درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

عینکی نیستم

جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۱۰ ب.ظ

به نام خدا

روز انتخاب واحد، دکترشین راضی نمی شد ورزش برداریم. آخرش هم گفت بعد از اینکه چشم هام رو عمل کردم و عینک رو برداشتم، ورزش برمی دارم. 

من تا اون لحظه هیچ وقت فکر نمی کردم ممکن هست عینکی ها دوست داشته باشند روزی برسه که احتیاجی به عینک نداشته باشند. شاید فکر می کردم بهش عادت کردند و عینک رو هم به عنوان عضوی از وجودشون پذیرفتند. اون جا بود که فهمیدم چقدر قدر داشته ها و نداشته هام رو نمی دونم!



+ شرمنده همه اونایی که این چند وقت از حالم جویا شدند:-( 

گفته بودم یه امتحانی قراره بدم که همه تعطیلات بین دو ترم رو هم باید فدای اون امتحان کنم. امتحان رو دادیم تموم شد و چشم به دعای شما داریم که نتیجه بگیریم:-)


یه هفته طول میکشه من پست های شما رو بخونم^_^

۹۷/۱۲/۰۳
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۷)

ان شاءالله خیر باشه و بهترین و دلخواه ترین نتیجه رو بگیری
 💪
پاسخ:
ان شاالله. دعام کن:-)
۰۳ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۱۴ محمود بنائی
هیچ تلاشی بی جواب نمیمونه، انشاله موفق میشین. 
پاسخ:
ان شاالله. بیشتر از این ها میشد تلاش کرد. ولی متاسفانه وقت کم بود و ما هر چی برنامه ریزی کردیم به در بسته خوردیم:|
۰۳ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۳۵ آشنای غریب
دیشب تو خندوانه شهاب عباسی گفت وقتی میریم استخر و عینکمون رو برمیداریم آدما و دوستان رو خوب نمی بینیم و تشخیص نمیدیم
منم اونجا به اهمیت عینک و چشم سالم پی بردم
پاسخ:
این یکی از اون بی شمار نعمتی هست که دست هممون دادند
سلام
انشالله امتحانتون رو خوب داده باشید
ما هم دورادور جویای احوال بودیما
پاسخ:
سلام 
ان‌شاالله با دعای شما
ممنونم:-)
۰۳ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۴۵ بهارنارنج :)
سلام
با آرزوی موفقیت
پاسخ:
سلام
با سپاس فراوان:-)
خواهش میکنم
پاسخ:
:)
من وقتی عینکی نبودم عاشق این بودم که عینکی. ولی وقتی که تو پیش دانشگاهی عینکی شدم دیگه حس خاصی ندارم بدم هم نمیاد. :)
موفق میشی حتما 😍
پاسخ:
آره منم یه زمانی عشق عینک بودم. ولی دیدم بهم نمیاد و فهمیدم نمی‌تونم دائمی تحمل کنم احتمالا!
ممنون:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی