درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

خاطره بازی به بهانه پاییز

جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۹ ب.ظ

به نام خدا

داشتم دنبال شعری(!) که توی این پست بهش اشاره کرده بودم، می‌گشتم. اشتباهی رفتم سراغ پاکتی که خاطره‌های سال سوم راهنمایی رو توی دلش داره. بهترین سال دوران راهنمایی برای من، سال سوم بود. توی اون پاکت، چشمم خورد به چندتا تیکه کاغذ که من و اسما به اسم شعر خط خطیشون کردیم! به خیال خودمون شعر طنز هم نوشتیم. چقدر زهرا بهمون می‌خندید اون روزها!
یک کاغذ کج و معوج پر از قلم خوردگی پیدا کردم. چیه؟ چرک نویس امتحان پایانی انشا فارسی! و نشون دهنده این مطلب که من از دوران طفولیت اعتماد به نفس چشم‌گیری داشتم که اون موقع با خودم فکر کردم، حیفه این متن قشنگ که دور بندازمش. واسه همین یادگاری نگهش داشتم:/  متنی که نوشتم پر از استعاره و اضافه تشبیهی هست!
اینم نقاشی یادگاری که اسما برام کشیده بود.

 و اما اونچه که قرار بود پیدا کنم و براتون بنویسم: 

(فقط لطفا با ریتم احساسی نخونید. با ریتم ترانه‌های عموپورنگ بخونیدشD:)

"بارون می‌باره، آروم و آروم ، قطره به قطره روی پشت بوم، روی پشت بوم


می‌کشه آروم نقش‌های آبُ قلم روی بوم، قلم روی بوم

ابرا اون بالا قصه می‌سازن، می‌باره بارون، می‌باره بارون


درختا خوابن، برگ‌ها مسافر، خسته نمی‌شن از شعر بارون، از شعر بارون


صدای چیک‌چیک تو گوش گنجشک، می‌شنوه اونم می‌خونه بارون، می‌خونه بارون


سکوت بادُ زمزمه کردم، تو گوش کوچه، تو گوش کوچه

دختر بارون برای پاییز شعر می‌خونه، شعر می‌خونه

پاییز که اومد خستگی میره، بی‌حالی از تن به در می‌میره

کی گفته خوابن درختای ما، این احترامه به شاه فصل‌ها

سکوت کوچه، سکوت خونه، سکوت باد و سکوت پونه

پاییز قشنگه اگه بتونی، نگاتو خالص با آب بشوری
پاییز قشنگه اگه بتونی، با نگاه دل اونو بخونی"

۹۷/۰۹/۰۹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۲)

۰۹ آذر ۹۷ ، ۱۵:۴۲ آشنای غریب
چه جالب که امروزم پاییزه و جالب تر از اون باروون هم میباره

پائیز قشنگه اگه بتونی، با نگاه دل اونو بخونی.

حالا عموپورنگ هم نخوند ، با ریتم لالایی برا نوزادان هم میشه خوند :-)
پاسخ:
خب چون پاییزه، این پست منتشر شده.
هر ریتمی که بهش اومد
کی گفته خوابن درختای ما؟ این احترامه به شاه فصل‌ها

خیلی از این مصرعش خوشم اومد و نقاشی، خیلی خوشکل کشیده انصافا:)


پاسخ:
تحت تاثیر شعر اخوان که میگه "پادشاه فصل‌ها پاییز" 
آره دیگه. دوست هنرمند منه:-))
۰۹ آذر ۹۷ ، ۱۶:۱۰ محبوبه شب
حالا فرستادی یا نه؟
پاسخ:
نه بابا. از سن واسه عموپورنگ نامه نوشتنم گذشته بود:-)
ولی میگم تو ببر توی مهد واسه بچه‌ها بخونD:
خیلی قشنگ بود

منم از این پاکت های خاطره دارم
حتی قدیمی تر از مال تو
مال دهه ی هشتاد
مال 13-14 سال پیش :)
پاسخ:
لطف داری نسرین جان^_^
یه سری پاکت هم دارم مال هشت یا نه سال پیش که بچه‌تر بودم. اونا رو جرئت نمی‌کنم باز کنم:-))
۰۹ آذر ۹۷ ، ۱۸:۱۴ آقاگل ‌‌
راهنمایی چیه؟ من به نوشته‌های سه چهارسال پیش خودم نگاه می‌کنم کلی خنده‌ام می‌گیره که چطوری فکر می‌کردم واااایی! چقدر خوب می‌نویسم من:d
آخر اعتماد به نفس و اعتماد به کهکشان راه شیری بودم. :)

پاسخ:
من که کلا فکر کرده بودم حیف این نوشته قشنگ رو پیش خودم نداشته باشم:-))) 
من بعضی وقت‌ها جرئت نمی‌کنم نوشته‌هام رو بخونم:/

شاید باورتون نشه
منم خیلی از این شعرا میگفتم
بعد خودم پاره شون میکردم که کسی نخونه بخنده :))
پاسخ:
عه حیفه که!
اعتماد به نفس داشته باشین مثل من! دست به انتشار هم زدم حتی:/
امروز روز پاییزی بدون بارون و با آلودگی بود 

شعر رو با ریتم عمو پورنگ بلد نبودم که :(
پاسخ:
ان‌شاالله بارون هم می‌باره:-)
با هر ریتمی دوست دارین بخونید گل نرگس:-)
۰۹ آذر ۹۷ ، ۲۲:۳۰ جناب منزوی
انصافاً قشنگه
من تو دوران راهنمایی فکر می کردم صدام فشنگه و شعرهای تو کتاب رو با صدای سوزناک می خوندم :)
بعدها وقتی ضبط کننده ی صدا دستم افتاد فهمیدم صدام گوش خراش بود :)
پاسخ:
لطف دارین.
معمولا همه برای اولین بار که صدای خودشون رو می شنوند، خوششون نمیاد. نمیدونم انتظار دارند چی بشنوند؟! :/
والا این شعره خوب بود به نظرم، نتونستم عموپورنگی بخونمش:)

منم تجربه یه مدت شعر طنز رو تو رزومم دارم، خجالت میکشم منتشرشون کنم!
پاسخ:
منم هر کاری میکنم جز ریتم عموپورنگی هیچ مدل دیگه نمی‌تونم بخونمش:/

واسه ما که خط خطی‌های بچگیمون بود. ولی شما منتشر کنین:-)
۱۱ آذر ۹۷ ، ۱۴:۴۸ ستاره اردانی زاده
سلام 
 منم از این نوشته ها زیاد  دارم ...
در حقیقت این نوشته ها جز  شرم آور ترین شیرینی های  زندگی  من به حساب  میان !  بقیه رو نمیدونم ! اما  من باهاشون خیلی  حال میکنم ....
۱۴ آذر ۹۷ ، ۱۹:۳۳ نار خاتون
من از صدام راضی بودم ولی:/ خودشیفته طوری:))
پاسخ:
من بعدها خودشیفته شدم:-)) اون موقع ها فکر میکردم چه صدای لوس بچه گونه‌ای!
۱۶ آذر ۹۷ ، ۱۳:۵۴ صبورا کرمی🦄
سلام
خوش اومدم😂

فکر کنم همه ما ار این دست خاطرات و دست نویس ها داریم😁😁😁😁


پاسخ:
سلام خوش اومدی:-)
آره خوش به حالمون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی