درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

سفید دلبر

يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴ ب.ظ

به نام خدا

از نشانه‌های آخر الزمان میشه به موقعی اشاره کرد که من میگم: فردا می‌خوام برم برف بازی! و مامان نه تنها در و پنجره رو قفل نکنه که مبادا من برم بیرون و دست به برف‌ها بزنم و سرما بخورم! بلکه بگه: صبح که میری دست‌کش‌هات یادت نره!
شنبه در حالی که شال گردن رو تا زیر چشم‌هامون بالا کشیده بودیم و داشتیم پیاده توی مسیر نامعلوم به مقصد معلوم حرکت می‌کردیم، فکر می‌کردیم که آیا زنده به امتحان ساعت دو خواهیم رسید! توی یه مسیری زیر برف‌های زیر پامون گِل نرم بود! یه خورده می‌ایستادیم فرو می‌رفتیم توی زمین! یه اتاقک فلزی پیدا کردیم و رفتیم توش که عکس بگیریم و هر لحظه منتظر بودیم، اتاقک بره داخل زمین! 


 وقتی رسیدیم کنار این کلبه، شروع کردیم عکس گرفتن. یهو یه آقایی اومد جلو و گفت: اینجا چیکار میکنید؟! ورود دانشجویان اینجا ممنوعه! و ما هنوز نفهمیدیم چرا ورود ما رو به یه محوطه خوشگل و بزرگ داخل دانشگاه ممنوع کردند! حالا ما چه شکلی بودیم؟ شبیه بچه‌های تخس و برف ندیده! یه نگاهی به سرتاپامون کرد و گفت: ببینید با کفشاتون چیکارکردین؟ البته ما تا زانو رفته بودیم توی برف. بعد نفهمیدیم چرا ایشون نگران کفش‌های ما بود. در این حال هم زینب همش داشت زیر گوش من می‌گفت: مگه حراست‌ها یونیفرم نمی‌پوشن؟ این حراست نیست که! منم یادم رفت از زینب بپرسم که واقعا انتظار داشت من توی اون شرایط از آقا کارت شناسایی درخواست کنم؟! البته ایشون هم نیومد ما رو از اونجا بیرون کنه! ما هم به مسیرمون ادامه دادیم و کلی عکس گرفتیم.


۹۷/۱۰/۰۹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۱)

چه حس وحال باحالی.

پاسخ:
خیلی:-)
۱۰ دی ۹۷ ، ۰۰:۱۴ آشنای غریب
شاید اولین باری بود که دچار تناقض شده بودم 
هم دوست داشتم برف بباره (خیلی زیاد)
و هم نباره !
پاسخ:
اگه نعمته ان‌شاالله که بباره!
http://khoob1.blog.ir/post/68
۱۰ دی ۹۷ ، ۰۰:۱۹ ابوالفضل ...
من دلم برف می‌خواد اونم خیلی خیلی زیاااااد
پاسخ:
منم میخوام:/
چون برف را با روی لطیف تو نسبتی است
ای جان عاشقان که منم از عاشقان برف...
دلم برف می‌خواد :|
پاسخ:
ان‌شاالله که بباره
۱۰ دی ۹۷ ، ۱۰:۴۷ گمـــــــشده :)

خیلی قشنگه این عکسا و این حال

پاسخ:
عکس با کیفیت اصلیش قشنگتره. حال هم که اصلا گفتن نداره:-)
ما پارسال یکم برف هم نداشتیم:(
پاسخ:
ان‌شاالله امسال داشته باشین
۱۰ دی ۹۷ ، ۱۲:۴۶ جناب قدح
سلام :)

چقدر قشنگه ...
پاسخ:
سلام
بله خیلی
چرا همه‌ی برف‌ها سمت شماست؟ خب ما هم برف میخوایم! پارتی بازی تا کجا اخه؟ خدا هم پارتی بازی؟:/( احساس اون دختربچه‌های کوچیک بغض کرده و قهر کرده رو دارم):دی
پاسخ:
خدا گفته: برید در زمین سفر کنید:-))
دلم برف خواست!!
چه حس خوبیه راه رفتن روی برف 
پاسخ:
برف‌های ما هم که آب شد:-(

۱۳ دی ۹۷ ، ۲۲:۳۴ جناب منزوی
بنده یک عدد برف ندیده :/  :)
پاسخ:
من خودم دارم به این فکر میفتم پاشم برم اون جاهایی که یه عالمه برف اومده:/ شما هم پاشین برین
۱۳ دی ۹۷ ، ۲۳:۲۰ جناب منزوی
اینم فکر خوبیه :)
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی