درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

بنده چشم خوش آن یارم

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۱ ب.ظ

یاحق


عسل بی ادا سر سفره ام نشست

و من بی هوا دل بسته اش شده ام.


یک عاشقانه آرام-نادر ابراهیمی



شاید چند سال دیگر، دوباره بخوانمش! مثلا چندسالِ نزدیکِ دیگر توی اتوبوس. یا شاید چندسالِ دورِ دیگر، قبل از آنکه به کسی هدیه بدهمش!



۹۶/۰۵/۰۹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۴)

میذارم تو لیست:))
یاعلی
پاسخ:
حتما:)
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۵ بهارنارنج :)
فعلا کتاب زیاد دارم:|

پاسخ:
این رو یه ماه قبل خوندم، گفتم یه یادی ازش بکنم. این یکی رو هم بین اون زیاد جا بده*_^
ای بابا 
هر جا میرم از این کتاب حرف میزنن و من نخوندمش غصه ام میشه. زودتر باید بخونمش :)
پاسخ:
من که پشیمون نشدم از خوندنش:)
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۲ دُچـــــ ـــــار
چقدر چقدر اون تک بیت دلنشین بود!! :)) احسنتم :)
پاسخ:
من اگر مستم اگر هوشیارم، بنده چشم خوش آن یارم
بی خیال رخ آن جان و جهان، از خود و جان و جهان بیزارم

احسنت به مولانا:)
چقدر کتاب دارم بخونم:))
پاسخ:
و این چقدر خوبه:))
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۰۴ محمود بنائی
بخونیم؟
پاسخ:
بخونید.
نادر ابراهیمی عالیه
ان شاءالله خوانش کتابای بازم که تموم بشه میرم سراغش ^_^
پاسخ:
بار دیگر مردی که دوست می داشتیم^_^
متاسفانه اصصصلا نتونستم باهاش ارتباط بگیرم 
پاسخ:
پیش میاد دیگه:)
منم چندتا کتابی که خیلیییی ها تعریفش رو کرده بودند، شروع کردم بخونم ولی نصفه ولشون کردم!
آقای نادر ابراهیمی واقعا نویسنده قهاری هستند
پاسخ:
خدا رحمتشون کنه.
من همین کار رو میکنم تا حالا دو بار خوندم و هر بار با دیدی متفاوت تر
پاسخ:
:)
ببینیم دفعه بعد کِی و کجا می خونمش.
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۱۱ פـریـر بانو
این کتابو خیلی دوس دارم ^_^ قطعا ارزش دوباره خوندن داره :]
پاسخ:
:)
پس دوباره می خونمش:)
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۵ 🍁 غزاله زند
روحشون شاد.واقعا نویسنده‌ی برجسته‌ای بودن :) 💛
پاسخ:
روحشون شاد.
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۳ قاسم صفایی نژاد
چهل نامه کوتاه به همسرم هم کتاب خوبیه
اینجا معرفی‌اش کردم اگه نخوندین
http://safaeinejad.ir/1394/05/28
پاسخ:
ممنونم.
یه سبک خاصی داره کلا کاراشون..
پاسخ:
بله:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی