درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

پیس پیس

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ

به نام خدا

کنارم نشسته بود و داشت سیگار می کشید. به سرفه افتاد. اسپری تنفسی را از جیبش بیرون آورد و پیس پیس زد توی دهانش! نفسش که جا آمد ادامه سیگارش را کشید!


۹۶/۰۷/۲۲
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۲۶)

۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۰:۳۰ نویسنده ....
قیمت نفسش از سیگارش بیشتر نشده براش
پاسخ:
قیمت هادستم نیست!
۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۱:۳۲ محبوبه شب
اون که کشیده و دودش رفته تو چش خودش، منو امثال من چه گناهی کردیم که وقتی از کنار یه فرد سیگاری رد میشیم، سرفه مون می گیره -_-
پاسخ:
راه حل: پیس پیس:|
۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۲:۰۶ آقاگل ‌‌
خدایا ما رو پیر کن. خدایا ما رو بکش و بیامرز : |
پاسخ:
نمی دونستم بخندم؟ گریه کنم؟ تعجب‌ کنم؟
خدایاعاقبتمون رو به خیر کن!
اخه آدم به جون خودش هم رحمش نیاد؟! چی بگم والا.
پاسخ:
اون قسمت پیس پیس همون قسمت رحمشه!!
:/
پاسخ:
:|
۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۳:۴۳ محبوبه شب
خخخخخخ مرسی بابت راه حلت
😙
پاسخ:
خواهش میکنم^_^
ان شاالله که نفست سلامت باشه.
۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۳:۵۰ آقاگل ‌‌
دیگه باور کنین اینجا قانون کلت هم جواب نمیده حتی. همین یک مورد میمونه. : |

پاسخ:
:-))
من قبلا شنیده بودم یکی شیرینی و مربا میخوره بعد میره انسولین میزنه و داروی مرض قند میخوره!
ولی این مدلیش رو ندیده بودم!

۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۴:۳۵ ستاره جان
این داستان واقعی نیست حتما ولی مصداقی هست حتما 
پاسخ:
کاملا واقعی! بدون اغراق! و بدون اِعمال ذره ای تخیل!!
۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۵:۰۳ پسر مشرقی
چه باحاله رفیقت!
پاسخ:
رفیقم0_o
نه بابا رفیقم نیست! یکی هست که هرروز تو ایستگاه اتوبوس می بینمش.
:||
دیگه آدم چی بگه واقعا؟؟ :|
پاسخ:
:|
نمیدونم! 
ولی من عجیب خندم گرفته بود:-))
۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۶:۲۶ آشنای غریب
ما ترکها به «بد» میگیم «پیس»
دیگه چه نظری میمونه وقتی عنوان مطلب « پیس پیس » باشه !!!؟

پاسخ:
عنوان رو ایهام دار کردین:-))
این دایی بزرگه  من نیست احیانا؟؟؟
پاسخ:
:-))))
این دفعه دیدمش می پرسم:-)
۲۳ مهر ۹۶ ، ۰۰:۵۲ شرف الدین
پس واقعا سیگار تا آخرین نفس! :)
پاسخ:
نفسی براش نمونده بودکه!
۲۳ مهر ۹۶ ، ۱۰:۲۹ آشنای غریب
یعنی الان من ایهام دارش کردم!!
پس امتیاز نوشتتون رو بالا بردم-_- 
پاسخ:
من خودم اینجوری بهش نگاه نکرده بودم:-)))
بعدش چی شد؟
پاسخ:
بعد از اینکه سیگار رو کشید؟!
ته سیگار رو انداخت رو زمین! منم سوار اتوبوس شدم و رفتم!!
:(
پاسخ:
چه کنیم!
۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۱:۵۵ بانوچـ ـه
از همسایمون نگم برات... به دلیل ساخت عاااااالی و مهندسی عالی ساختمون ما اینطوریه که پنجره همسایه مون تو خونه ما باز میشه!
سیگار میکشه بعد پنجره رو باز میکنه دودشو میفرسته اینور!
پاسخ:
شما رو هم مستفیض میکنه:-))))
یه پنکه بذارید دم پنجره، دود برگرده به خودش :-))
۲۵ مهر ۹۶ ، ۲۱:۱۵ بانوچـ ـه
طبقه سوم هستن... ما طبقه یک :(
پاسخ:
می تونم تصور کنم که تو راه پله چه بوی سیگاری رو تحمل می کنید-_-
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۷:۴۱ طراحی سایت
عالی
۳۰ مهر ۹۶ ، ۰۹:۵۸ قاسم صفایی نژاد
بهش میگفتید اسپری تنفسی برای سلامتی اش مضره :D
پاسخ:
:-))))
خدایا خودت!
پاسخ:
:-)
مرسی خیلی خیلی خوب بود
پاسخ:
:-)
:/ جدی؟

پاسخ:
آره:-)
حکایت عجیب ما انسان ها
حالم مان که خوب می شود 
دوباره می شویم همان مریض همیشگی !
پاسخ:
متوجه نشدم!
میریم سمت استباهات
پاسخ:
بله.اگه عبرت بگیریم که نمیریم.
http://shikhouse.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی