درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

کامنت برگزیده

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ب.ظ

به نام خدا

بهارنارنج چندوقت پیش دعوت کرد که قشنگ‌ترین کامنتی که خوندیم رو منتشر کنیم و از اونجایی که حافظه‌م چندان یاری نمی‌کرد، بین کامنت‌های دریافتی اخیرم گشتم و یک کامنت برگزیدم.

کامنت هلیا استاد به پست معما:

"بنظر من یه جنگجو واقعی هستی. این ذات تلاشگر بودن تو وجودت بوده و احتمالا الان هم باید باشه. فقط ممکن یه وقتایی مثل همه آدما کم بشه."

خب این انتخاب نشون میده این روزها هر حرف و حرکتی رو که بخواد بهمون امید و انگیزه بده، با جون و دل پذیراییم.

توی همین گشت و گذارها رسیدم به جوابی که خودم به کامنتی توی پست از شبه سهراب‌ها گذاشته بودم و فکر کردم چه حرف‌های قشنگی زده بودم:

"بچه های تو این سن، به عاقبت کار فکر نمیکنند کسی هم بهشون نمیگه مگه عقلت نرسید؟! خودشون هم بعدش خودشون رو سرزنش نمی کنند، به لذت در لحظه فکر میکنند! شجاعتشون از اینجاها میاد:-)"




+ دل عشق ترک خورد، گل زخم نمک خورد، زمین مُرد، زمان بر سر دوشش غم و اندوه به انبوه فقط بُرد، فقط بُرد...

+التماس دعا.


۹۷/۰۶/۲۰
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۸)

سلام :)
پاسخ:
سلام.
قشنگه ...
پاسخ:
:-)
چه کامنت خوبی گذاشته بودی ولی..
پاسخ:
بیا به ولی فکر نکنیم:-)
نه اینجا ولی بار مثبت داشت نه منفی:))
تایید حرفت بود:)
پاسخ:
آهان:-)))
پس به ولی فکر کنD:
من یک کامنت قشنگ هستم!
والا!
پاسخ:
:-))) خیلی خوب بود.

ای بابا ارامش برای کامنت‌ دادن هم نداریم دیگه :دی
چه کامنت‌های قشنگی‌ و چه شعر قشنگ‌تری :)

پاسخ:
شما راحت باش. میگن هر چه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند :-)
چه شعر قشنگی.. :-)
@ فرشته
و هرچه از دوست رسد نیکوست :)
پاسخ:
بدون شک:-)
چه کامنت های خوبی
دومی چقدر واقعی بود
چقدر ملموس بود...
پاسخ:
اصلا خودم یادم نبود چنین گفتمD:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی