درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی


به نام خدا

درآمدنش یک جور! ماندنش یک جور! کشیدنش هم یک جور! می پرسید یک جور چه؟! هر کدام یک جور مشکل است و یک جور درد دارد! می پرسید چه چیزی؟! دندان عقل را میگویم!
به گمانم همه مشکلات دندان عقل بخاطر اسمش است! مثلا اگر از همان ابتدا اسمش را دندان جنون می گذاشتند، این مشکلات هم در پی اش بوجود نمی آمد!
 
این درحالی است که خود نگارنده هیچ گونه تصوری از دندان عقل، بوجود آمدنش و دردش ندارد!

۹۷/۱۰/۱۲
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۰)

۱۲ دی ۹۷ ، ۲۳:۰۴ آسـوکـآ آآ
واقعا وحشتناکه. من هم موقع در امدنش عذاب می کشیدم هم وقت کشیدنش اذیت شدم... 
پاسخ:
دندون من دیگه خیلی بی عقله که هنوز درنیومده لابد:/
خوش به حالت که هیچی از مصائب این دندون بی عقل نمیدونی
وی گریه کنان و موی سر کنان و با دندان درد وحشتناک صحنه را ترک میکند
پاسخ:
خدا صبر و سلامتی بده
دندون درد یه جوریه که نمیدونی چیکار کنی که دردش آروم بگیره!
۱۲ دی ۹۷ ، ۲۳:۲۱ بهارنارنج :)
وای حورا همدردم باهات،لعنتی چهارتایی باهم زیر پوست یکم سرمیزنن یوقتایی کل فکم انگار تحت فشار شدیده،بعد پایان ترم میرم میدم دوتاشو حداقل جراحی کنن درارن
پاسخ:
من فکر کنم فکم خیلی بزرگه:/ هی فکر میکنم اون ته دارم دندون جدید درمیارم بدون درد و این حرف‌ها! 
آخه این دندون بی عقل هم میگن میاد جای بقیه رو تنگ میکنه و بقیه دندون‌ها رو خراب میکنه!
دندون شده معضل 
وقت کردی بهم سر بزن.
پاسخ:
نعمت هم هست البته
۱۲ دی ۹۷ ، ۲۳:۲۷ آشنای غریب
کِچَلین آدین قویاللار ، زُلف علی .
دندان عقل !
پاسخ:
واقعا!
۱۳ دی ۹۷ ، ۱۵:۵۱ مهدی صالح پور
همین دیروز رفتم کشیدمش... خیلی مزخرفه؛ نفس حضورش رو نمی‌فهمم
پاسخ:
به سلامتی
منم تاحالا نفهمیدم، چرا در نیومده میرن میکشنش و میگن جا تنگ میکنه:|
۱۴ دی ۹۷ ، ۱۲:۵۹ ابوالفضل ...
به خاطر نکشیدن سه تا دندون عقلم سه تا دندون اصلیم رو از دست دادم...
پاسخ:
از دست این عقل!
هنوز به اونجا‌ها نرسیدم الحمدلله، ولی دیدم که میگن بلاییست بس عظیم :/
پاسخ:
تنت همیشه سلامت.
منم نرسیدم به اونجا:-))
۱۶ دی ۹۷ ، ۰۳:۲۳ شرف الدین
من چند سال پیش رفتم عکس گرفتم، دکتر گفت باید دندون عقلت رو بکشی ولی چون جای خیلی بدیه کار من نیست و باید بری پیش جراح. منم از ترسم هنوزم که هنوزه نرفتم! :))


تتیتر رو دوست داشتم :))))))
پاسخ:
من از ترس پولش ترجیح میدم نرم:/


۲۸ دی ۹۷ ، ۱۶:۱۲ جناب منزوی
مادرم برا دندون عقل از شهرستان پاشد رفت تهران، آخرش همون شهرستان کشید :)
پاسخ:
:-))) چیه این دندون عقل آخه:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی