درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

پاییز رسمی چند روزی هست که شروع شده است

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۲۷ ق.ظ

به نام خدا

بالاخره پاییز به رسمیت شناخته شد، همراه با گرد و غبار، همراه با سرماخوردگی. بعد از گذشت بیشتر از یک ماه از پاییز تقویمی، هنوز درگیر برنامه ریزی هستم. صبح ها شب می شود و شنبه ها جمعه می شود و ما هم در حال دوییدن دنبال دقیقه ها هستیم.
وسط تمام این دوییدن ها، حضور در جلسه دکتر نایبی، یک اتفاق خوب و حال خوب کن و انگیزه ساز بود.
هفته پیش بعد از چندمین شکست، گوشه ای کز کرده، زانو به بغل نشسته بودم و داشتم به تمام راه حل هایی که بعد از هر شکست، پشت سر هم ردیف می کردم و دوباره می رسیدم به همان نقطه همیشگی، فکر می کردم! راه حل جدیدی نداشتم، یا باید همان راه حل های قبلی را با اراده قوی تر پیش می گرفتم یا... .
به قول شرلوک، هیچ اتفاقی در این دنیا تصادفی نیست! آن ها که تصادفی بودن اتفاقات را باور دارند، چه زندگی کسل کننده ای می گذرانند!
در همین گیر و دار، پیامی روی گوشیم ظاهر شد که حاوی متن زیر بود:

"ناتوان ترین مردم کسی است که از اصلاح نفس خویش و خودسازی، عاجز باشد."

امام علی(ع)

۹۶/۰۸/۱۳
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۶)

والا پاییز اینجا هنوز کاملا مستقر نشده، کی باورش میشه اینجا هنوز شرجیه؟ فکر کنم امسال تا ته زمستون هم ولمون نکنه.
یاعلی
پاسخ:
میاد بالاخره:-))
واسه ما هم باروناش هنوز شروع نشده.
توی این مواقع شاید همصحبتی با یکی که آدم دوست و قبولش داره شاید مفید باشه
پاسخ:
شاید.ممنون از پیشنهادتون.
 دارم سعیم رو میکنم. باشد که این بار موفق بشم.
واو 
ناتوان ترین مردم در نگاه امام علی...
خدایا ؟کمک
پاسخ:
واسه من که تکان دهنده بود!
والا اینجا که مائیم پاییز بهاریست که داره مسخره بازی در میاره. فقط برگاش ریخته. وگرنه همون قدر گرم و حساسیت زاست : |
.
چند جمله آخر متن تکان دهنده بود.
پاسخ:
اینجا هم هوا خیلیی سرد نیست! ولی خواستیم قبولش کنیم بلکه خودی نشون بده:-)
یه مشت ناتوان جمع شدیم تشکیل جامعه دادیم:/

:))
پاسخ:
:/
وقتی خودمونو نمی تونیم درست کنیم، در جهت اصلاح جامعه نظریه میدیم:|
۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۳:۱۵ اسپریچو ツ
عاشق شرلوکم((((:
پاسخ:
من خیلییییی:-))

یعنی من الان زندگی کسل کننده ای دارم؟
پاسخ:
یعنی فکر می کنی همه اتفاقاتی که میفته تصادفیه؟!
البته دیالوگ فیلم ها هم وحی منزل نیست!
۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۳:۱۸ جنابــــــــ دچار
الان بهتری ؟ یا برگریزان شرو شده؟ :)
پاسخ:
برگریزان که شروع شده. همونم حالمون رو بهتر میکنه!
وای اینجام خیلی این چندوقت گرم بود ولی دیگه امروز قشنگ یخ زدیم 😫
موفق باشید
پاسخ:
معمولا تابستونا یه جوری گرم میشه که همه میگن این گرما با اومدن زمستون هم تموم نمیشه. بعد زمستون یه جوری سرد میشه که همه میگن عمرا تابستون هم بتونه این سرما رو ببره! و.... :-))))
من تو خیابون میبینم یکی مانتو پوشیده، یکی کاپشن، یکی بارانی، یکی آستین کوتاه کلا وضعیه ها.
دختر مواظب خودت باش خوب میشی :)
پیام رو چه به موقع فرستاده.
پاسخ:
آره واقعا:-))))))
یکی کلاه سرشه، یکی هم هنوز تی شرت تابستونی می پوشه:-)))))
چشم^_^
امید که اتفاقات خوب, حال خوب کن و انگیزه ساز هنیشه حضور داشته باشن توی زندگی هامون...
پاسخ:
ان شاالله. 
امید که خودمون هم بتونیم قدمی برای ساختن اتفاقات خوب برداریم.
۱۴ آبان ۹۶ ، ۱۰:۰۳ آشنای غریب
آره گرد و خاکش اومد 
اما چرا پس بارون هاش نمیان ؟ :(

واسه کامنت هلما خانوم:
منم یه روز کاپشن میپوشم یه روز هیچی فقط پیراهن یهروزم میبینی پالتو پوشیدم
رخت آویز لباسام اصن یه وضعیه همه نوع لباس موجوده
پاسخ:
باروناش هم میرسه!
آخه هوا هم یه جوریه که آدم نمی دونه چی بپوشه!

واسه منم همینطور خیلی زیاد..
پاسخ:
یادبگیریم:-)
اغلب 
پاسخ:
اتفاقاتی که برای من میفته اغلب یه جوری هستند که نمی تونم تصادفی بودنشون رو قبول کنم:-))
بالاخره واسه هرکسی یه جوری پیش میاد:-)
۱۵ آبان ۹۶ ، ۱۰:۲۱ محمد روشنیان
و چقدر ناتوانیم خیلی از ماها!
پاسخ:
و این دلیل نمیشه دست از تلاش برداریم.
برای مومن نا امیدی بی معناست، وقتی که می گذرد...
مخصوصا وقتی تکیه گاهی چون امام زمان داریم...

پاسخ:
چجوری گذاشتنش مهمه! یا بهتر بگم چجوری بتونیم بگذرونیمش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی