درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

Engineer

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۳ ب.ظ

به نام خدا


قبل از اینکه بروید مهندسی بخوانید، حتما خانواده را با مفهومی به اسم "مواداولیه" آشنا کنید! تا پس فردا هرچه دیدند نگویند:"یکی از اینا درست کن. پس درس میخونی که چی؟"

۹۷/۰۴/۱۷
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۱)

۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۳:۰۴ آسـوکـآ آآ
مواد اولیه نیست ما پایان نامه مونو تموم کنیم :( اونوقت یه چیزی هم درست کنیم؟:|
پاسخ:
:-(
اصلا من پولم نمیرسه قد اون همه مواد اولیه.
اگه زیست شناسی میخونید هم بهشون بگین قرار نیست از همه مسائل مربوط به حیات باخبر باشید :)) 
پاسخ:
یکی از عوامل خوشبختیم اینه که تجربی نخوندم! وگرنه باید در مورد 90 درصد مسائل پاسخگو می بودم:-)))
هر چی که دیدن منظور صنایع دستی و ایناس؟

سلام :)
پاسخ:
سلام
صنایع دستی که خوبه! هر وسیله برقی و الکترونیکی و...

خانواده‌ها بعد از درس خوندن ما انتظار انیشتین دارن:)) 
دیگه ماها که تجربیم حداقل انتظارشون ازمون پروفسور سمیعیه:))
پاسخ:
آره واقعا! بعضی وقت ها فکر میکنم اگه اون چیزی که بقیه فکر میکنند هستم، می بودم. چییی میی شد:-))
بیچااااااااااااااااااره ام کردن بخدا :))
پاسخ:
:-)))) خدا به دادت برسه:-))
۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۶:۵۴ آقاگل ‌‌
مهندسی چی بودین که باهاش میشه در این سطح گسترده تولید داشت؟ :)

پاسخ:
برق! 
متاسفانه/خوشبختانه برق همه جای زندگیمون دیده میشه و همه چه با برق داره کار می کنه. لذا انتظار میره بنده در مورد ساخت و تعمیرشون اطلاع کافی داشته باشم:-))
۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۶:۵۵ آقاگل ‌‌
خوشبختانه تنها کاربرد مهندسی شیمی در زندگی اینه که نبات رو بندازی ته لیوان. یه کم چایی بریزی روش. بعد به صورت دورانی نبات رو داخل همون میزان چایی حل کنی و در نهایت به حجمش برسونی! :دی

پاسخ:
انتظارات بیشتری میشه از یک مهندس شیمی داشت! در حقتون کوتاهی می کنند:-)))
تو خونه ما کارای برقی با منه.!
پاسخ:
خداقوت مهندس:-))
به رشته ربطی نداره
من که ادبیات خوندم حکم دایره المعارف و فرهنگ لغت رو دارم
خواهرم توقع داره هر لغتی که از هر جایی می شنوه من باید براش معنی کنم
هرچی هم بلد نباشم ادبیات خوندنم زیر سوال میره!
پاسخ:
:-)))) 
یه معلم زبان داشتیم می گفت من معلم زبان هستم، دیکشنری نیستم که:-)))
۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۰:۵۷ تسنیم ‌‌
چقد خوشم اومد حذفش کردی! ;)
پاسخ:
قربانت:-))
۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۲:۱۵ بهارنارنج :)
ببین ما مترجمان بدتریم هرجا میریم از برگه ازمایش تا بروشور کرم و کوفت میدن ترجمه کنیم و وای اگه بلد نباشیم انگار با بیسواد ترین و کودندترین ادم دنیا حرف زدن:|
پاسخ:
:-)))) پس درس میخونی که چی؟! :-))
بگو هر کردوم یه دونه دیکشنری بردارین و مشکلاتتون رو حل کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی