درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

قصه‌گو، توی گوشم قصه بگو!

پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ق.ظ

به نام خدا

تو نمی‌تونی بفهمی قهرمان چیه جسپر. تو توی زمونه‌ای بزرگ شده‌ای که این کلمه بی‌ارزش شده، از هر معنایی تهی شده. ما داریم به سرعت تبدیل به اولین ملتی می‌شیم که جمعیتش متشکل از قهرمانانی هست که هیچ کاری نمی‌کنن جز تحلیل از هم.

#جز_از_کل_استیو_تولتز


قبلا فکر می‌کردم کتاب صوتی اون طور که باید حق مطلب رو ادا نمی‌کنه. چون دوست دارم متن رو ببینم و خودم بخونمش و گاهی یک جمله، یک پاراگراف و حتی یک صفحه رو بارها بخونم.

جز از کل اولین تجربه من از کتاب‌های صوتی بود که عقیده‌م رو درباره این موضوع تغییر داد. شما تصور کن داری از خیابون رد می‌شی، از جلوی مغازه‌ها رد می‌شی، توی ایستگاه منتظر اتوبوس هستی و یک نفر داره توی گوشِت کتاب می‌خونه!

۹۷/۰۷/۰۵
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۲۰)

۰۵ مهر ۹۷ ، ۱۱:۳۴ پریسا سادات ..
چه جالبه کتابه:)
چطور بود کتاب؟
پاسخ:
بخونی جالب‌تر می‌بینیش:-)
هنوز تمومش نکردم ولی تا همینجا هم خوب بوده.
حوری جان نویسنده اش استیو تولتز نبود؟؟؟
پاسخ:
:-))))))))
ای وای آره:-)))
۰۵ مهر ۹۷ ، ۱۲:۰۲ تسنیم ‌‌
ها منم می‌خواستم همینو بگم که نسرین خانم گفت :)
پاسخ:
:-)))))
من شرمنده
۰۵ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۲ مهــ ـــسا
وقتی بچه هستی برای اینکه پیرو جمع نباشی با این جمله به تو حمله میکنند"اگه همه از پل بپرند 

پایین،تو هم باید بپری؟" ولی وقتی بزرگ میشوی ناگهان متفاوت بودن با دیگران جرم به حساب میآید و 

مردم میگویند"همه دارن از روی پل می پرن پایین،تو چرا نمی پری؟"
پاسخ:
چقدر واقعی، ملموس و قابل درک!
جمله قشنگی بود
پاسخ:
کتاب قشنگی بود.
۰۵ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۸ بهارنارنج :)
باید قشنگ باشه،انگلیسیشو گوش دادم،فارسی خوب پیشنهاد بده بگوشم:)
پاسخ:
من تو یه کانال کتاب صوتی عضو شدم از اونجا گوش می‌کنم. خواستی آدرس اونو بدم.
۰۵ مهر ۹۷ ، ۲۲:۳۳ آشنای غریب
تیتر منو یاد کارتون مادربزرگ انداخت 
اونجا که میگفت : مادر بزرگ قصه گو ، برای ما قصه بگو


روش خوبیه ولی هندزفری تو گوشم میرم بیرون ملت یجوری نگام میکنن
و ...
پاسخ:
الان که همه هندزفری در گوش میرن بیرون:/
۰۵ مهر ۹۷ ، ۲۳:۳۰ آشنای غریب
خب همون 
همه متال گوش میدن 
پاسخ:
ما که توی گوش همه نیستیم:-)
۰۵ مهر ۹۷ ، ۲۳:۴۶ آشنای غریب
نمیشه دیگه نمیشه
یا من نمیتونم
یکی میگه سیم کشیت خرابه روکار ، کار کردی و ...
پاسخ:
:|
۰۶ مهر ۹۷ ، ۰۴:۱۹ آقاگل ‌‌
کتاب صوتی تجربۀ خوبیه اتفاقاً. مشکل اینجاست که ما عادت به خوب شنیدن نداریم. همین میشه که با کتاب صوتی زیاد ارتباط نمی‌گیریم. یه کم که گوش کنی عادت می‌شه.
پاسخ:
احتمالا دلیلش همینی هست که شما میگین. 
برای آدم‌هایی که فکر می‌کنند وقت کتاب خوندن ندارند هم روش خوبیه.
۰۶ مهر ۹۷ ، ۲۱:۵۷ بهارِ نارنج
سلام :) میشه ادرس کانالی که گفتینو بدین؟:)
پاسخ:
سلام. البته.
soutidastan@
منم تا نصفه خوندم خیلی خوب بود، کتابش رو ندارم ادامه بدم. :)
من هنوز تجربه استفاده از کتاب صوتی رو ندارم.
پاسخ:
اگه دوست داشتی کتاب صوتی ادامه بده:-)

۰۷ مهر ۹۷ ، ۰۰:۳۶ بهارِ نارنج
دست گلت درد نکنه:*
پاسخ:
خواهش میکنم:-)
۰۷ مهر ۹۷ ، ۰۷:۵۵ مصطفی فتاحی اردکانی
ولی در کل کتاب کاغذی یه چیز دیگه اس.
تو کتاب صوتی هم مواظب حق نشر باشیم
پاسخ:
البته!
یعنی غیرقانونیه؟!
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۵:۳۱ مهدی صالح پور
من هنوز نتونستم با کتاب صوتی ارتباط برقرار کنم
دارم با شنیدن پادکست کمی تمرین میکنم!
پاسخ:
منم می‌خواستم پادکست گوش کنم، حوصله‌م سررفت:/
۰۸ مهر ۹۷ ، ۰۷:۴۹ مصطفی فتاحی اردکانی
الان مشکلی که تو کتاب صوتی داریم اینه که هر کسی میشنیه کتاب می خونه و پخش می کنه. در حالی که برای اینکار باید از نویسنده و ناشر اجازه گرفته بشه.

مشکلی بعدی اشتراک گذاری این کتاباست، تو کتاب کاغذی که کتاب رو قرض میدیم. یه نسخه است که جا به جا میشه. ولی تو کتاب صوتی این فایل کتابه که داره کپی میشه...
پاسخ:
بله درسته. 
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۰:۳۹ פـریـر بانو
من تجربه‌اش نکردم. حس می‌کنم وقتی تو کوچه خیابون و اینا باشی نمی‌تونی حواست رو اونطور که باید به کتاب بدی. می‌شه یعنی؟ 
پاسخ:
من سعی‌م رو کردم. البته یه جاهایی مجبور به پلی بک شدم:-)))
۰۹ مهر ۹۷ ، ۲۲:۲۴ جناب منزوی
برام سخته بشنوم، حس می کنم حق مطلب ادا نمیشه (بهش اشاره کردید)، یه جور سانسور کردنه، منظورم یه بخشی رو شاید بپراند.
گاهی وقت ها حواسم پرت میشه یه جاهای دیگه و متوجه نمیشم طرف چی میگه.
راستی زمانی که رمان خوانده بشه، گوینده فقط یک نفره؟
پاسخ:
آره همه این‌ها کاملا درسته. و هیچی و اصلا هیچی نمی‌تونه جای کتاب کاغذی رو بگیره.
من یک نفره‌ها رو شنیدم. شاید جور دیگه‌ای هم باشه.
۱۰ مهر ۹۷ ، ۰۹:۵۷ نار خاتون
بذا ببینم نظر منم عوض میشه:)
پاسخ:
پس با یه کتاب خوب و صدای خوب شروع کن:-)
صوتی یا غیر صوتی
هر کدوم لطف خودشو داره
پاسخ:
حتما همین طوره:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی