درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

PRIMEVAL

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ق.ظ

به نام خدا


یکی از نوستالژی‌های زندگی من، سریال دوران‌کهن(PRIMEVAL) است. سریالی که در تمام ادوار زندگی‌م وجود دارد. زمانی که در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کردم، این سریال نقطه اوج هیجان زندگی من بود! و بارها توسط مامان از دیدن این سریال نهی می‌شدم. دلیل: وجود جانوران ماقبل تاریخ که در نظر مادرم صحنه‌های دلخراشی را به‌وجود می‌آورند! دوران راهنمایی که بودم، بار دیگر این سریال پخش شد و من بار دیگر به تماشا نشستم. من با این سریال خندیده‌ام، برای مرگ شخصیت‌هایش غصه خورده‌ام، و با داستان‌هایش خیالبافی کرده‌ام.

دبیرستانی که شدم، باز هم این سریال پخش شد و من با یادآوری کلی خاطره خوب و حس خوب، گاهی تماشایش کردم.

حالا باز هم این سریال پخش می‌شود! و سر کانال‌گردی‌ها و دنبال برنامه گشتن‌ها، روی کانال چهار توقف می‌کنم.

مامان چند روز پیش، نگاه چپ‌چپی نثار تلویزیون کرد و گفت: "باز تو اینا رو از کجا پیدا کردی؟!"

با این رویه، شاید یک روز هم با بچه‌هایم بنشینم پای این سریال و من برایشان تعریف کنم که عاشق کدام شخصیت سریال بودم!


۹۷/۰۵/۰۲
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۱)

۰۲ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۵ استاد بزرگ
سریال فوق العاده زیبایی بود ...
ولی جلوه های ویژه اش یکم ابتداییه.
:)
پاسخ:
خب سریال جدیدی هم نیست به هرحال.
۰۲ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۳ هلیا استاد
منم همچین سریالی دارم که واقعا حس خوبی رو کودکی و نوجوونی یادت میاره
پاسخ:
با خودش کلی خاطره داره! اصلا من خودِ اون روزهام رو می بینم:-)
عه منم این سریال رو دوست داشتم از شبکه‌ی چهار ساعت ۱۱،۱۲ پخش می‌شد:)
یه فیلم هم شبکه‌ی سه داشت فکر کنم اسمش ناشناخته‌ها یا عامل ناشناخته‌ بود اونم شب‌ها میذاشت و من خیلی دوسش داشتم، البته هر کدومش رو من فقط یه‌بار دیدم:)
 خیلی دلم میخواد بازم ساعت برنارد رو ببینم، همیشه دلم یه ساعت مثل ساعت برنارد میخواست، چقدر فیلمش دوست‌داشتنی بود:)
پاسخ:
ناشناخته ها رو نفهمیدم کدومه! ولی ساعت برنارد رو یادمه وقتی شیفت بعدازظهر بودم، صبح ها می دیدم و فکر می کردم چقدر کیف میده از این ساعت ها داشته باشیم واقعا:-)
وای چه خوب
از اون فیلمایی که آدم باهاش هزارتا خاطره ی قشنگ قشنگ میسازه:))
پاسخ:
آره. یه جور تجدید خاطره است:-)
حتی با نوه هات :))
پاسخ:
:-))) اگه عمری باشه بعید نیست.
وای این :))))
یادمه خیلی پای اون سری اولش می نشستم. بازیگراش گمونم غیر از یکی (اون پسر چپی‌ه)، همگی فرق کردن. کلّ چیزی که می دیدم هم این بود که یه موجودات دایناسور نمایی رفتن تو فروشگاه و آزمایشگاه و تونل و غار! اینام باید برن بیارن شون بیرون :) برا من که کلا هیچ ارتباطی با فیلمای ترسناک نداشتم، ترس و خشونت‌ش در حدّ کمدی بود! پارسال هم شانسی دیدم چند قسمت از سری جدیدش رو تو شبکه چهار.
.
ایشالله دی:
پاسخ:
پسر چپی جلویی، کانر رو میگین؟ 
خب فیلم ترسناک هم نبود واقعا! فکر کنم خود کارگردان هم چنین قصدی نداشت:-) سری خیلی جدیدش (NEW WORLD) رو خیلی ندیدم. چون شخصیت ها کلا عوض شده بودند.
۰۲ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۲۱ بهارنارنج :)
وای منم خیلی دپسش دارم.چه ساعتی میزارع؟فک منم حدودای6نه؟
پاسخ:
آره چند وقتی هست میده. ساعت 6 شبکه چهار:-)
سریال عالی بود، وقتی دکتر مُرد اعصابم خرد شد.
پاسخ:
کلا هر کی اونجا می مُرد منم باهاشون هم دردی می کردم!
من ندیدم . فکر هم نکنم سلیقه ام باشه .
پاسخ:
منم پیشنهادش نمی‌کنم. به خاطر نوستالژی که برام داشت نوشتمش.
۰۲ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۲۹ آسـوکـآ آآ
من با قصه های جزیره همچین خاطرات نوستالژیکی دارم :دی
حس کردم پیر شدم :| چون من دوران کهن رو دبیرستانی بودم دیدم :|
پاسخ:
:-)
نه بابا. گفتم که توی همه دهه ها این سریال پخش شده! و معلوم نیست که تو کدوم دفعه رو دوران دبیرستان دیدی:-))
خیلی سال پیش تا همین الان هر وقت خواستم این سریال رو جدی دنبال کنم نشده. نمیدونم چرا شاید دلیل اصلیش اینه که از شبکه ی چهار پخش میشه شبکه ای که هیچ وقت گذرم بهش نمیوفته!
پاسخ:
خب من بچه تر که بودم (همون دو دفعه اولی که این سریال رو دیدم.) تقریبا تلویزیون تنها دریچه من به دنیای بیرون بود، به قول مامانم از ته دیگ تلویزیون هم نمی گذشتمD:
 حالا هم وقتی دیگه واقعا حوصله م خیلی بپوکه، همه کانالای تلویزیون رو چک میکنم:-) اغلب هم دست خالی می مونم:-(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی