درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

از شِبه سهراب ها*

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴ ب.ظ

به نام خدا


آن موقع پدرجان پنج شش سالش بود. می گوید به همراه عموجانم که فقط یک سال بزرگتر از باباجان هست، رفته بودند جلوی گاری تخم مرغ رنگی فروشی! باباجان می گوید آن روزها تخم مرغ رنگی ها را روی گاری می فروختند و بچه ها هم عاشق تخم مرغ رنگی بودند. و گاهی با تخم مرغ رنگی هاشان باهم مسابقه می دادند.

پدرجان و عموجان پولی برای خرید تخم مرغ رنگی نداشتند، می روند جلوی گاری و وقتی سر عمو تخم مرغ رنگی فروش شلوغ می شود، باباجان یک دانه برمیدارد و می گذارد توی جیبش! با عموجان برمی گردند و سر آن یک تخم مرغ دعوایشان می شود که چه کسی آن را بردارد. آخرسر تصمیم می گیرند، دوباره بروند و یکی هم عموجان بردارد. این بار یک خانمی، عموجان را حین این کار می بیند و به عمو تخم مرغی خبر می دهد. او هم می آید و جیب هایشان را می گردد و تخم مرغ ها را می گیرد. باباجان هم درحالی که نمی خواهد تخم مرغ را پس بدهد با اصرار می گوید که من این تخم مرغ را حالا برنداشتم که دفعه قبلی برداشتم!


*من و سهراب چقدر مثل همیم!



۹۶/۰۵/۲۵
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۲۳)

۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۱ مهندس رضا عباسی
:)
پاسخ:
:-)
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۲ ماهی کوچولو
عزیزممم دنیای بچه ها چه باحاله :)) دفعه قبلی برداشته :)) وااای من بابام چنین خاطره ای رو جلو من تعریف کنه ذوق مرگ بغلش میکنم :)) 

پاسخ:
بابای من کلی خاطره شیرین و بامزه از کودکی و نوجوونی و جوونیش تعریف کرده و گاهی جوری از خنده غش کردم که به پهنای صورت اشک از چشمام ریخته:))
طفلکا 
ولی چه شجاع هم بودندها 
پاسخ:
بچه های تو این سن، به عاقبت کار فکر نمیکنند کسی هم بهشون نمیگه مگه عقلت نرسید؟! خودشون هم بعدش خودشون رو سرزنش نمی کنند، به لذت در لحظه فکر میکنند! شجاعتشون از اینجاها میاد:-)
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۵۳ 🍁 غزاله زند
ای جان :)) کوچولو بودن دیگه :) 
پاسخ:
کوچولوهای شیطونی بودند:-))
:)
پاسخ:
:-)
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۵۵ دُچــــ ــــار
خخخخخخخ دفعه قبلی برداشته ها :))) 🤣🤣🤣🤣🤣
پاسخ:
:-))))) 
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۱ Shahtot 🍇🍇🍇
آخی :)))
چه خاطره شیرینی :)
پاسخ:
:-))
اون موقع شاید تلخ بوده، ولی حالا شیرینه.
خخ
خدا حفظشون کنه : )
پاسخ:
خدا عزیزانت رو حفظ کنه:-)
فقط توجیه باباجانت :)))
ما یه آشنای خیلی دوری داریم اینا کلا خونوادگی به حجاب و این چیزا اعتقادی ندارن، یه بار گشت ارشاد رویا دختر بزرگه رو میگیره و این بجای التماس و دیگه تکرار نمیشه همش میگفته: ستاره وضعش از من بدتره اونم بگیرید خواهر کوچیکه خودمه... نمیدونم چرا یاد این دوتا افتادم :)
پاسخ:
:-))
خواسته با گشت ارشاد همکاری کنه :-))
😅😅😅
دنیای بچه ها فوق العاده است
ای جان ای جان
پاسخ:
با توجیه های خودشون:-))
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۴۹ بهارنارنج :)
خ راست میگه خب!:)))
پاسخ:
کو گوش شنوا؟ :-)))
:)) خاطره‌ی هلما بانو هم :))!
پاسخ:
آره :-)
۲۶ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۴ قاسم صفایی نژاد
یه بار 5-6 ساله بودم. در خشکباری بودیم و پدر در حال خرید نخود و کشمش و چیپس و ... یک تخمه آفتابگردان برداشتم بخورم که صاحب مغازه گفت: عمو جون بدون اجازه اگه بخوری این هم دزدی محسوب میشه. بعدش گفت ولی اشکال نداره بردار حالا.
پاسخ:
:-)
شما پسر خوبی بودید، باباجان من شیطون بود!
عجب :)))

یه داستان بی ربط دیگه اینکه یکی از اقوام ما چندوقت پیش رفته بود چین. میگفت یه سری دستفروش بودند که آیفون7 رو با قیمت حدود 300 هزار تومن میفروختند و خیلی هم اصرار میکردند! من به یکیشون گفتم خب برای خود شرکت اپل هم گرونتر از این درمیاد. معلومه که این گوشی فیکه! طرف گفته نه فیک نیست، دزدیدمش!! :))
پاسخ:
بله:-)

مثلا خواسته با صداقتش، اصالت کالا رو ثابت کنه!!

ولی گرون تر هم می تونست بفروشه.
وای چقدر خوب بود...
پاسخ:
:-)
من چقد عاشق صداقت بچه های این مدلی ام:)
منم کلی لواشک از پستوی خونه ی عمه ام دزدیدم بچگی ها:))
یه بارم کلی بیست تومنی از کمد خواهرم برداشتم و باهاش رفتم تو مدرسه کلی قاقا خریدم:)
تا یه هفته شاهانه زندگی کردم چند سال پیش که بهش گفتم به نرخ روز طلبش رو ازم پس گرفت البته:))
پاسخ:
اصلا مگه میشه عاشق بچه ها نبود:-)
من هنوزم چندتا بیست تومنی تو کمدم دارم^_^
به نرخ روز!!!
سال ها قبل که عموی من کوچولو بوده، به دلیل اینکه یکی از سرگرمی هاش این بوده که از مغازه ی بابابزرگ میخ برداره و توی زمین بکوبه (بذاره نمیدونم همون :دی) بابابزرگ از اینکار قدغنش میکنه و یه روز که بابا بزرگ توی مغازه نبوده عمو میره و کلی میخ برمیداره و دوباره همون کار رو انجام میده و وقتی بابابزرگ برمیگرده عمو از اضطراب زیاد میره جلوی بابابزرگ و میگه: من توی زمین میخ نزدما :دی
پاسخ:
:-)))))
دیگه بابایزرگت دلش نمیاد دعواش کنه.
۲۹ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۴۹ نیمه سیب سقراطی
آخی ی ی ی الهی ی ی ی  ^_^
پاسخ:
:-))
 :)
پاسخ:
:-)
:))))
پاسخ:
^_^
::((
پاسخ:
واسه حال اون موقعشون.
:))
پاسخ:
:-)
vyyyyyyyyyyyyyyyyy  :))))))))))))))
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی