهش میگن عروس!
ممنون هم چنین:)
شکر خدا که میباره ^_^
اینجا بارونیه :)
پاسخ:
بله خداروشکر:)
این ننه سرما یک کم حافظه اش ضعیف شده، زمان بندی از دستش در رفته! شما ببخشید.
*چشم.
پاسخ:
البته ما از این تجربه های برف تو بهار کم نداشتیم!
بی بلا.
۱۴ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۰۲ 🍁 غزاله زند
واقعا :| 
من دیگه دوست ندارم هوا انقدررر سرد باشه...
بهاری و بارونی خوبه_هوای مَلَـس که میچسبه به آدم . . .!
پاسخ:
سرمای زمستون، سفت و سخته. ولی الان هوا خوبه! زمستون خودش قانع شده که نوبت بهاره!
واقعا پیر شده و حواسش نیست و از مظلومیت بهار گلی سو استفاده میکنه :)
برا ما بارونیه هوا. ..
انصافا خیلی خوب و خوش مزه توصیف کردین ...
پاسخ:
فقط دعا کنیم، بهار کم نیاره، یه وقت درختا دوباره نخوابن!
نوش جونتون دی:
سلام
سال نو مبارک
ببخشید که با تاخیر تبریک میگم

یه جورایی میشه گفت هیچکدوم از فصلها سر جای خودشون نیستند. البته از قبل هم اینجوری بود. پدرم میگند بچه که بودند یکی از تفریحات عیدشون برف بازی بود! :)
پاسخ:
سلام
برای همه مبارک باشه.
اینجا در حد برف بازی نیست! ولی فکر کنم طرفای اردبیل اینجوری باشه!
الآن اینجا(کرج) داره شدیدا برف میباره...یکی ننه سرما رو توجیه کنه خو!!! :)
پاسخ:
اختتامیه تعطیلاتمونه:))
گروه مذاکره کننده رو فرستادیم!
سوز امروز صبح تبریز رو نمیتونید حتی تصور کنید!
منم بدون هیچ کاپش و پالتویی ساعت هفت و نیم صبح زدم به دل خیابون
تا خود مدرسه لرزیدم
توی خود مدرسه هم همین طور
به طور یکه شاگردام بهم کاپشن قرض دادن:)
پاسخ:
از پشت پنجره که می دیدم، سردم میشد!!چه برسه صبح هفت بزنم بیرون!!
البته قصدشو داشتم که صبح بزنم به دل خیابون ولی مادرجان نگذاشت!
۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۳۸ محمد روشنیان
امسال کلاً زمستون قفل کرده نمیره :|
پاسخ:
کم کم داره قانع میشه که بره!
هی میخوایم پنجره هارو باز کنیم، هی نمیشه!
زمستون واسه جنوبیایی که به جای سه ماه 9 ماه تابستون رو تجربه میکنن پیر و خشن نیست... شاداب و مهربونه :دی
پاسخ:
زمستون ماهم خشن نیست! از نرمی برفای وسط بهمن میشه فهمید چقدر مهربونه!
 من خیلی بهش گفتم بالاخره دیروز قبول کرد که بره
خواهش میکنم قابلی نداشت!
پاسخ:
خیلی ممنون! امروز واقعا خبری از زمستون نبود!
سلام

من که دوست دارم همه سال زمستون باشه
کلا سه ماه خورشید دیده بشه
پاسخ:
سلام

همه فصل ها قشنگی خودشون رو دارن!
باور کن هرروز بهش میگم! نمیره چرا؟؟؟؟
من هنوز زیر پتو میخوابم

پاسخ:
دیگه راهی شده!
بیا بیرون ببین رفته یا نه؟! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی