درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

کوله بارم بر دوش، سفری باید رفت

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۵ ب.ظ

به نام حضرت دوست


یه زمانی بود که اگر به کسی می گفتم التماس دعا، به زبان می گفتم و شاید فقط پنجاه درصد التماسم از ته دل بود! دوست داشتم خودم، خودم رو دعا کنم. خودم، خدا رو صدا بزنم. حاجتم رو، خودم از خدا بخوام! فکر میکردم اگر به کسی بگم دعام کن، یعنی یه واسطه قرار دادم بین خودم و خدا. که این واسطه برای من، معنی فاصله رو میداد! دوست نداشتم این فاصله بین خودم و خدا رو!

حتی دعای توسل هم نمی خوندم! حرفم سر اعتقاد نبود! حرفم سر واسطه بود و فاصله ای که می ساخت! با خودم می گفتم هرچقدر هم که روسیاه باشم و شرمنده، ترجیح میدم بازم به خدا التماس کنم بدون واسطه! که من به خدا روانداختن رو بیشتر از روانداختن به بنده اش دوست دارم!

ولی یه روز که حال دلم  روبراه نبود، که هر کاری کردم روبراه نشد، از سر بی چارگی نفهمیدم چی شد که دعای توسل رو جلوم باز کردم و خوندم. نه اینکه فکر کنید کلید اسراری شد یا معجزه شد! نه! ولی آدم بی چاره به هر ریسمونی چنگ میزنه، که این ریسمون هر ریسمونی نبود وقتی "اللهم" اولین کلمه اش بود!

دعا رو خوندم حتی با وجود فکر ها و حس های عجیب و غریبی که به این دعا داشتم! خوندم...و حال دلم روبراه شد!

میگن آدما وقتی به یه درمانی از ته دل اعتقاد داشته باشند، اون درمان زودتر جواب میده براشون! ولی برای منی که شاید اعتقادی به این درمان نداشتم، عجیب زود جواب داد!

گذشت تا رسیدم به روزهایی که استجابت دعاهای کسی رو دیدم و به خدا گفتم: حسودیم میشه وقتی می بینم صداشو می شنوی و دلم می خواد بهش بگم ازت بخواد که منو هم بشنوی!

گذشت تا رسیدم به روزهایی که دیدم گره های زندگیم، دونه دونه با دعاهای بقیه دارن باز میشن! وقتی میگم "گره"، فکر نکنید به مشکلات بزرگ و عجیب و غریب، که من به قد زندگی خودم، گره دارم. مثل همه! گره زندگی من برای یکی اونقدری ریز هست که گره محسوب نشه و شاید برای یکی اونقدری بزرگ به نظر بیاد که سنگ بشه وسط جاده زندگیش! ولی برای من قد گره بودند. که با دعای بقیه باز می شدند و من وسط اون حال خوب که به خدا میگفتم: شکرت که داری گره هامو باز میکنی. ته دلم می سوخت که به خاطر دعای فلانی و بهمانی... و خدا دعای منو هم شنید..و می شنوه!

می دونم که خدا صدامو می شنوه! استجابتم می کنه! ولی این روزها، عجیب دنبال دعای همه بنده هایی هستم که صداش می کنند. دوست دارم التماسشون کنم که وسط صدازدن هاشون، یه یادی هم از من بکنند!....التماس دعا.



**اگر خدا بخواد، عازم سفری هستیم و مدت زمانش رو نمیدونم. اگر حرفی زدم و یا کامنتی برای کسی نوشتم که باعث ناراحتیتون شده حلالم کنید. که مطمئن باشید هرگز قصد ناراحت کردن کسی رو نداشتم.

عیدتون مبارک باشه و اگر خدا قبول کنه دعاگوتون هستم و التماس دعا دارم ازتون!

۹۶/۰۴/۰۳
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۸)

تفکر جالبیه! :)

به نظرم کسی که وسط دعاهاش یادی هم از ما کنه، خوبی رو در حقمون تموم کرده!

حتما دعات می کنم...التماس دعا! :)
پاسخ:
ممنون که خوبی رو در حقم تموم میکنی:)
خوش به حالت دختر 
من التماس دعا زیاد گفتم و جواب نگرفتم 
نمیگم همیشه توسل خوندم ولی گهگاهی که خوندمدست بالاش این بوده که بغضم ترکیده و دلمو خالی کردم همین 
پاسخ:
گاهی جواب میدن و ما نمی شنویم شاید!
خوش به حالت دختر 
من التماس دعا زیاد گفتم و جواب نگرفتم 
نمیگم همیشه توسل خوندم ولی گهگاهی که خوندمدست بالاش این بوده که بغضم ترکیده و دلمو خالی کردم همین 
.
.
.
هر جا میرید خوش بگذره و با همه احوالات التماس دعا
پاسخ:
ممنونم. دعاگو هستیم که ان شاالله دعاگومون باشند!
حسِ خوبی داشت این پست. :)

حتما. منم التماس دعا دارم به شدت. :)
پاسخ:
خداروشکر.
:)
۰۳ تیر ۹۶ ، ۱۹:۱۰ آرزو ﴿ッ﴾
من دعاهای خودم رو هم لای دعا واسه بقیه می‌گنجونم. احساس می‌کنم اونقدر گناهکار و شرمنده و روسیاه هستم که روم نمیشه چیزی از خدا بخوام. هر حاجتی داشته باشم همون رو واسه بقیه می‌خوام و فکر می‌کنم که خدا جواب خودمم میده. 

سفرتون بخیــــر و بی‌خطر :)
پاسخ:
خدا حتما جواب میده!

ممنونم:)
خوش بگذره و ان شاءلله که سفر پرباری باشه براتون :)
پاسخ:
تشکر:)
۰۳ تیر ۹۶ ، ۲۰:۰۰ هلیا استاد
چقدر این نوع تفکر به تفکرات من نزدیکه، منتها من روندش رو برعکس تجربه کردم
ان شاء الله در پناه خدا سفر خوب و بی خطر و شادی داشته باشی :)
پاسخ:
برعکس؟!
خیلی ممنون:)
خدا صدای همه رو میشنوه. سیاه و سفید. زیبا و معمولی همه و همه.
من برعکس خیلی کم پیش میاد از خدا برا خودم چیزی بخوام, همیشه بقیه رو دعا میکنم وقتی خیلی خیلی محتاج ام خیلی زیادتر همه رو دعا میکنم.
سفرت خوش. والا من که ازت انژی مثبت گرفتم همیشه و جای تشکر داره.
یلامت گِت و گییت :)
پاسخ:
چه خوب دعا میکنی:)
عزیزمی. لطف داری^_^
ساغول:)
دعا کردن مستقیم یه حس خیلی خوبی داره، ولی وقتی تو اوج بیچارگی به ائمه رو میندازی و گره از مشکلاتت باز میکنن واقعا شرمنده ی معرفتشون میشی.
امام صادق میگن با زبونی که گناه نکرده دعا کنید، میگن چطوری؟ امام میفرمایند بگید دیگران براتون دعا کنن چون شما با زبون دیگران گناه نکردید،واسه همینه دعای بقیه در حقت خیلی وقتها اجابت میشه :)
+ ان شاا... که هر جا میری به سلامتی و دل خوش زود برگردی:)
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
حرف حق که جواب نداره!
ممنونم:)
۰۳ تیر ۹۶ ، ۲۱:۴۶ 🍁 غزاله زند
ای جانم 😊 این متنت رو چقدر حس کردم،چقدرررردرک کردم...
میدونی،تا چند روز پیش خودمم همچین دیدگاهی داشتم.میگفتم ققط باید از خدا خواست.وقتی خودش هست چرا از دیگرون طلب کنم؟ ولی فهمیدم نه! یه جای کار انگار داره میلنگه...
حس و حالت همیشه خوب مهربون💛 مواظب خودت باش ;) 
التماس دعا همچنین :) 
پاسخ:
چه خوب:)
ممنون. ان شاالله که حالت همیشه خوب باشه.
۰۳ تیر ۹۶ ، ۲۲:۱۴ مهــ ـــسا
التماس دعا.
حالا که خدا گره هاتو باز میکنه واسه گره های ماهم دعاکن.
سفرت به سلامت.
پاسخ:
تو منو دعا کن، منم تورو*_^
سلام خواهرم
متن خیلی زیبایی بود.
اتفاقاً یکی از راه های استجابت دعا ، دعا کردن دیگران در حق ما و بالعکس می باشد .
سفر به سلامت ان شاءالله
التماس دعا داریم . برای ماهم دعا کنین .
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون. اگه لایق بوده باشم، دعاگوی همه بودم.
چون با فرشته خانم هم نظرم، کلامم رو طول نمیدم.
ان شاءالله سفر بی خطر!
دعا بفرماین.
پاسخ:
ممنونم.
محتاج دعاییم آقامیرزا.
۰۶ تیر ۹۶ ، ۰۹:۰۴ هانی هستم
سفر بخیر :)
پاسخ:
تشکر:)
۰۶ تیر ۹۶ ، ۱۵:۴۶ علی احمدی
سلام عید فطر مبارک
حلاله حلالی :) برو به سلامت آبجی.سعی کنید این مکان های گردشی هم برید ما که سر کار رفتیم به تازگی و نمیتونیم بریم ولی شماها که میرید مسافرت حداقل برید این آب و آبادانی های بکر و دیدنی و گردشی و با حال(از هر کدوم از استان ها که رد شدید حتما برید):

http://s9.picofile.com/file/8298984076/1.jpg

http://s8.picofile.com/file/8298984092/2.jpg

http://s8.picofile.com/file/8298984126/3.jpg

http://s9.picofile.com/file/8298984168/4.jpg

http://s9.picofile.com/file/8298984184/5.jpg

فقط یه نکته رو بگم ببخشید که منم همیشه مخالفم عرایض شما هستم یا در حواشی یا در کُل؛
در مورد اینکه دعای دیگری ممکنهدر حق ما بر آورده بشه و دعای ما برای خودمون نشه این جریان داره و یکی از جریاناش اینه که ما بنده های خدا به خودمنون مغرور نشیم (خودم رو میگما) و یا مثلا اینکه ممکنه کسی برای خودش دعاش مستجاب نمیشه و گره هاش باز نمیشه ولی برای دیگری که التماس دعا گفته دعا میکنه باز میشه گره هاش.اینم هست خلاصه.التماس دعا.خداحافظ
پاسخ:

خدا همه جوره میشنوه و همه جوره جواب میده! این ماییم که گاهی جواباش رو نمی شنویم:)
ممنون. خدانگهدارتون باشه.

۰۶ تیر ۹۶ ، ۱۹:۲۱ مهرداد طارقلی
خیلی خوب نوشتید و بیان کردید...   خدا قوت..

ایشالا هر چی از خدا میخواید بهتون عنایت کنه.

التماس دعای شدید دارم.
پاسخ:
لطف دارید.
خدا حواسش به هممون باشه.
عاقبت به خیر بشید.
۰۷ تیر ۹۶ ، ۰۲:۰۷ محبوبه شب
دعا کردن واسه دیگران حس خوبی داره : ))
سفرت بی خطر.. خوش بگذره : )
پاسخ:
خیلی.
ممنون بانو:)
التماس دعا بانو، خیلی محتاجم بهش
ایشالله اونی که میخوای بشه اگه به صلاحه :)
پاسخ:
همه محتاجیم. 
ان شاالله که اتفاقات خوبی برات بیفته.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی