درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

ماه من اگه عاشقی، عاشقا گاهی گم میشن!

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ق.ظ

به نام خدا

سلام.

هفته قبل با یک اتفاق خیلی خوب شروع شد که شاید تنها اتفاق قابل توجه هفته اخیر بود. قدم نو رسیده، یعنی اومدن یک عروسک صورتی چند وجبی که فقط دوست داره بخوابه:-)

اعتراف میکنم که خودم، خودم رو چشم زدم! وقتی به خودم گفتم:" آفرین حورا! این بهترین تابستونی بود که داشتی!" بهترین تابستون، یعنی وقتی برای حوصله سررفتن نبود. بهتر از هر وقت دیگری به برنامه ای که داشتم عمل کردم و بیشتر از هر وقت دیگری از تابستون و تعطیلات لذت بردم و قدر لحظه ها رو حس کردم. ولی هفته ای که گذشت با صرف نظر از زمان هایی که در کنار خانواده عروسک کوچولوی دوست داشتنی بودم، واقعا نمی دونم چیکار کردم؟! یعنی حتی نیومدم پنل بیان رو باز کنم:/

و بعد با سیلی از پیام های دوستان دانشگاهی مواجه شدم! که "فلان درس رو با کدوم استاد برداریم؟!" ، "استاد فلانی که ترم قبل باهاش بودی چطور بود؟"، "درس های عملی کدوم تایم برداریم که باهم باشیم؟" و...

همه این پیام ها خبر از واقعه هولناک انتخاب واحد رو داشت که پیش رو داریم! و من ساعت های آخر هفته ای رو که اون طور که نباید گذرونده بودم ، به نوشتن کدها و ردیف کردن اسم استاد ها توی یه دفترچه گذروندم! به امید اینکه انتخاب واحدی سالم و به دور از هرگونه درگیری های لفظی و فیزیکی با سیستم داشته باشیم!

این هفته رو با خوندن "ابن مشغله" نادر ابراهیمی شروع کردم، باشد که از زندگی نباتی* به زندگی عادی برگردم!


*ما اصلا زندگی بشری نمی کنیم، زندگی ما زندگی نباتی است. درست مثل یک درخت. زمستان که آمد و برگ و بارش ریخت می نشیند به انتظار بهار. تا برگ دربیاورد. بعد به انتظار تابستان، تا میوه بدهد. بعد به انتظار باران، بعد به انتظار کود و همین جور. همه اش به انتظار تحولات طبیعی، تحولات از خارج. آنها این جور بودند شما هم این جورید. غافل از اینکه همه اش به انتظار تحولات خارجی بمانی یک دفعه سیل می آید یا یکهو باد گرم می گیرد یا یک مرتبه خشکسالی می شود.

نون والقلم_جلال آل احمد

۹۶/۰۶/۱۹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۵)

۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۴۳ بهارنارنج :)
قدم نو رسیده مبارک:)
توام مثل من خودتو زودترلزبقیه چشم میزنی:)))

اوه انتخاب واحد,اوه اوه:/
پاسخ:
ممنون:-)
دیگه جوری شده که هر دفعه به خودم می خوام آفرین بگم یه وان یکاد هم واسه خودم می خونم! این دفعه از دستم دردرفت:/
:-((
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۰۱ ماهی کوچولو
قدم نو رسیده مبارک ان شاء اللّه همیشه خوش خبر باشی
والا منم میترسم از کارای خوبم بگم :)) منهدم میشن :/
پاسخ:
ممنونم:-) تا باشه از این خبرای خوب.
نگو نگو! فقط به انجام کارای خوب ادامه بده:-))
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۱۶ علی رضا عظیمی راد
سلام
عید سعید فطر، عید بزگ مسلمانان و همچنین انتخاب وبلاگ شما به عنوان یکی از 100 وبلاگ برتر بیان در سال 95  را تبریک میگم.

"محجبه هم افتخار شما در کسب عنوان برتر"
پاسخ:
سلام
عید سعید غدیر مبارک باشه:-)
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۰۰ دُچــــ ــــار
من راستش نفهمیدم الان شما خاله شدین عمه شدین مادر شدین چی شدین؟ :))
پاسخ:
:-)))))
من که هیچی نشدم، ولی خاله م صاحب یه نوه شده.
چقدر با کامنتتون خندیدم:-)
مبارک باشه به دنیا اومدنش :)
پاسخ:
ممنون:-)
عروسک صورتی چند وجبی(۳ وجب و نیم به گمانم) قدمش مبارک 
ما که انتخاب واحد نداشتیم دانشکده مون کوچک بود هر درس فقط یک کلاس و یک استاد داشت همونها رو می نوشتیم تو انتخاب واحد 
پاسخ:
کوچولوی دوست داشتنیمونه:-) ممنون.
خواهر منم فقط سر درس های عمومیش سختی میکشه! ولی ما حتی برای درس های تخصصی هم استرس داریم که ظرفیت کلاس های استادهای خوب تموم میشه و البته ظرفیت کلاس های عملی که خیلی زود پر میشه:-(
مهسا خانم که خاله شده, کوچولوی دوست داشتنی نسبتش با حورا چی میشه؟؟ مبارکه :)
چه خوووب که تابستون خوش گذشته.
ما اون موقع ها میگفتیم: انتخاب واحد خر است. :))
پاسخ:
منم دخترخاله مامانشم^_^ ممنون.
البته اگه آخرش رو خراب نکنم.
هنوزم همون خری هست که بود!
آهان پس مهسا میشه دختر خاله ات :)
پاسخ:
بلی:-)
مباااااارکه، قدم نو رسیده رو میگم:)
پاسخ:
ممنووووون:-)
آهنگی که یه جمله‌شو برای عنوان پستت گذاشتیو خیلی دوست دارم ^-^
قدم نورسیده هم خیلی خیلی مبارک :)
پاسخ:
منم خیلی دوسش دارم و این روزا شده کرم گوشم:-)))
خیلی ممنون.
قدم نورسیده مبارک باشه:)))
خیلی متن زیبایی رو از کتاب انتخاب کردید ...در کل  نوشته های جلال آل احمد رو خیلی دوست دارم
و این جاهم توصیف جالبی کرده بود از زندگی نباتی:)
پاسخ:
ممنونم.:-)
۲۱ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۵۲ 🍁 غزاله زند
به‌به،قدم نو رسیده مبارکا باشه جانا 😊
چقدر متن قشنگ بود.باید نون‌والقلم رو بخونم.نمیدونم وقت نمیشه چرا؟! :| 😂
پاسخ:
ممنونم:-))
منم بعضی کتاب هارو خیلی وقته می خوام بخونم و نمیدونم چرا نمیشه!
مباارکا باشد  قدم نو رسیده
این انتخاب واحد هم معضل بدی هست..مخصوصا برا درسا عمومی
پاسخ:
ممنون:-))
برای ما معضل واحدهای اختصاصی بزرگتر از عمومی هاست:/
عه توم قدم نو رسیده داری:))
منم شش روز پیش برای بار دوم خاله شدم!
تبریک میگم
ابن مشغله ام چنگی به دل نمیزنه زیاد
از نادر ابراهیمی داستانی بخونی بهتره
غرق می شی تو نوشته هاش
معرکه است این آدم

پاسخ:
به به مبارکه:-))خوش به حالت.
به پای داستان هاش که نمی رسه ولی تجربه خوب و قابل تاملی بود:-)
مآهم بیست روز پیش قدم نو رسیده داشتیم :)
پاسخ:
قدمش مبارک باشه:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی