درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

بعداز۱۳فروردین ۹۷ چه کنیم؟

چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۱۱ ب.ظ

به نام خدا


۱. آدم منظمی باشیم و زمان را گم نکنیم! جوری نشود که آخر هفته برسد و ما بیست و اندی ساعت کم بیاوریم!

۲. خوب درس بخوانیم!

۳. کتاب هایی که قرار بود در 96 بخوانیم و نخواندیم را بخوانیم! 

۴. فیلیمو ببینیم!

۵. سعی کنیم سرمـ...هچههه..فین فین...سرما نخوریم!

۶. خوردن بادام و فندق و مویز را فراموش نکنیم! شکلات هم بخوریم:-)

۷. کمتر سوتی بدهیم-_-

۸. برای بهترشدن زندگی ها کاری بکنیم!

۹. آداب معاشرت بلد باشیم!!

۱۰. ورزش بکنیم.

۱۱. قرآن بخوانیم!

۱۲. به سیر در زمین بپردازیم و از پوسیدگی حاصل از سکون، خود را نجات دهیم!

۱۳. خصیصه های بدمان را ترک کرده و خود را به خُلق و خوی خوب بیاراییم.

۱۴. قبل از اصلاح دیگران، در اصلاح نفس خویش کوشا باشیم!

۱۵. اسراف نکنیم!

۱۶. هنرهای جدید بیاموزیم! فی المثل آشپزیD:

۱۷. نقاشی بکشیم و با مدادرنگی هایمان آشتی باشیم!

۱۸. کانال های و گروه های اضافی تلگرام را ترک کنیم!

۱۹. دعاهای خوب بکنیم.

۲۰. تنبل نباشیم!

۲۱. بیست و یک امین خوبی را رقم بزنیم:-)








۹۷/۰۱/۱۵
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۲۱)

سلام :)
چه لیست پر و پیمونی ؟! درود بر شما ...
پاسخ:
سلام.
باشد که به مرحله عمل برسد.
سلامت باشید.
ببخشید چه سوتی هایی ندیم؟
میشه مثال بزنید؟ :)
پاسخ:
مفصل بخوام توضیح بدم، باید کل خاطرات دانشگاه رو به همراه یک سری رویدادهای خارج از دانشگاه رو بنویسم!
معنی سوتی رو همه می دونند دیگه!
یاد این تصاویر فضای مجازی افتادم که میگه چیزی که ما انتظار داریم. چیزی که اتفاق می‌افته. :)
جریان این لیستا هم یه وقتایی همینه.
پاسخ:
آره متاسفانه! من هنوز دارم سعی میکنم، تیک های لیست نوروزی م رو به سرانجام برسونم:|
22)اقتباس از آقا گل . به لیستی که نوشتیم عمل کنیم:-)))
پاسخ:
خداکنه.
بی شعور نباشیم 
بی شعور نباشیم
بی شعور نباشیم
پاسخ:
سعی می کنیم!
من برنامه ریزیم خیلی خوبه اما عملم افتضاحه:|
تنبل نباشیم
به برنامه‌هامون عمل کنیم
تنبل نباشیم
اهل برنامه ریزی باشیم
تنبل نباشیم
و من الله توفیق:))
پاسخ:
تنبل نباشیم! اینو که میگم اشک تو چشمام جمع می شه:|

حرف جناب هانی،بیشعور نباشیم همش حل میشه:|
پاسخ:
به همراه تنبل نباشیم!
چقدر خوبه این لیست و چقدر بده که بازم همون آشه و همون کاسه!
هیچ وقت به این لیستی که نوشتم عمل نکردم متاسفانه!
پاسخ:
فقط عذاب وجدان عمل نکردنش میمونه معمولا!
ولی از اونجایی که این لیست، به جزئیات اشاره نکرده و کلی هست و برای عمل بهش یک سال وقت هست، میتونم امیدوار باشم:-)
اگه بهش عمل کنیم خوبه
پاسخ:
خیلی!
:)
چخ ایده خوبی هر کسی بنویسه ازینا. حتی شده ماهی یکبار
پاسخ:
ماهی یه بار برای خودِ من سخت میشه! مگه اینکه یه برنامه با حجم کم بنویسمD:
به به چه لیستی =))
من اصولا نمینویسم کارها رو انجام که بدم مینویسم. تنها لیست نوشتنی که دارم لیست غدا هایی هست که با مواد غذایی که داریم میشه پخت ، وقتی پختم شون تیک میخورن !
پاسخ:
گفتم اینجا بنویسم شاید یه ذره خجالت بکشم عمل کنمD:
به به:-))
 و کلی کارهای خوب انجام بدهیم:)
پاسخ:
بله:-)
نمیدونم چرا ولی همه اش منتظر بودم بگید: پرتقال دان زادان بخوریم :)))
پاسخ:
نیه پرتقال؟ :-))
فندق که بهتره!
عدد هفت جزء واجباته شدییییید:)
پاسخ:
:-))))
درصد بالاییش دست خودمون نیست متاسفانه!
مورد 20 مورد مادره! :))
پاسخ:
چه خوبه که نباشیم-_-
اگه اینو توی گزینه اول می نوشتم به بقیه ش توجهی نمی شد:-)
در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم حتی
پاسخ:
این زیرشاخه ای از گزینه ۱۵ هست:-)
۲۱ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۲۸ گرافیست ارشد
به به ، بسیار عالی ، توصیه های خیلی خوبی بود ...
به نظر من این دو تا رو هم اضافه کنید ::
1 - همیشه شکرگزار نعمت هیا خدا باشید
2 - در مصرف آب حتما صرفه جویی کنید ( با توجه به شرایط موجود خشکسالی )
سپاس
پاسخ:
بله خداروشکر.
چشم
پاسخ:
بی بلا^_^
قهوه بخوریم. قهوه تلخ
پاسخ:
من دوست ندارم:| ولی شما بخوریدD:
من همه این ها رو قبل از ۹۷ هم سعی می کردم انجام بدم .
حداقل می دونم بیشترش رو سعی می کردم انجام بدم :)
چشم بعدشم انجام میدم
پاسخ:
پس شما باید یه برنامه پیشرفته رو دستور کار قرار بدین:-)
بلی
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی