درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

باز هم تسبیح بسم الله را گم کرده ام

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۸ ق.ظ

به نام خدا

پارسال از شست ۶۹ مین روز پاییز تا پنج دی  به وبلاگ سر نزدم و امسال از ۶۳ مین روز پاییز تا حالا. احتمالا این خاصیت پاییزه. پارسال بعد از ۲۶ روز بعد از اولین امتحان ترم با یه عکس از ۱۶ آذر برفی برگشتم. چند هفته پیش خواستم بیام یه تعریف از اوضاع درس و دانشگاه بنویسم، نشد. ۱۶ آذر خواستم بیام بنویسم که مثل ۱۶ آذر پارسال همه جا برفی شد. با این تفاوت که ما پارسال از سر تا پا تو برف بودیم و از سرما سرخ شده بودیم و باز هم دست از سر اون سفیدهای دوست داشتنی برنمی داشتیم! و امسال از پشت پنجره برف تماشا کردیم و برای هم نوشتیم یادش بخیر!چند وقت پیش فکر می کردم بهترین هدیه تولدم می تونه برفی باشه که شب تولدم خدا از آسمون می فرسته! آهای کسی که تولدت ۱۶ آذر هست، حواست هست که دو ساله روز تولدت خدا برات سنگ تموم گذاشته!
شنبه دو هفته قبل می خواستم بیام بنویسم که هفته رو با شنبه ترین شنبه ای که می تونست رقم بخوره شروع کردم!
زمان روی یه دور تند افتاده که نمی فهمم شنبه هام کی به چهارشنبه می رسند و پاییز
کی به زمستون!
التماس دعا.

عکس: ۱۶ آذر ۹۵

۹۶/۰۹/۲۵
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۰)

۲۵ آذر ۹۶ ، ۱۰:۴۱ آقاگل ‌‌
شاعرم که حتماً می‌دونین میگه:
چون برف را با روی لطیف تو نسبتی است
ای جان عاشقان، منم از عاشقان برف...
پاسخ:
شاعر چقدر خوب گفته و آقاگل چه خوب نقل می کنه.
خیلی خیلی تاخیر داشتی
فک نکن با این توجیه ها تاخیر و غیبتت موجه میشه ها!
باید روزی هشت تا پست بذاری تا شصت و سومین روز زمستون تا بلکه بخشیدیمت:)
خوش اومدی همشهری جان
پاسخ:
خودم از دست خودم دل گیرم:-(
چشم هر چی خانم معلم بگه:-)
ممنون.
برررررررررررف :)
پاسخ:
:-)))
شونزده آذر تولد حورا بود؟؟
ارتباط بین کلمات تو پست و ارتباط دوتا پاییز، کلا ارتباط های تو پست رو دوست داشتم. :)
پاسخ:
نه عزیز دل. حورا تو دل زمستون به دنیا اومده:-)
۱۶ آذر پارسال با دوستام کلی خاطره ساختیم و امسال هممون کنج خونه بودیم:-)
میگفتید یه گنجیشک براتون سر میبردیم......
پاسخ:
تخم مرغ هم بشکنید من راضیم:-)
چقد اون m به توان دو  جالبه یاد خودمون افتادم:)
پاسخ:
دونفر بودن دیگه چه کنیم:-))
من این روزهایی که مفیدن و نمیفهمی کی اومد و کی رفت رو دوست دارم B-) امیدوارم اینطوری باشن
پاسخ:
نمیدونم بگم چه جوری بودن! ولی آدمیزاد دوست داره هرروزش بهتر از دیروزش باشه.
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۱:۵۶ آرتمیس ‌‌
خوشبحالت که میتونی بری و برنگردی! ^_^
من هم برف دوست دارم خیلی :)
پاسخ:
کجا برم و برنگردم؟!
سفیدهای دوست داشتنی^_^
۲۷ آذر ۹۶ ، ۲۳:۴۱ شرف الدین
خوش به حالتون که برف دارید
ما که حتی دریغ از باران
خدا رحم کنه. امسال فاجعه است
پاسخ:
خدا رحم می کنه:-)
خیلی خوبه
پاسخ:
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی