درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

عیدتون مبارک

جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۹ ق.ظ

به نام خدا

صبح بدجور از خواب بیدار شدم...

دیشب سایت یکی از مراجع را نگاه کرده بودم، بدون اینکه بابا ازم بخواهد! بعد هم آخر شب گفتم فلانی هم عید کرده! بابا زنگ زد به دایی و گفت...

صبح با صدای خواهرم که می گفت حوری از کجا این حرف را زده؟ که صبح فلانی و فلانی به من پیام داده اند از کجا می گویید؟!

هنوز کامل از خواب بیدار نشده بودم! هنوز از وسط خواب های درهم و برهم شب، کامل بیرون نیامده بودم! گیج میزدم! همونجور بلند شدم نشستم پشت مانیتور که سایت آیت الله را باز کنم! باز نمی شد که نمی شد! زل زده بودم به دایره طوسی که همینجور می چرخید! به دیشب فکر میکردم که نکند توهم زده ام؟! خیالاتی شده ام؟! همین سایت بود دیگر؟! همانجور با صدای بلند گفتم: محرز شدن ماه شوال یعنی چه؟! 

نشسته بودم جلوی مانیتور و پشت سرم بابا و آبجی داشتند حرف می زدند! 

آبجی می گفت: پرسیدن از کجا میگین فلانی گفته عیده؟!

بابا گفت: بگو اصلا خودش به بابا زنگ زده!

بابا این ها را می گفت تا حال و هوای منی را که بُغ کرده نشسته بودم جلوی مانیتور، عوض کند! سایت لعنتی بالا نمی آمد! دیشب داشتم یک رمان جنایی می خواندم، وذهن غرق خوابم توانایی استدلال توطئه داشت!

آبجی گفت: من بهشان گفتم که من خودم ندیدم و حوری نگاه کرده و گفته!

بابا گفت: چرا حوری؟! اصلا بگو بابا نگاه کرده و گفته!

بغض کرده بودم! به جای مانیتور زُل زدم به بابا! من این مرد را با تمام دنیا عوض نمی کردم!

شاید بچه گانه بود! مسخره بود!

 بابا همیشه ازمان می خواهد آدم ضعیفی نباشیم! سر چیزهای الکی بغض نکنیم! بابا خیلی چیزها یادمان داده...

ولی وقتی خودش با یک حرف ساده می خواهد، حال و هوای ابری دختر ته تغاریش را عوض کند... 

سر بابا هایتان سلامت! خدا بیامرزد باباهای رفته را!


چند ساعت بعد، سایت بالا آمد! آیت الله عید نکرده بود!! جدی جدی من دیشب توهم زده بودم!؟؟ چرا؟!


۹۷/۰۳/۲۵
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۸)

سلام :)
مبارکه
پاسخ:
سلام
مبارک همه.
سلام
از این اتفاق ها گاهی پیش میاد منم گاهی مرز بین واقعیت و خیال رو گم می کنم
اصلا خیلی عجیبه آیت الله سیستانی هم گفته شنبه عیده
نمیدونم خب لابد یکی ماه رو دیده که گفتن امروز عید فطره دیگه نه؟
به هر حال عیدت مبارک عزیزم
پاسخ:
سلام.
واقعا نمیدونم دیشب چی دیدم! حتی وقتی به بابا گفتم، بابا که پرسید مطمئنی؟ میخواستم دوباره نگاه کنم. ولی گفتم دیگه توهم تا چه حد:||
ان شاالله که عیده.
ممنون. مبارک باشه نسرین جانم:-))
ما که حد ترخص رو رد کردیم تا روزه نگیریم 😃
پاسخ:
ما هم از اینکارا می کردیم! ولی امسال از اون سالها بود که گفتیم عیده:-)
قبول باشه و مبارک باشه:-)
به چه چیزایی فکر میکنید
پاسخ:
کدومشون؟!
کلا....
پاسخ:
باشه.
خدا پدرت رو برات حفظ کنه عزیزم.
ایت الله دیشب عید نکرد ولی با استدلال و پرسش‌هامون معلوم شد شما هم میتونید عید کنید، عکس زیر رو بخون:)

http://bayanbox.ir/view/263130900765498239/IMG-20180615-WA0005.jpg

عیدت هم مبارک جانم:)
پاسخ:
خدا همه پدرها رو حفظ کنه.
منظورم سایت آیت الله سیستانی نبود. من سایت آیت الله شبیری زنجانی رو نگاه کرده بودم. هرچند ما عید کرده بودیم^_^
عیدت مبارک فرشته جان.
فقط همین دو نفر عید نکرده بودن عزیزم:)
ممنونم جانم:)
پاسخ:
آره مثل اینکه:-)
بیشتر منظورم در مورد کی بودن روز عید فطر بود
پاسخ:
خب این درگیری هر سال ماست:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی