درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

مگر به خواب ببینم خیال منظر دوست

يكشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۳۸ ق.ظ

به نام خدا

میگوید: خواب دیده ام که فلانی که خدایش رحمت کند، آمده بود پیشم. ازش خواستم که مرا نصیحتی کند!

گفت: سعی کنید پشت سر مردم حرف نزنید!

می گوید: از آن روز سعی می کنم کمتر حرف بزنم، تا کمتر غیبت کنم!

باباجان می گوید: حالا حتما باید فلانی بیاید توی خواب بهت بگوید؟! خدا و پیامبرش که قبل از آن بارها به طرق مختلف گفته اند!



**صندلی داغ**

۹۷/۰۱/۰۵
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۷)

تاثیر خواب ها رو جدی بگیریم:)
البته مطمئنم چند روز یا نهایتا چند هفته بیشتر نمی مونه اثرش...
پاسخ:
البته نه هرخوابی! مثلا من دو شب پیش خواب دیدم، استاد کراواتی مون با کاپشن بادی صورتی اومده سر کلاس:||
تاثیرهای خوبش رو باید نگهداریم:-)
والا:)
پاسخ:
:-)))
مام یه بار خواب دیدیم پروین اعتصامی اومده میگه من سل نگرفتم، منو کشتن. تأکید کرد اینو به جهانیان بگم حتما :))))
پاسخ:
 با عمل وصیتش روحش رو شاد کردی:-))))
البته شما که در امر خواب ها استادی :-))
متاسفانه یا خوشبختانه یکی از خصوصیات انسان ها فراموش کار بودنشونه
شب تصمیم میگره ، صبح فراموش میکنه

خدا هم تو سوره الذاریت گفته :وَذَکِّرْ فَإِنَّ الذِّکْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِینَ 55
هر چه بیشتر یاد آوری بشه بهتره به نظرم
برا همینم خواب دیدن هم یه نوع یاد آوریه ^_^


اگر چه دوست به چیزی نمی‌خرد ما را
به عالمی نفروشیم مویی از سر دوست



پاسخ:
ان شاالله برای تصمیم های خوبمون ارادمون قوی باشه.
:)
من این خواب کی رو دیدم از زبان مادرم و مادرم از زبان زن های دیگر شنیده است و من هم هر
خواب بدی که ببینم صدقه میدهم، خوب هم ببینم، با لبخند بهش عمل میکنم:)
و اینکه من کلا به خواب دیدن بعضی ها اعتقاد ندارم.
پاسخ:
مامان من میگه خواب بد دیدی به آب روان بگو که با خودش ببره:-)
مورد داشتیم طرف قبل از یک خواب همه‌طور گناهی می‌کرده بعد از خواب منقلب شده به‌طور کل. 
البته من باهاتون موافق نیستم که چرا قبل خواب طرف منقلب نشده بود. مگه خدا و پیغمبرش nبار همین جمله رو نگفته بود؟ باید بگم آره گفته بود. ولی بیداری برای هرکسی ممکنه به یک صورت پیش بیاد. یکی از عرفا وقتی رفت و دید که آب قطره قطره سنگی رو سوراخ کرده منقلب شد. و شروع کرد به آموختن. یکی هم نشسته بود داشت ساز می‌زد فلان عارف از کنارش رد شد بهش گفت فلان گوشه رو اشتباه زدی. این منقلب شد. :)
قرار نیست همه با خوندن احادیث و قرآن منقلب بشن که. 
پاسخ:
حرق شما هم متین:-)
والا من نقل قول کردم فقطD:
فقط خوش به جال همه اونایی که به هردلیلی منقلب میشن:-)
درود بر بابا جان :)
پاسخ:
سلامت باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی