درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

آنکه بی باده کند جان مرا مست تویی

جمعه, ۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۲۰ ب.ظ

به نام خدا

یکِ فروردین، ساعت بیست به وقت ایران، یک عدد دخترِ مثلا بالغ، نشسته بود جلوی تلویزیون. و سیب زمینی پوست کَنان، با چشم های قلب شده، زل زده بود به صفحه تلویزیون! در حالی که مادرجان ش غُر می زد که مگر قحطی برنامه است؟! (البته که قحطی در صداوسیما بیداد می کند مادرجان!) و پدرجان ش برای خانم مهندس ش به افسوس سر تکان می داد!




***صندلی داغ!

۹۷/۰۱/۰۳
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۸)

این نوید رو به شما بدم که تنها نیستین. منم همراه با چند نفر آدم بالغ بزرگتر از خودم می‌شینیم و کلاه قرمزی می‌بینیم. :-)

پاسخ:
من هنوز موفق به فرهنگ سازی توی خونمون نشدم!
و خونه‌ی ما جزو معدود بیوتی هست که توش هیشکی کلاه قرمزی نمی‌بینه
من از این عکسا فقط کلاه قرمزی و پسرخاله و جیگر و ببیی رو می‌شناسم :دی
یکیشم باید همساده و فامیل دور باشه. ولی نمی‌دونم کدوما
پاسخ:
چرا خب؟! من فقط نمیدونم چرا می نویسند برنامه کودک و خردسال تقدیم میکند!! 
فامیل دور که عشق جمع کثیری هم هست همونی هست که بچه بغلشه:-))
متاسفانه باید بگم که اصلا نتونستم ببینم.
یعنی زمان پخشش بده و اگه کنترل دستم باشه اول دیوار به دیوارو میبینم : ) 
پاسخ:
بازپخشش هم هست! چندروز دیگه آی فیلم هم احتمالا پخشش کنهD:
منم که تام و جری رو ترجیح میدم، دلیل و استدلال خاصی هم نداره :) شناختمم در حد شباهنگ 
پاسخ:
:-)))))استدلال خاصی هم نمی خواد!
بسلاامم:))
من با دو تا 10 سال عمر به اضافه ی 2 سال عمر، این برنامه رو میبینم و خیلی هم دوسش دارم
و جیگر هم عشقه:)
من خر نیستم، اسبم اسبم اسبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...........
و کلا خدا حفظ کنه گوینده ها و عروسک گردانشون و اقای مجری رو که همشون عشقن و خیلی این برنامشون با مزه تر شده و این داداش گلم که با این شعر شیراز و اصفهانش که با گیتار میخوندش خیلی با مزس:))
مادر من هم به دیدن این برنامه گیر میدهد ولی حق دارد ولی انتخاب من هم مورد احترامه دیگه:)
پاسخ:
سلام
دست نویسنده هاشون هم درد نکنه با این متن هایی که می نویسند:-)
مامان ها از بزرگ شدن بچه هاشون ناامید میشن فکر کنم!
نمیدونم چرا هیچ وقت حوصله ام نمی کشه کلاه قرمزی نگاه کنم با اینکه گاهی بامزه بازی هاشون رو دیدم ولی از بس ریتمش کنده حوصله ام نمی کشه پیگیرش باشم.
پاسخ:
ریتم کندش هم شاید برای این باشه لااقل چندتا کودک هم جذب برنامه بشهD:
عاشق اون قسمتی بودم که آقای همساده اصرار داشت پیژامه اش رو بده به شهاب حسینی که بپوشه و شب بمونه پیش شون:)
پاسخ:
:-))))))))
اون سال چند بار مهمون اومد براشون، کلی برنامه باحال تر شد:-))
اره یجورایی:)
ایکاش از متاهل کردنشون هم نا امید میشدن:))
پاسخ:
:|
من نمیدونم چرا بین آیتم‌های کلاه قرمزی برنامه‌های متناسب خردسال نشون میدن؟ 
هنوز نفهمیدن ما بزرگسالان قشر عظیم‌تری از علاقمندان این برنامه رو تشکیل می‌دیم؟ :)))))

من کلا برعکسم قدیما دوست نداشتم تا بزرگ شدم علاقه مند شدم:)))
پاسخ:
اون آیتم ها برای اینه که برنامه بتونه مجوز بگیره:/
من درکت میکنم :دی
پاسخ:
ممنون از همدردیت:-))
چقدر ریز بینانه :|
تا حالا به فکرم نرسیده بود ^_^
پاسخ:
به فکر آقای مجری رسیده بود.
بابا ما نصف ذوقمون واسه اومدن عید همین کلاه قرمزی بود :))
در کل بیننده‌های بالغ این برنامه بیشتر از کودکانند. تامام :دی

:: مرسی بابت گذاشتن لینک پست ؛)
پاسخ:
شاید بیشتر از نصف حتی:-)))
عجب جمله ای:/

::قربانت*_*
نه مال من نصفش کلاه قرمزی بود. ۳۰ تاش پایتخت. ۱۰ تاش عیدی. ۱۰ تاش سال نو :)))))))
حقیقت محض است B-)

:*
پاسخ:
نصف دیگه برای من همون تعطیلات بود:-)))))
۰۵ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۰۷ محمد روشنیان
هیچ‌وقت نمیشه از کلاه قرمزی گذشت البته اگر وقتش باشه که ببینیم سر وقت
شاید تنها برنامه‌ی تلویزیون باشه که ارزش دیدن داره
من معمولا دانلود می‌کنم و می‌بینم چون حتی یادم نمیمونه که کی پخش میشه و اینا
پاسخ:
ساعت 8 شب پخش میشه و بازپخش هم ساعت 3 بعدازظهر هست:-)
 باز پخشش ساعت چند؟ خواهر کوچیکم دیوار به دیوار نگا میکنه نمیذاره ببینم
+
الان کامنت بالارو دیدم ( و با عرق شرم بر پیشانی کامنتدونی را ترک میکند...)
پاسخ:
خواهر کوچیکه دیوار به دیوار می بینه و خواهر بزرگه کلاه قرمزی :-)))))
ساعت 15 شبکه 2.

مامانم کلاه قرمزی میدید!  توی این عید هایی که کلاه قرمزی پخش شد شاید دو قسمتش رو دیده باشم !
پاسخ:
ایول مامان^_^
منم قاچاقی می دیدمD:
احساس می کنم کلاه قرمز سال ۹۷ افت شدیدی داشت.
خنده ها توش کمتر بود . کمتر طنز داشت و کلا انگار نا نداشت. انگار سفارشی درست شده بود
کلا برنامه های نوٖروزی سیما به نظر من اونطور که برنامه خود سازمان برای جمع آوری دوباره مخاطب صورت گرفت نبود . پایتخت که افت شدید داشت . کلاه قرمزی هم همینطور .
یک کسانی هستند که پایه ثابت تلوزیونن . اونا رضایت داشته باشن شرط نیست . شرط اونه که پای ثابت تلوزیون نیست و خوبی این سریال ها تونسته باشه نظرش رو جلب کنه که متاسفانه نکرده
من کلاه قرمزی رو به خاطر نوستالژیک بودنش و ایضا عاقو همساده دیدم ولی واقعا ضعیف بود به نسبت سال های گذشته
پاسخ:
من نتونستم همه قسمت های کلاه قرمزی رو ببینم، ولی اینکه نتونست مخاطب جدیدی رو جذب کنه درست هست! اما در مورد پایتخت دیدیم که بخاطر موضوع جدیدش مخاطب های جدیدی پیدا کرد!
من همچین فکری ندارم . مخاطبای ثابت با یک طیف فکری مشخص از پایتخت خوششون اومد
بقیه احساس کردن دیگه پایتخت اون پایتخت نیست
پاسخ:
شاید:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی