درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

از دورهمی‌ها

شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰ ب.ظ

 به نام خدا

از تبعیض‌های جنسیتی و خشونت علیه زنان میشود به دورهمی‌های خانوادگی اشاره کرد! آنجایی که موضوع صحبت میان آقایان بسیار جذاب است و بنده مجبورم گوش به ماجرای عروسی دختردایی دخترعموی پسرعمه‌ی فلانی بسپارم. اینجاست که من مصداق بارز "من در میان جمع و دلم جای دیگر است" می‌باشم. چشمم به فرد روبرویم هست و سرم را به تایید حرف‌هایش تکان می‌دهم و دو گوشم آن سمت خانه در حال استفاده از مجلس است.
از مزیت‌های دورهمی‌های خانوادگی می‌توان فاش شدن قصه‌های عشقی و جنایی قدیمی را نام برد. از قصه بانو خاور تا داستان مردی که عاشق فلانی بود!
اگر دیشب یک آدم خوش ذوق، داستان خاور را می‌شنید دست به قلم می‌برد و قصه‌ای می‌ساخت از خاور.

۹۷/۱۰/۰۱
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۶)

۰۲ دی ۹۷ ، ۰۰:۵۴ آقاگل ‌‌
خب دیگه اگر خانوادگیه که زنونه مردونه نداره. داره؟ مگه عروسیه که تفکیک میشه؟ :))
پاسخ:
تعداد خیلی زیاد باشه تفکیک میشه. توی حالت عادی هم معمولا آقایون یه طرف می‌شینن و خانم‌ها یه طرف. البته که باهم حرف میزنن ولی اون وسط‌ها که موضوع بحث‌ها جدا میشه بازم اون ور جذاب تره:/
۰۲ دی ۹۷ ، ۰۳:۲۸ آسـوکـآ آآ
خب صحبت میکردی. چه اشکالی داشت عزیزم. 
فکر کنم ما دخترا خودمون هم به این تبعیض دامن میزنیم...


پاسخ:
بیشتر دوست دارم شنونده باشم:-) که این کار رو میکنم.
بعد خانم‌ها بلند شدند رفتند اتاق. من کماکان نشسته بودمD:
خودت به عنوان یک ادم خوش ذوق حداقل اینجا بنویسش:)
پاسخ:
می‌ترسم در حق داستان اجحاف بشه:-))
۰۲ دی ۹۷ ، ۱۱:۵۸ ابوالفضل ...
آقایون از چی صحبت می‌کنن مگه؟!
پاسخ:
از داستان‌های قدیمی. خاطره. درس زندگی:-)
۰۳ دی ۹۷ ، ۰۱:۰۷ آشنای غریب
از همچین لحظاتی منم تجربه کرده ام.فرد رو به رو باهام مشورت میکرد و من فکرم جای دیگری بود آخرش پرسید حالا به نظرت چی کار کنم؟ گفتم هان!یهو گفتم به خدا توکل کن و کارت رو به خدا واگذار :)))
پاسخ:
حالا خداروشکر کسی از من چیزی نمی‌پرسید:/ چون اصلا اونایی که می‌گفتند رو هم نمی‌شناختم اصلا اگه گوش می‌دادم، بازم جرفی نداشتم!
۱۶ دی ۹۷ ، ۰۳:۲۸ شرف الدین
البته معمولا ما آقایون در جمع های خصوصی چیزهایی میگیم که صلاح نیست شما بشنوید :))))
پاسخ:
خب توی این دورهمی‌ها، محفل خصوصی محسوب نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی